Yamaha YP

YP 125

Zdjęcie Yamaha

Yamaha XMAX 125 to kompaktowy skuter miejski wprowadzony do oferty japońskiego koncernu w 2010 roku. Drapieżny design, ponadczasowe wzornictwo większymi modelami z gamy MAX i ogromna przyjemność z prowadzenia, na którą składa się wiele innowacyjnych rozwiązań i nowoczesne technologie- tak w dużym skrócie można opisać najmniejszego XMAX'a. Gdy dodamy do tego dużą funkcjonalność oraz ogromną praktyczność w mieście i poza nim, otrzymamy bezkonkurencyjny jednoślad z ostatnio najpopularniejszej klasy pojemnościowej w Europie.

Najnowsza generacja gwarantuje użytkownikom wszystko, czego mogliby tylko zapragnąć, a Yamaha prezentuje najlepiej wyposażony skuter w swojej bardzo długiej historii. System bez kluczykowy Smart Key, pełne oświetlenie w technologii LED, układ hamulcowy z antypoślizgowym systemem ABS, rozbudowana deska rozdzielcza oparta na ekranie LCD i układ kontroli trakcji TCS- to tylko część korzyści, jakie nabywcy otrzymają po zakupie skutera klasy Premium.

Dobre właściwości jezdne to składowa wielu czynników. Przedni widelec teleskopowy typu motocyklowego o skoku 110 mm zamortyzuje większość nierówności nawierzchni, ażurowe koła o rozmiarze 15 (przód) i 14 (tył) cali zapewnią stabilność na zakrętach i podczas szybkiej jazdy na wprost, zaś optymalny rozkład mas na przednią i tylną oś zagwarantuje lekkość prowadzenia i natychmiastową reakcję na polecenia kierowcy. XMAX to również komfort podróżowania niezależenie od obranego kursu i dystansu dzielącego go od miejsca startu. Pojemny schowek pod kanapą pomieści dwa kaski lub ekwipunek na kilkudniowe wakacje, przestronna kanapa z oparciem kierowcy zapewni użytkownikom wygodę na długie godziny, a obszerne podesty dadzą pewne podparcie dla stóp i pozwolą zająć za kierownicą ulubioną pozycję.

Podczas dynamicznego poruszania się po mieście najważniejsze jest bezpieczeństwo, dlatego Yamaha wyposażyła małego XMAX'a w wydajny układ hamulcowy ze wspomnianym systemem ABS. Na przedniej osi zobaczymy wentylowaną tarczę o średnicy 267 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, a na tylnej, nieco mniejszą, bo 245-mm tarczę i zacisk jednotłoczkowy. Taki zestaw zadowalająco radzi sobie z dużą masą skutera, która wraz ze wszystkimi płynami wynosi aż 175 kilogramów.

Mimo pewnej nadwagi, w porównaniu do innych przedstawicieli tej klasy pojemnościowej, Yamaha świetnie przyspiesza i zapewnia wysoką prędkość maksymalną. Jest to zasługa dynamicznej, jednocylindrowej jednostki napędowej o pojemności 124 cm³. Chłodzony cieczą silnik generuje moc maksymalną niespełna 15 KM i maksymalny moment obrotowy 12 Nm. Dzięki zasilaniu elektronicznym wtryskiem paliwa i czterozaworowej głowicy z pojedynczym wałkiem rozrządu źródło napędu cechuje się wysoką kulturą pracy i niskim spalaniem. W katalogach producenta widnieje informacja, że w cyklu mieszanym zużycie benzyny wynosi jedynie 2,7 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 13 litrów daje fenomenalny zasięg prawie 500 kilometrów na jednym tankowaniu. Sądząc po pojemnym schowku pod siedzeniem i szerokiej palecie akcesoriów turystycznych (m.in. duży kufer centralny) wielu użytkowników wykorzysta ten fakt i uda się XMAX'em w podróż daleko poza jego naturalne środowisko, jakim jest miasto.

