Praca

Naszym celem i marzeniem jest stać się liderem wśród sklepów motocyklowych. Nie spoczywamy na laurach i stale podnosimy sobie poprzeczkę. Uwielbiamy wyzwania! Jeśli i Ty je lubisz, to pewnie Ciebie szukamy :-).

Dział Obsługi Klienta

Dział Obsługi Klienta jest jednym z ważniejszych w Gmoto.pl. To miejsce, gdzie decyduje się o zadowoleniu klienta. Szukamy kogoś, kto jest w stanie postawić się w sytuacji klienta, potrafi skutecznie odpowiedzieć na zadane pytania (ustalić status zamówienia, poinformować o przebiegu reklamacji, rozwiązać problem z dostawą itp.) i rozwiązać problem do końca.

Miejsce pracy: miasto Łańcut

Obowiązki:

  • ponadprzeciętna, aktywna dbałość o klientów;
  • telefoniczna i mailowa komunikacja z klientami;
  • informowanie klientów o produktach naszej firmy, ich dostępności;
  • informowanie o statusie zamówienia;
  • przyjmowanie zamówień telefonicznych, stałe ich monitorowanie, aż do końcowej realizacji;
  • rozpatrywanie reklamacji i zwrotów Klientów.


Wymagania:

  • podstawowa znajomość zagadnień mechaniki motocyklowej (budowa silnika spalinowego);
  • doskonała znajomość języka polskiego (język ojczysty), bardzo dobra znajomość gramatyki;
  • wysoka kultura osobista;
  • znakomite umiejętności komunikacyjne;
  • znajomość programów Word, Excel, Thunderbird;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • empatia;
  • zdolność przyjmowania odpowiedzialności za działania.


Mile widziane:

  • szybkie pisanie na klawiaturze;
  • znajomość techniki motocyklowej, dopasowanie części motocyklowych do motocykla;
  • komunikacja w języku angielskim lub niemieckim;
  • doświadczenia na podobnym stanowisku bądź na innej pozycji wymagającej kontaktu z klientem.


Oferujemy:

  • pracę w stabilnej i szybko rozwijającej się firmie;
  • możliwość rozwoju i awansu na inną pozycję (marketing, opiekun produktów);
  • rabaty na produkty z oferty Gmoto.pl;
  • atrakcyjne wynagrodzenie.


Informacje dodatkowe

Jeśli jesteś zainteresowana/y pracą na wyżej opisanej pozycji wyślij na nasz adres mailowy kariera@gmoto.pl list motywacyjny oraz swoje CV.

 

Dział Rozwoju Sklepu

Stale się rozwijamy. Codziennie uzupełniamy ofertę o nowe części. Kilka razy w tygodniu dokonujemy zmian w naszym sklepie by był jeszcze bardziej przyjazny dla naszych klientów. Każdego roku dodajemy kilkaset motocykli to naszej bazy danych. Jeśli jesteś zainteresowany - zapraszamy.

Miejsce pracy: miasto Łańcut

Obowiązki:

  • dodawanie nowych produktów do sklepu internetowego;
  • edycja i korekta istniejących opisów;
  • rozbudowa bazy danych motocykli;
  • rozpatrywanie reklamacji i zwrotów klientów.


Wymagania:

  • znajomość zagadnień mechaniki motocyklowej;
  • pasja: motocykle;
  • pisanie logicznych i poprawnych językowo tekstów;
  • zaangażowanie w swoją pracę;
  • szybkie pisanie na klawiaturze;
  • sumienność i dokładność;
  • sprawne poruszanie się po internecie;
  • biegła obsługa komputera i znajomość programów Word, Excel, Thunderbird;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • zdolność przyjmowania odpowiedzialności za działania.


Mile widziane:

  • znajomość techniki motocyklowej, umiejętność dopasowania części motocyklowych do motocykla;
  • język angielski i/lub niemiecki na poziomie komunikatywnym


Oferujemy:

  • pracę w stabilnej i szybko rozwijającej się firmie;
  • możliwość rozwoju i awansu na inną pozycję (marketing, opiekun produktów);
  • rabaty na produkty z oferty Gmoto.pl;
  • atrakcyjne wynagrodzenie.


Informacje dodatkowe

Jeśli jesteś zainteresowana/y pracą na wyżej opisanej pozycji wyślij na nasz adres mailowy kariera@gmoto.pl list motywacyjny oraz swoje CV.

Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe