Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha YQ 50 Aerox
- Yamaha YQ 50 R Aerox 2011
- Yamaha YQ 50 L Aerox Race Replica 2009
- Yamaha YQ 50 L Aerox Race Replica 2011
- Yamaha YQ 50 Aerox 1997
- Yamaha YQ 50 R Aerox 1999
- Yamaha YQ 50 R Aerox 2012
- Yamaha YQ 50 L Aerox Anniversary 2012
- Yamaha YQ 50 R Aerox 2007
- Yamaha YQ 50 L Aerox Race Replica 2007
- Yamaha YQ 50 R Power-up 2007
- Yamaha YQ 50 R Aerox 2008
- Yamaha YQ 50 L Aerox Race Replica 2008
- Yamaha YQ 50 R Aerox 2010
- Yamaha YQ 50 L Aerox Race Replica 2010
- Yamaha YQ 50 R Aerox 2009
- Yamaha YQ 50 Aerox Ultimate 1998
- Yamaha YQ 50 L Aerox Tech3 2002
- Yamaha YQ 50 L Aerox 2003
- Yamaha YQ 50 L Aerox Toyota 2003
- Yamaha YQ 50 L Aerox Rossi Replica 2004
- Yamaha YQ 50 L Aerox Replica 2005
- Yamaha YQ 50 L Aerox Race Replica 2006
- Yamaha YQ 50 R Aerox 2000
- Yamaha YQ 50 R Aerox 2001
- Yamaha YQ 50 R Aerox 2002
- Yamaha YQ 50 R Aerox 2003
- Yamaha YQ 50 R Aerox 2004
- Yamaha YQ 50 R Aerox 2005
- Yamaha YQ 50 R Aerox 2006
- Yamaha YQ 50 Aerox 1998
- Yamaha YQ 50 L Aerox SP 1999
- Yamaha YQ 50 L Aerox SP Biaggi 2000
- Yamaha YQ 50 L Aerox Race Replica Power-Up 2010
- Yamaha YQ 50 R Aerox Power-Up 2010
- Yamaha YQ 50 L Aerox SP Biaggi 2001
- Yamaha YQ 50 L Aerox SP Biaggi 2002
- Yamaha YQ 50 L Aerox SP Checa 2002
- Yamaha YQ 50 L Aerox SP Tech3 2003
- Yamaha YQ 50 L Aerox SP Rossi 2005
- Yamaha YQ 50 L Aerox SP Rossi Power-Up 2005
- Yamaha YQ 50 R Aerox Power-Up 2005
- Yamaha YQ 50 R Aerox Power-Up 2009
- Yamaha YQ 50 R Aerox Power-Up 2008
- Yamaha YQ 50 R Aerox Power-Up 2006
- Yamaha YQ 50 L Aerox SP Barros 2004
- Yamaha YQ 50 L 1998
- Yamaha YQ 50 1999
- Yamaha YQ 50 L Aerox 2000
Yamaha YQ 50 Aerox
Yamaha Aerox 50 to skuter którego nie trzeba przedstawiać żadnemu nastolatkowi. Mimo że znalazł aprobatę także wśród dorosłych użytkowników, to właśnie najmłodsi motocykliści stanowili najliczniejsze grono jego odbiorców. Agresywny wygląd, ogromna oferta podrasowanych części zamiennych, szerokie pole do tuning’u optycznego i mechanicznego oraz wysokie osiągi wyjściowe fabrycznego jednośladu zapewniły Aerox'owi pierwsze miejsce na liście "50-tek" z automatyczną przekładnią bezstopniową. Mimo ciągłej walki np. z Aprilią SR 50 i innymi skuterami renomowanych producentów mały zawodnik z Hamamatsu wychodził obronną ręką z każdego starcia i dzierży palmę pierwszeństwa do dziś.
