Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
133,18 zł
166,47 zł
Najniższa cena: 166,47 zł
Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112
35,01 zł
38,90 zł
Najniższa cena: 38,90 zł
Zębatka przód JT JTF565.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF565.13SC
143,42 zł
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
223,50 zł
279,37 zł
Najniższa cena: 279,37 zł
Łańcuch napędowy DID 520 NZ 112 otwarty z zapinką - DID520NZ-112
45,94 zł
54,05 zł
Najniższa cena: 54,05 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
35,91 zł
39,90 zł
Najniższa cena: 39,90 zł
Zębatka przód JT JTF565.15RB, 15,z rozmiar 520 z tłumikiem drgań - JTF565.15RB
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
226,34 zł
282,92 zł
Najniższa cena: 282,92 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 112 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-112
317,20 zł
396,50 zł
Najniższa cena: 396,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 112 X-Ring otwarty z zapinką - DID520VX3-112
12,88 zł
Guma dźwigni zmiany biegów OEM
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha YZF-R3 320
- Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2015
- Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2016
- Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2017
- Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2018
- Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2019
- Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2020
- Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2021
- Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2022
- Yamaha YZF-R3 320 A World GP 60th Anniversary ABS 2022
- Yamaha YZF-R3 320 2015
- Yamaha YZF-R3 320 2016
- Yamaha YZF-R3 320 ABS 2017
- Yamaha YZF-R3 320 ABS 2018
- Yamaha YZF-R3 320 ABS 2023
- Yamaha YZF-R3 320 2017
- Yamaha YZF-R3 320 2018
- Yamaha YZF-R3 320 2019
- Yamaha YZF-R3 320 MotoGP Edition 2020
Yamaha YZF-R3
Yamaha YZF-R3 to lekki motocykl sportowy należący do najpopularniejszej rodziny jednośladów z oferty japońskiego producenta- serii R. W towarzystwie takich legend, jak YZF-R1 i YZF-R6, obecność wariantu o mniejszej pojemności jednostki napędowej jest w pełni uzasadniona, tym bardziej, że w ostatnich latach prawo jazdy kategorii A2 cieszy się coraz większym zainteresowaniem.
Przepis na YZF-R3 był prosty: dynamiczna stylistyka nadwozia inspirowana maszynami klasy MotoGP i pozostałymi modelami z serii, lekka konstrukcja napędzana przez żwawy silnik spełniający europejskie normy czystości spalin oraz dopracowane podwozie, które pozwoliłoby początkującym użytkownikom na bezpieczną jazdę i precyzyjne prowadzenie. Po dodaniu szczypty innowacyjnych rozwiązań i garści sprawdzonych patentów powstał motocykl, który w dniu swojej premiery w 2015 roku nie musiał obawiać się o powodzenie na ogólnoświatowym rynku i z marszu skradł serca motocyklistów, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z "dwoma kółkami" lub na co dzień potrzebują dynamicznego środka transportu.
W tej klasie pojemnościowej połowa sukcesu to wrażenia, jakie motocykl wywołuje na ulicy, a co ważniejsze- na samym jeźdźcu. To właśnie z tego powodu japońscy projektanci nie mieli skrupułów co do stylistyki lekkiego Supersporta. Rewolucyjny wygląd to połączenie dwóch modeli: cywilnego YZF-R1 i wyścigowego YZF-M1. Po pierwszym odziedziczyła zadziorną szybę, podwójne reflektory, centralny wlot powietrza i aerodynamiczną owiewkę, po drugim zaś, całą resztę: zadupek, linię boczną i wiele innych. Warto zaznaczyć, że YZF-R3 nie udaje motocykla sportowego, ale w istocie nim jest. Rozkład mas 50/50, ergonomiczna pozycja za kierownicą o odpowiednim pochyleniu i nisko osadzony środek ciężkości to cechy, dzięki którym na torze Yamaha poradzi sobie równie dobrze, co w miejskiej dżungli.
YZF-R3 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową o pojemności 321 cm³, którą możemy spotkać w innym, równie fenomenalnym modelu Yamahy- MT-03 z gamy Hyper Naked. Ośmiozaworowy czterosuw z podwójnym wałkiem rozrządu generuje moc maksymalną 42 KM i maksymalny moment obrotowy niespełna 30 Nm. Moc dostępna jest w szerokim zakresie obrotów, co wraz z precyzyjną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach zapewnia doskonałą sprawność w mieście i duże możliwości na szybkich trasach. Oczywiście "serce" zasilane jest elektronicznym systemem wtrysku paliwa, przez co cechuje się nieprawdopodobnie niskim spalaniem. Producent podaje, że może ono spaść do wartości nawet 3,8 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 14 litrów, w najbardziej optymistycznej wersji zapewni zasięg 370 kilometrów na jednym tankowaniu.
Podwozie to kolejny powód, dzięki któremu YZF-R3 będzie idealnym kompanem do wyjazdów na tor. Szkielet konstrukcji stanowi solidna rama z rur stalowych, która mimo, że znacząco zwiększa masę w porównaniu do pozostałych modeli z serii R (z aluminiową ramą Deltabox), to jest bardzo odporna na rozciąganie. Amortyzację przedniego koła powierzono renomowanej marce KYB, która swoim widelcem teleskopowym typu Upside-down zapewniła użytkownikom optymalny komfort do podróżowania i sztywność niezbędną do jazdy sportowej. Z tyłu tradycyjnie pojawił się pojedynczy element resorująco-tłumiący oparty na wahaczu wleczonym. W układzie hamulcowym znajdziemy dwie tarcze o średnicach 298 mm i 220 mm oraz dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne współpracujące z przeciwblokującym systemem ABS. Zwieńczeniem podwozia są ażurowe felgi z lekkich stopów aluminium (17 calowe) i doskonałe opony Dunlop Sport Max, zapewniające doskonałe prowadzenie i przyczepność na asfalcie.
Jak widać, Yamaha YZF-R3 to dopracowany motocykl, w którym żadnej kwestii nie pozostawiono przypadkowi. Po 3 latach od premiery nadal cieszy się dużym zainteresowaniem, a producent zapowiada jego kolejne generacje, które w jeszcze większym stopniu przeniosą użytkowników w świat sportowych emocji. Na pewno każdy, kto choć na chwilę spojrzy na YZF-R3, nie będzie miał wątpliwości dlaczego tysiące motocyklistów na całym świecie zdecydowało się na zakup tego modelu.