check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Silniki motocyklowe - kompletne

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 276
Silink Pocket kpl metalowa pokrywa - 81238

379,00 zł

dostawa 0 zł

Silink Pocket kpl metalowa pokrywa - 81238

stars    (1)
Silnik z przekładnią Mini Pocket Quad Cross - 128341
Silnik GY6 139QMB 4T 12 cali 80cm3 430 mm - 139599
Silnik 50cm3 kompletny - 73812

1 920,54 zł

dostawa 0 zł

Silnik 50cm3 kompletny - 73812

Silnik GY6 80 cm3 139QMB 12 cali 4T 430 mm - 139614
Silnik 157FMI Suzuki GN 125 - 215204

3 485,50 zł

dostawa 0 zł

Silnik 157FMI Suzuki GN 125 - 215204

Silnik kompletny Romet Zetka 50cm3 4T - 86164
Silnik GY6 80 cm3 139QMB 10 cali 4T 400 mm - 139613
Silnik GY6 139QMB 4T 12 cali 50cm3 430 mm - 139600
Silink głowica niebieska tuning Mini Pocket - 128339
Silnik kompletny Gy6 80 ccm koła 10 cali 40 cm pokrywa - 140358
Silnik do roweru 2T 80 cm3 Power Force

899,00 zł

dostawa 0 zł

Silnik do roweru 2T 80 cm3 Power Force

stars    (1)
Silnik GY6 139QMB 4T 10 cali 50cm3 400 mm - 139601
Silnik 4T 139QMB 50cm3 pokrywa paska 400mm - 215196
Silnik GY6 4T 50cm3 - 215195

2 112,59 zł

dostawa 0 zł

Silnik GY6 4T 50cm3 - 215195

Silnik kompletny Power Force Pocket Bike 2T - PF 10 101 1009
Silnik kompletny Power Force do roweru 4T 50 - PF 10 101 1007
Silnik 10 cali 669mm 139QMB GY6 101 Octane - BT14177
Silnik Romet Zetka 4T 125cm3 - 215209

2 724,97 zł

dostawa 0 zł

Silnik Romet Zetka 4T 125cm3 - 215209

Silnik poziomy 125cm3 4T z manualną skrzynią biegów
Silnik 4T 139QMB 80cm3 pokrywa paska 430mm - 215197
Silnik 4T 130cm3 154FMI - 215186

2 329,66 zł

dostawa 0 zł

Silnik 4T 130cm3 154FMI - 215186

Silnik kompletny Power Force GY6 10 cali 40 cm - PF 10 101 1015
Silnik cross czerwony Mini ATV - SILJHU047
Silnik Yamaha YBR 125 kpl - 338102

3 215,88 zł

dostawa 0 zł

Silnik Yamaha YBR 125 kpl - 338102

Silnik 4T 80cm3 pokrywa paska 460mm 2 amortyzatory - 215198
Silnik tuning 157FMI Suzuki GN 125 200cm3 - 215205
Silnik kompletny 150 cm3 Romet Zetka 162FMJ - 213734
Silnik kompletny długi 101 Octane - GY15481
Silnik kompletny z SLS krótki 101 Octane - BT17459
Silnik kompletny krótki 101 Octane - GY15488
Silnik kompletny koła 12 139 QMB 101 Octane - BT14196
Silnik kpl Shineray XY125-10D II gat.

1 961,85 zł

dostawa 0 zł

Silnik kpl Shineray XY125-10D II gat.

Silnik kpl ATV 110 3 biegi + wsteczny półautomat
Silnik kompletny Power Force 6 biegowy AM6 - PF 10 101 1012
Zestaw silnika pakiet S&S Cycle Power Big Bore Kit M8 - 310-1109B
Zestaw silnika pakiet S&S Cycle Power Big Bore Kit M8 - 310-1107B
Zestaw silnika pakiet S&S Cycle Power Big Bore Kit M8 - 310-1103B
Zestaw silnika pakiet S&S Cycle Power Big Bore Kit M8 - 310-1101B
Zestaw silnika pakiet S&S Cycle Power Big Bore Kit M8 - 310-1105B

Przeglądaj według producenta

Silniki motocyklowe - kompletne do Najpopularniejszych motocykli

Kompletne silniki do motocykli do modyfikacji i gruntownej naprawy układu napędowego

Kompletne silniki do motocykli to gotowe zestawy jednostek napędowych przygotowane do pracy w danym modelu motocykla. Kompletne silniki motocyklowe pozwalają wyposażyć maszynę w nowe serce lub zmienić układ napędowy na inny bez obaw o niedopasowanie poszczególnych elementów układu. Szczególnie w drugim przypadku, ważny jest dobór łączeń silnika z ramą i innymi układami motocykla.

Kompletny silnik do motocykli niezbędny w razie zużycia lub uszkodzenia elementów

Przy typowym użytkowaniu silnika, różne elementy zużywają się w różnym czasie. Ich wymiana nie wymaga wymiany całego silnika. Sprawa komplikuje się przy agresywnym użytkowaniu lub niezachowaniu zaleceń producentów. Zużyciu ulega wówczas wiele elementów, a silnik do motocykli może ulec całkowitemu zniszczeniu. Naprawa lub wymiana poszczególnych części jest wtedy zwykle nieopłacalna, a często też groźna dla bezpieczeństwa jazdy. Lepszym rozwiązaniem staje się tu wymiana całego układu na nowy, kompletny silnik do motocykli.

Jakie zalety mają nowe kompletne silniki motocyklowe?

W przypadku poważnych uszkodzeń lub zużycia, nowy silnik do motocykla nie tylko zmniejszy koszty naprawy. Częstym problemem jest dobór i dopasowanie elementów motoru. Kompletne silniki motocyklowe w dużej części eliminują ten problem. Części są tu dobrane i dopasowane już przez producenta. To zmniejsza czas prac nad motocyklem i ryzyko ponownego uszkodzenia jednostki. Wpływa to też na bezpieczeństwo jazdy. Nowy silnik do motocykli ogranicza ryzyko uszkodzeń i ich konsekwencji podczas jazdy do poziomu niewiele wyższego od przypisanego nowemu jednośladowi.

Kompletne silniki do motocykli wymieniane dla lepszych osiągów

Kolejnym powodem, dla którego wymienia się silniki motocyklowe, jest chęć zwiększenia osiągów maszyny. Spotyka się to głównie przy małych jednostkach napędowych, gdzie układy mają często podobną konstrukcję. Zmiana silnika na taki o większej mocy nie wpłynie też zbytnio na inne układy motocykla, na przykład hamulce. Większe silniki motocyklowe mają bardziej rozbudowane łączenia i elementy montażowe. To wyraźnie utrudni zmianę silnika na inny i może poważnie zaburzyć pracę innych układów w jednośladzie.

Kwestie prawne wymiany silnika do motocykli

Wykonując tak zwany swap silnika trzeba też pamiętać o kwestiach prawnych. Motocykl trzeba na nowo sprawdzić i określić jego parametry. Konieczna jest też zmiana dowodu rejestracyjnego. Zmienionesilniki do motocykli są też problematyczne pod kątem ubezpieczenia. Przed taką zmianą warto więc zapoznać się z ograniczeniami i wybrać taki silnik do motocykli, który nie stworzy problemów z wypłatą ubezpieczenia w razie kolizji.

Kompletny silnik do skutera to często także sprzęgło czy skrzynia biegów

Konstrukcja typowego motocykla sprawia, że silnik do motocykli jest układem zwartym i często ściśle połączonym z przeniesieniem napędu. Dolna część silnika składa się więc nie tylko z układu korbowego i smarowania, ale też zawiera elementy skrzyni biegów czy sprzęgło. Nic więc dziwnego, że kompletny silnik do motocykli to między innymi dźwignia skrzyni biegów. Zaletą takiego układu przy zmianie silnika jest brak potrzeby doboru skrzyni biegów do pojazdu i obaw o nieprawidłowe jej ustawienie względem silnika.

Standardowe i tuningowe, kompletne silniki do motocykli w Gmoto.pl

U nas znajdziesz kompletne silniki do skuterów i motocykli wielu typów. Oferujemy zarówno standardowe silniki do motocykli przygotowane do wymiany zużytej lub uszkodzonej jednostki napędowej, jak i profesjonalne silniki tuningowe przeznaczone do modyfikacji osiągów danego motocykla. Skład, cechy i parametry danego kompletu oraz lista modeli, do których pasuje są dostępne po kliknięciu na konkretny produkt.