Praca

Naszym celem i marzeniem jest stać się liderem wśród sklepów motocyklowych. Nie spoczywamy na laurach i stale podnosimy sobie poprzeczkę. Uwielbiamy wyzwania! Jeśli i Ty je lubisz, to pewnie Ciebie szukamy :-).

Dział Obsługi Klienta

Dział Obsługi Klienta jest jednym z ważniejszych w Gmoto.pl. To miejsce, gdzie decyduje się o zadowoleniu klienta. Szukamy kogoś, kto jest w stanie postawić się w sytuacji klienta, potrafi skutecznie odpowiedzieć na zadane pytania (ustalić status zamówienia, poinformować o przebiegu reklamacji, rozwiązać problem z dostawą itp.) i rozwiązać problem do końca.

Miejsce pracy: miasto Łańcut

Obowiązki:

  • ponadprzeciętna, aktywna dbałość o klientów;
  • telefoniczna i mailowa komunikacja z klientami;
  • informowanie klientów o produktach naszej firmy, ich dostępności;
  • informowanie o statusie zamówienia;
  • przyjmowanie zamówień telefonicznych, stałe ich monitorowanie, aż do końcowej realizacji;
  • rozpatrywanie reklamacji i zwrotów Klientów.


Wymagania:

  • podstawowa znajomość zagadnień mechaniki motocyklowej (budowa silnika spalinowego);
  • doskonała znajomość języka polskiego (język ojczysty), bardzo dobra znajomość gramatyki;
  • wysoka kultura osobista;
  • znakomite umiejętności komunikacyjne;
  • znajomość programów Word, Excel, Thunderbird;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • empatia;
  • zdolność przyjmowania odpowiedzialności za działania.


Mile widziane:

  • szybkie pisanie na klawiaturze;
  • znajomość techniki motocyklowej, dopasowanie części motocyklowych do motocykla;
  • komunikacja w języku angielskim lub niemieckim;
  • doświadczenia na podobnym stanowisku bądź na innej pozycji wymagającej kontaktu z klientem.


Oferujemy:

  • pracę w stabilnej i szybko rozwijającej się firmie;
  • możliwość rozwoju i awansu na inną pozycję (marketing, opiekun produktów);
  • rabaty na produkty z oferty Gmoto.pl;
  • atrakcyjne wynagrodzenie.


Informacje dodatkowe

Jeśli jesteś zainteresowana/y pracą na wyżej opisanej pozycji wyślij na nasz adres mailowy kariera@gmoto.pl list motywacyjny oraz swoje CV.

 

Dział Rozwoju Sklepu

Stale się rozwijamy. Codziennie uzupełniamy ofertę o nowe części. Kilka razy w tygodniu dokonujemy zmian w naszym sklepie by był jeszcze bardziej przyjazny dla naszych klientów. Każdego roku dodajemy kilkaset motocykli to naszej bazy danych. Jeśli jesteś zainteresowany - zapraszamy.

Miejsce pracy: miasto Łańcut

Obowiązki:

  • dodawanie nowych produktów do sklepu internetowego;
  • edycja i korekta istniejących opisów;
  • rozbudowa bazy danych motocykli;
  • rozpatrywanie reklamacji i zwrotów klientów.


Wymagania:

  • znajomość zagadnień mechaniki motocyklowej;
  • pasja: motocykle;
  • pisanie logicznych i poprawnych językowo tekstów;
  • zaangażowanie w swoją pracę;
  • szybkie pisanie na klawiaturze;
  • sumienność i dokładność;
  • sprawne poruszanie się po internecie;
  • biegła obsługa komputera i znajomość programów Word, Excel, Thunderbird;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • zdolność przyjmowania odpowiedzialności za działania.


Mile widziane:

  • znajomość techniki motocyklowej, umiejętność dopasowania części motocyklowych do motocykla;
  • język angielski i/lub niemiecki na poziomie komunikatywnym


Oferujemy:

  • pracę w stabilnej i szybko rozwijającej się firmie;
  • możliwość rozwoju i awansu na inną pozycję (marketing, opiekun produktów);
  • rabaty na produkty z oferty Gmoto.pl;
  • atrakcyjne wynagrodzenie.


Informacje dodatkowe

Jeśli jesteś zainteresowana/y pracą na wyżej opisanej pozycji wyślij na nasz adres mailowy kariera@gmoto.pl list motywacyjny oraz swoje CV.

ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
infolinia czynna:
Poniedziałek - Piątek
9:00 - 19:00


Napisz wiadomośćMapa dojazduDane kontaktowe