Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
14,96 zł
17,60 zł
Najniższa cena: 17,60 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1
10,26 zł
11,40 zł
Najniższa cena: 11,40 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 43x55x4 - S410485012002
25,56 zł
28,40 zł
Najniższa cena: 28,40 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x49x8/9,5 - P40FORK455040
32,16 zł
Linka prędkościomierza
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XV 1000
- Yamaha XV 1000 TR.1 1981
- Yamaha XV 1000 TR.1 1982
- Yamaha XV 1000 SE Midnight Special 1983
- Yamaha XV 1000 Virago 1986
- Yamaha XV 1000 Virago 1988
- Yamaha XV 1000 TR.1 1983
- Yamaha XV 1000 TR.1 1984
- Yamaha XV 1000 Virago 1987
- Yamaha XV 1000 SE Midnight Special 1984
- Yamaha XV 1000 SE Midnight Special 1985
- Yamaha XV 1000 TR.1 1985
- Yamaha XV 1000 TR.1 1986
- Yamaha XV 1000 SE Virago 1988
- Yamaha XV 1000 Virago 1984
- Yamaha XV 1000 Virago 1985
Yamaha XV 1000 Virago
Yamaha XV 1000 to motocykl klasy chopper produkowany w latach 1981-1988, który w czasach obecności w ofercie japońskiego producenta zdobył liczną rzeszę fanów. Zrelaksowana pozycja za kierownicą, piękne brzmienie silnika V2, komfortowo zestrojone zawieszenie i satysfakcjonujące osiągi to doskonała recepta na udaną podróż. Gdy dołożymy do tego skuteczny układ hamulcowy i ponadczasowy wygląd z chromowaną galanterią otrzymamy jednoślad, który nawet w dzisiejszych czasach budzi zainteresowanie na ulicach i z pewnością nie pozwoli pozostać niezauważonym w miejskim zgiełku.
Model XV 1000 Virago został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 981 cm³. Chłodzony powietrzem czterosuw posiada dwuzaworowe głowice z pojedynczymi wałkami rozrządu oraz wydajny układ zasilania gaźnikami, dzięki któremu zużycie paliwa utrzymuje się na akceptowalnym poziomie, a reakcja na ruch manetki gazu budzi prawdziwe emocje. Średnie spalanie oscyluje w granicach 5,5-6,5 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 14,5 litra zapewnia zasięg nawet 260 kilometrów na jednym tankowaniu. Moc maksymalna 64 KM i maksymalny moment obrotowy 80 Nm przy masie własnej 235 kilogramów (ze wszystkimi płynami, w tym paliwem) gwarantuje dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 160 km/h. Osiągi trafiają na tylne koło za pośrednictwem mokrego, wielotarczowego sprzęgła i manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, zaś napęd końcowy realizowany jest za pomocą bezobsługowego wału kardana, który w latach 80' ubiegłego wieku cieszył się bardzo dużym uznaniem.
Szkieletem podwozia modelu XV 1000 Virago jest sztywna rama grzbietowa z rur stalowych, dzięki której komfortowo zestrojone zawieszenie i tarczowo-bębnowy układ hamulcowy mają pewne oparcie. Amortyzację 19- i 15-calowych kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu oraz dwóm elementom resorująco-tłumiącym osadzonym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem pojazdy zajmują się dwie tarcze o średnicy 290 mm i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne (z przodu) oraz tradycyjny hamulec bębnowy o średnicy 130 mm (z tyłu). Taki zestaw dobrze radzi sobie z niemałą masą motocykla, co więcej, na ówczesne realia zapewniał jedną z najkrótszych dróg hamowania wśród chopper'ów w swojej klasie pojemnościowej.
Yamaha XV 1000 Virago to doskonała propozycja dla miłośników klasy chopper, którzy chcieliby spróbować czegoś innego, niż amerykańska klasyka pod postacią Harley'a-Davidson'a. Mimo, że najstarsze egzemplarze XV 1000 mają już prawie 40 lat, to nadal są to jednoślady godne uwagi współczesnego motocyklisty. Donośny bulgot masywnych wydechów, surowa konstrukcja obciekająca chromem oraz charakterystyczna pozycja za kierownicą z pewnością przypadną do gustu niejednemu pasjonatowi japońskiej motoryzacji.