Yamaha XMAX 125 to bardzo ciekawa alternatywa dla środków komunikacji miejskiej lub własnego samochodu. Kompaktowe rozmiary, smukła sylwetka i niskie spalanie z pewnością ułatwią poruszanie się w mieście i znalezienie miejsca parkingowego, przy okazji nie generując dużych kosztów eksploatacyjnych. Gdy dołączymy do tego fakt, że XMAX'em możemy poruszać się już od 16 roku życia na podstawie prawa jazdy kategorii A1 (lub B, jeśli posiadamy je dłużej niż 3 lata), to nie ma najmniejszych powodów, aby choć przez chwilę nie zastanowić się nad zakupem własnego egzemplarza.



YP 150


YP 180


YP 250


YP 400

Zdjęcie Yamaha

Yamaha XMAX 400 to dynamiczny skuter klasy Premium, dla którego żaden dystans nie będzie stanowił najmniejszego problemu. Bogate wyposażenie w standardzie, wysoka jakość wykonania, zawieszenie typu motocyklowego, wyśmienite prowadzenie, wydajne hamulce i mocna jednostka napędowa o niskim spalaniu- to głównie z tych powodów największy XMAX jest jednym z najczęściej wybieranych skuterów w swojej klasie pojemnościowej.

Jeden z największych bestseller'ów Yamahy z ostatnich lat napędza jednocylindrowy silnik o pojemności 395 cm³. Dzięki chłodzeniu cieczą, czterozaworowej głowicy z podwójnym wałkiem rozrządu i elektronicznemu systemowi wtrysku paliwa zapewnia kulturę pracy i przyjemność z eksploatacji na najwyższych poziomach. Według danych producenta zużycie benzyny w cyklu mieszanym wynosi jedynie 4,2 l/100 kilometrów, więc zamontowany na pokładzie zbiornik paliwa o pojemności 13 litrów zapewnia zadowalający zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Biorąc pod uwagę fakt, że XMAX 400 został zbudowany także z myślą o długodystansowym podróżowaniu ten parametr może jeszcze ulec pozytywnej zmianie, w efekcie spełniając potrzeby większości użytkowników. Nowoczesna jednostka napędowa sparowana z bezstopniową przekładnią automatyczną CVT generuje moc maksymalną 33,5 KM i maksymalny moment obrotowy 36 Nm. Mimo wysokiej masy własnej, która wraz ze wszystkimi niezbędnymi płynami wynosi aż 210 kilogramów, skuter zapewnia dynamiczne przyspieszenia oraz wysoką prędkość maksymalną, które bez problemów pozwolą na wyprzedzanie nawet na najbardziej ruchliwych trasach.

W podwoziu nie znajdziemy innowacyjnych rozwiązań konstrukcyjnych na miarę futurystycznej stylistyki, aczkolwiek sprawdzone i wieloletnie patenty zapewniają komfort i bezpieczeństwo podróżowania na jak najwyższym poziomie. W skład układu hamulcowego wchodzą trzy wentylowane tarcze o średnicach 267 mm oraz dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne, które wraz z przeciwpoślizgowym systemem ABS zagwarantują krótką drogę hamowania i dużą skuteczność w każdych warunkach pogodowych. Amortyzację przedniego koła powierzono widelcowi teleskopowemu o dużym skoku, którego budowa niczym nie różni się od tych stosowanych w pełnoprawnych motocyklach. Zawieszenie tylnego koła składa się z dwóch elementów resorująco-tłumiących opartych na wahaczu wleczonym. Dzięki kołom o rozmiarze 15 i 13 cali podczas jazdy użytkownicy nie powinni narzekać na brak stabilności, a dzięki szerokim oponom renomowanej marki także na problemy z trakcją lub przyczepnością na mokrych lub luźnych nawierzchniach. Gdy dołożymy do tego system kontroli trakcji (TCS), otrzymujemy niezawodny sprzęt, który poradzi sobie w każdych warunkach.

Yamaha XMAX 400 to idealna propozycja dla tych, co żyją w ciągłym ruchu i na co dzień potrzebują bezawaryjnego środka transportu. Największy przedstawiciel popularnej klasy NMAX zagwarantuje komfort i bezpieczeństwo jazdy wszędzie, gdzie tylko się pojawi. Jak na skuter klasy Premium z bogatym wyposażeniem (system Smart Key, UBS, ABS, TCS, pełne oświetlenie w technologii LED) nawet wysoka cena nowych egzemplarzy wydaje się w pełni uzasadniona.



Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe