check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Oleje przekładniowe syntetyczne

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 146
Olej przekładniowy Castrol MTX 10W40 Syntetyczny 1 l
Olej przekładniowy Motul Gear 300 75W90 LS Syntetyczny 1l - 105778 -15%

93,33 zł

109,80 zł

Najniższa cena: 119,00 zł

Olej przekładniowy Motul Gear 300 75W90 LS Syntetyczny 1l - 105778

Olej przekładniowy Motul Gear Competition 75W140 Syntetyczny 1l -15%

96,82 zł

113,90 zł

Najniższa cena: 113,90 zł

Olej przekładniowy Motul Gear Competition 75W140 Syntetyczny 1l

Olej przekładniowy Mannol 8109 UNIGEAR 75W-80 208L - MN8109-60
Olej przekładniowy Mannol 8115 MTF-3 1L - MN8115-20
Olej przekładniowy Mannol 8302 LDS Fluid 1L - MN8302-20
Olej przekładniowy Mannol 8212 ATF AG55 10L - MN8212-20
Olej przekładniowy Mannol 8212 ATF AG55 10L - MN8212-10

Przeglądaj według producenta

Oleje przekładniowe syntetyczne najlepsze przy dużych siłach w skrzyni biegów

Oleje syntetyczne przekładniowe to oleje przekładniowe oparte na laboratoryjnej syntezie chemicznej. Dzięki strukturze i czystości, przekładniowy olej syntetyczny jest wyjątkowo odporny na czynniki związane z pracą skrzyni biegów. Zastosowanie produktu syntetycznego jest zalecane szczególnie w przekładniach wykorzystywanych agresywnie i do przekładni pojazdów wyczynowych.

Przekładniowy olej syntetyczny powiela cechy typowego syntetyka

Już samo stosowanie osobnego oleju do skrzyń biegów pokazuje, że dana przekładnia ma swoje specyficzne wymagania. Często niezbędna w takiej przekładni jest choćby inna klasa lepkości oleju. W przypadku skrzyń biegów motocykli przenoszących dużą moc czy wyczynowych, olej przekładniowy musi być też wyjątkowo odporny na zmiany temperatur czy tarcie. Szczególnie ważna jest tu lepkość oraz odporność na utlenianie przy niskich i bardzo wysokich temperaturach i tarciu typowym dla motocyklowych skrzyń biegów.

Z tych powodów, w takich układach najlepiej jest zastosować syntetyczny olej przekładniowy. Już sama jednolita struktura produktu wytwarzanego w laboratoriach i brak zabrudzeń wynikających z przetwarzania minerałów stawia syntetyczne oleje przekładniowe wyżej od olejów mineralnych. Co więcej, syntetyczny olej przekładniowy często wyposażony jest w szereg dodatków, w tym chroniące układ przed korozją czy jeszcze zwiększających żywotność.

Olej syntetyczny do skrzyni biegów to także szereg innych zalet

Obok typowych cech tej grupy produktów, olej syntetyczny przekładniowy ma również zalety oczekiwane nie tylko w przekładni. Syntetyczny olej do skrzyni biegów można lepiej dopasować do danego typu przekładni, nawet tak nietypowych, jak przekładni hipoidalnych. Szczególnie w ostatnich latach, syntetyczne oleje przekładniowe są też polecane ze względu na proces ich produkcji.

Tak substraty, jak i same czynności wyraźnie odróżniają olej przekładniowy syntetyczny od olejów mineralnych czy nawet półsyntetycznych. Główną wadą olejów syntetycznych pozostaje wysoka cena. Przy intensywnym użytkowaniu, droższy środek smarujący często okazuje się jednak rozwiązaniem przystępnym także cenowo.

Wysokiej jakości oleje syntetyczne przekładniowe w Gmoto.pl

W ofercie Gmoto.pl znajdziesz nowoczesne syntetyczne oleje przekładniowe do wielu modeli motocykli. Oferujemy oleje przekładniowe syntetyczne renomowanych producentów, przeznaczone do motocykli drogowych i wyczynowych. Cechy, parametry i inne informacje o danym oleju znajdziesz klikając na konkretny produkt.