check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części do Motocykli Zumico

Guowei

Model Guowei 50 to ukłon Zumico w stronę młodocianych wielbicieli stylu Easy Rider. W motorowerze utrzymanym w stylistyce soft choppera nie mogło zabraknąć chromowanych elementów, wysoko podniesionej kierownicy, rozłożystej kanapy i ekstrawaganckiego malowania, które w tym przypadku oznacza motyw płomieni okalających zbiornik paliwa i tylny błotnik.Guowei został wyposażony w jednocylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 49 cm³, którego moc (w zależności od roku produkcji) wynosi od 3 do 4 KM. Dzięki niewielkiej wadze i dobrze dopasowanym przełożeniom czterostopniowej skrzyni biegów Zumico oferuje zadowalające przyspieszenie, a po zdjęciu fabrycznych blokad producenta także wysoką prędkość maksymalną (do 70 km/h). Co najważniejsze czterosuwowy singiel zadowala się niewielkimi racjami benzyny. I tak, 6 litrowy zbiornik paliwa wystarcza na pokonanie dystansu prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Przy takim zasięgu, wygodnej pozycji i niezauważalnej pracy jednostki napędowej z pewnością będzie sprzyjał planom pierwszych dalekich wojaży. A Guowei, jak mało który motorower, oferuje początkującym podróżnikom bardzo wiele. Na seryjnym wyposażeniu znajdziemy m.in. wygodne oparcie dla pasażera i solidny stelaż pod tylną sakwę. Co więcej, raz na kilka lat producent wypuszcza model z fabrycznie zamontowanym "piórnikiem" pod przednią lampą oraz sakwami bocznymi. Oba dodatki wykonano oczywiście ze skóropodobnego materiału i bogato wykończono chromowanymi ćwiekami.  O komfort i bezpieczeństwo jazdy dba tarczowo-bębnowy układ hamulcowy (z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym na przedniej osi) oraz "miękko" zestrojone zawieszenia, które nawet pod dużym obciążeniem (np. dwie osoby i wakacyjny bagaż) dobrze wybierają nierówności nawierzchni i zapewniają przepisową drogę hamowania.  Jednakże w takim jednośladzie kwestie techniczne schodzą na dalszy plan. W tym przypadku liczy się wygląd i wrażenia, jakie maszyna wywołuje u innych nastolatków, a pod tymi względami Zumico Guowei 50 na pewno nie zawiedzie właścicieli. Gdyby jeszcze producenci postarali się o lepszy dźwięk układu wydechowego i szprychowe koła, to mieli byśmy do czynienia z prawdziwym "American Dream".

Ronin

Mimo ogromnej popularności niemalże we wszystkich krajach Azji, jednoślady takie jak Zumico Ronin nie zdobyły w naszym państwie większego uznania. Mimo że nie powalają stylistyką, a wersje kolorystyczne zazwyczaj ograniczają się do stonowanych odcieni srebra i czerni, to są to pojazdy niezwykle uniwersalne, łatwe w prowadzeniu, zadowalająco szybkie, a przede wszystkim niezwykle ekonomiczne. Niepozorny Ronin został wyposażony w jednocylindrową, czterosuwową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która przy odpowiedniej eksploatacji powinna bez większych problemów zapewnić właścicielowi bezawaryjną eksploatację na dystansie, który przewyższa możliwości sześciocyfrowego licznika kilometrów. Trzeba pamiętać, że budowa silnika bazuje na legendarnym napędzie Hondy Cub, więc zarówno trwałość jak i wytrzymałość jednostki stoi na bardzo wysokim poziomie. Moc 2,9 KM może i nie prezentuje się imponująco na papierze, ale w mieście i na krótszych trasach okazuje się być wystarczająca. Przyjemne i sprawne poruszanie się to także zasługa skrzyni biegów o czterech przełożeniach, której praca przebiega zaskakująco płynnie. Spokojna charakterystyka silnika pozwala osiągnąć imponująco niskie spalanie na poziomie 2,4 l/100 kilometrów, co w połączeniu nawet z tak niewielkim zbiornikiem paliwa (4,5 litra) zapewnia zadowalający zasięg na jednym tankowaniu. Nie jest to koniec zalet wielozadaniowego Ronina. Wąskie, 17 calowe koła zapewniają małe opory toczenia i dużą zwrotność, tarczowo-bębnowy układ hamulcowy daje podstawowy stopień bezpieczeństwa jazdy, "miękko" zestrojone zawieszenia, obszerna kanapa i ergonomiczna pozycja za kierownicą zapewniają wysoki komfort podróżowania, a elektryczny rozrusznik sprzyja lekkiemu użytkowaniu przez osoby starszej daty. Może dziwić, ale to właśnie w najstarszym gronie użytkowników Ronin zdobył bodajże największą popularność. Łatwość obsługi, oszczędna eksploatacja, łatwy dostęp do części zamiennych, lekkość konstrukcji (95 kilogramów ze wszystkimi płynami), prostota naprawy i niska cena to wymagania, które w tej grupie odbiorców liczą się najbardziej, a Ronin bezapelacyjnie spełnia wszystkie z nich.