check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Oleje przekładniowe mineralne

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 76
Olej przekładniowy do silnika Axenol MF 80W/90 GL-3 1l
Olej przekładniowy Motul Scooter Gear 80W90 Mineralny 150 ml - 105859 -15%

19,72 zł

23,20 zł

Najniższa cena: 23,20 zł

Olej przekładniowy Motul Scooter Gear 80W90 Mineralny 150 ml - 105859

stars    (7)
Olej przekładniowy Addinol 0.6L GL80W Simson MZ
Olej przekladniowy Motul Gearbox 80W90 Mineralny 1l - 105787 -15%

60,01 zł

70,60 zł

Najniższa cena: 70,60 zł

Olej przekladniowy Motul Gearbox 80W90 Mineralny 1l - 105787

stars    (4)
Olej przekładniowy Motul Transoil 10W30 Mineralny 1l - 105894 -15%

36,54 zł

42,99 zł

Najniższa cena: 42,99 zł

Olej przekładniowy Motul Transoil 10W30 Mineralny 1l - 105894

stars    (2)
Olej przekładniowy Motul HD 80W90 Mineralny 1l - 105781 -15%

36,47 zł

42,90 zł

Najniższa cena: 42,90 zł

Olej przekładniowy Motul HD 80W90 Mineralny 1l - 105781

stars    (2)
Olej przekładniowy Motul Gear 80W Mineralny 1l - 105780 -15%

45,28 zł

53,27 zł

Najniższa cena: 53,27 zł

Olej przekładniowy Motul Gear 80W Mineralny 1l - 105780

stars    (1)
Olej przekładniowy Motul TRH 97 Mineralny 5l - 100189 -15%

132,15 zł

155,47 zł

Najniższa cena: 155,47 zł

Olej przekładniowy Motul TRH 97 Mineralny 5l - 100189

Olej przekładniowy Motul SAE 90 mineralny 5l - 100091 -15%

142,31 zł

167,42 zł

Najniższa cena: 167,42 zł

Olej przekładniowy Motul SAE 90 mineralny 5l - 100091

Przeglądaj według producenta

Olej przekładniowy mineralny wystarcza dla nieagresywnej jazdy jednośladem

Mineralne oleje przekładniowe to środki smarne do przekładni i skrzyń biegów wytwarzane z substancji pochodzenia naturalnego. Choć zwykle są one gorsze od ich syntetycznych odpowiedników, mineralne oleje przekładniowe do motocykla są też od nich tańsze, a w niektórych jednośladach mogą lepiej spełnić swoją funkcję.

Mineralny olej przekładniowy do motocykla przede wszystkim tańszy

W wielu motocyklach, układ smarowania silnika i skrzyni biegów stanowią jedną całość. Niektóre jednoślady mogą jednak mieć je wydzielone. Wtedy w przekładni stosuje się osobny olej przekładniowy mineralny lub syntetyczny, lepiej przygotowany do wymagań przekładni. Starszym jest tu mineralny olej przekładniowy do skutera i motocykla. Jest on wytwarzany przez rafinację ropy naftowej lub w podobnych procesach z wykorzystaniem substancji pochodzenia naturalnego. W efekcie, oleje przekładniowe do skuterów i motocykli są tańsze w produkcji od syntetycznych odpowiedników.

Mineralny olej przekładniowy do skutera czy motocykla gorzej znosi warunki pracy

W przypadku tańszych i mniejszych jednośladów, mineralne oleje przekładniowe w zupełności wystarczają do odpowiedniego smarowania przekładni. Dopiero w większych pojazdach, mineralny olej przekładniowy do motocykla ustępuje syntetycznemu odpowiednikowi. Tu olej przekładniowy mineralny łatwiej zmieni lepkość, padnie ofiarą niskiej czy wysokiej temperatury czy też odparowania, co wyraźnie wpłynie na żywotność przekładni. Mineralny olej przekładniowy do skutera czy motocykla nie jest więc zalecany do układów mocniejszych i wysilonych, gdzie niezbędne jest zachowanie tych parametrów na optymalnym, określonym poziomie.

Olej przekładniowy do motocykla na bazie mineralnej przydatny w starszych pojazdach

Mineralne oleje przekładniowe do skuterów i motocykli nie są jednak całkowicie eliminowane z rynku. Ich cechy przydają się w starszych przekładniach. Tam twórcy brali pod uwagę ryzyko uszkodzenia wskutek osadów będących skutkiem oleju mineralnego. Nowoczesny olej syntetyczny nie wytworzyłby tych osadów lub mógłby usunąć te już istniejące, a przez to zwiększyć luzy przekładni. Wykorzystując mineralny olej przekładniowy skuter czy motocykl nie będzie narażony na te luzy, właśnie przez uwzględnienie pojawienia się osadu przez producenta. Z podobnych przyczyn, mineralne oleje przekładniowe są dopuszczane tam, gdzie przekładnia pracuje wolno i w trudnych warunkach, co utrudnia usuwanie osadu.

Przez źle dobrany olej przekładniowy skuter i motocykl ulegnie poważnemu uszkodzeniu

Zawsze jednak, olej przekładniowy do motocykla należy dobierać pod kątem parametrów i trzymać się ich nawet po dłuższym czasie użytkowania przekładni. Przez źle dobrany olej przekładniowy skuter czy motocykl może szybko ulec kosztownemu uszkodzeniu spowodowanemu przez tarcie. Objawem tarcia jest hałas pracy przekładni czy wału. W takim przypadku warto sprawdzić stan oleju oraz wymieniać go zgodnie zaleceniami producenta.

Cenione mineralne oleje przekładniowe do skuterów i motocykli w Gmoto.pl

U nas znajdziesz mineralne oleje przekładniowe czołowych producentów, w tym Motul, Liquid Moly czy Castrol. Oferujemy typowe, mineralne oleje przekładniowe stosowane w nowszych i starszych skrzyniach biegów, przekładniach czy wałach Kardana. Cechy i parametry oleju znajdziesz klikając na produkt.