Największą zaletą Aerox'a jest dwusuwowa jednostka napędowa z asortymentu legendarnej wytwórni Minarelli. Mimo niewielkiej pojemności moc seryjnego egzemplarza z ustawowymi blokadami przekracza 5 KM. Dopracowany silnik chłodzony cieczą początkowo zasilał gaźnik, nowsze modele wyposażono w elektroniczny system wtrysku paliwa. Dopracowana budowa i niezawodność przyczyniły się do natychmiastowego wzrostu popularności, już pierwsze lata produkcji przyniosły zalew akcesoryjnych podzespołów markowych producentów. Najlepsze firmy specjalizujące się w podnoszeniu osiągów małolitrażowych jednostek oferują niezliczoną ilość podzespołów, dlatego gdy weźmiemy pod lupę asortyment Stage6 czy Polini zawsze znajdzie się wszystko, co pozwoli na znaczne podniesienie prędkości maksymalnej i przyspieszenia. Budowa Aerox'a na tego typu zmiany jest w pełni przygotowana, bowiem większość konstrukcji dzieli z modelem YQ 100. Układ hamulcowy marki Brembo z dwoma tarczami i dwutłoczkowymi zaciskami oraz zawieszenie Paioli poradzą sobie bez względu na to, ile kapitału właściciel wyda na tuning’owe części. To właśnie z tego powodu Aerox jest najczęściej wybieranym modelem do udziału w profesjonalnych wyścigach skuterów. Mimo że w naszym kraju ta dyscyplina nie jest jeszcze dobrze znana i nie doczekała się odrębnej klasyfikacji, to u zachodnich sąsiadów rozwija się w bardzo szybkim tempie (w Niemczech rozgrywane są np. Mistrzostwa Europy dla tej klasy pojemnościowej). Solidna, stalowa rama, precyzyjny układ kierowniczy i optymalne wyważenie pozwalają zawodnikom dosiadającym niewielkie Yamahy na zdobywanie najwyższych not podczas starć z innymi wyżyłowanymi maszynami.
Jednakże Areox posiada także drugie oblicze. Gdy wykorzystamy go do codziennej jazdy i odpuścimy sobie podnoszenie osiągów zagwarantuje nam długowieczną eksploatację bez najmniejszej awarii. Bieżące przeglądy techniczne i czasowa wymiana części eksploatacyjnych pozwolą na spokojną jazdę przez wiele lat, dlatego na całym świecie pojazdy wybierane są również przez starszych użytkowników potrzebujących niezawodnego środka transportu na codzienne dojazdy.
Smukła sylwetka, krótki rozstaw osi i ogromna zwinność świetnie sprawdzają się w powszednim użytkowaniu. Im ciaśniej i mniej miejsca do parkowania, tym więcej zalet pokaże Aerox. Dobry rozkład mas, łatwość prowadzenia i niska waga to z kolei niezaprzeczalne ułatwienia dla początkujących jeźdźców i drobnych motocyklistek. Zwarta budowa i dynamiczna linia nadwozia zadowoli najwybredniejsze gusta nastolatków, tym bardziej że nie kłócą się one z funkcjonalnością. Możliwości transportowe nie odstają od innych skuterów tej klasy pojemnościowej, jedynie część kanapy przeznaczona dla pasażera w pierwszych generacjach pozostawiała wiele do życzenia. Do czasu zmiany Aerox słusznie był uznawany za pojazd jednoosobowy. Twarda pianka z otworami wentylacyjnymi i dziurą na wlew paliwa zapewniała namiastki komfortu jedynie na bardzo krótkich dystansach i nie zachęcała do wspólnych przejażdżek. Jednakże nie było to znaczącą wadą w skuterze o sportowych aspiracjach.
Najnowsze generacje Aerox'a to skutery idealne pod każdym względem. Dopracowany w każdym detalu, zadowalający się małymi ilościami paliwa (w seryjnym modelu spalanie nie przekracza 3 l/100 kilometrów), o długowiecznej trwałości konstrukcji i dużych możliwościach tuning’u zadowoli użytkowników w każdym wieku niezależnie od osobistych preferencji i potrzeb.