Motocyklowe sprężyny amortyzatorów - tył
Dopasuj do motocykla
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj

447,46 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego JMP 60,0N

508,96 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 80N

489,81 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego JMP 85,0N

489,81 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego JMP 90,0N

484,85 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 54N

489,81 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego JMP 75,0N

447,46 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego JMP 62,5N

489,81 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego JMP 55,0N

489,81 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego JMP 50,0N

489,81 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego JMP 65,0N

484,85 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 52N

484,85 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 50N

425,14 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 62N

757,55 zł
Sprężyna amortyzatora KYB 56N/mm

526,38 zł
Sprężyna amortyzatora tył Hyperpro

526,38 zł
Sprężyna amortyzatora tył Hyperpro

526,38 zł
Sprężyna amortyzatora tył Hyperpro

526,38 zł
Sprężyna amortyzatora tył Hyperpro

526,38 zł
Sprężyna amortyzatora tył Hyperpro

526,38 zł
Sprężyna amortyzatora tył Hyperpro

421,11 zł
Sprężyna amortyzatora tył Hyperpro

489,81 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego JMP 80,0N

484,85 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 45N

484,85 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 54N

484,85 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 54N

484,85 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 56N

484,85 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 58N

425,14 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 58N

425,14 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 58N

446,22 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 60N

508,96 zł
Sprężyna amortyzatora tylnego YSS MX 50N
Motocyklowe sprężyny amortyzatorów - tył do Najpopularniejszych motocykli
Tylne sprężyny amortyzatorów motocyklowych
Sprężyny tylnych amortyzatorów to jeden z kluczowych elementów tylnego zawieszenia motocykla. Jej sprawność jest uzależniona nie tylko od samej masy maszyny i pokonywanego terenu, ale w dużej mierze także od wagi użytkownika motocykla. Z tego względu ich regulacja, a w niektórych przypadkach także wymiana staje się wręcz niezbędna dla komfortowej i bezpiecznej jazdy motocyklem.
Główną funkcją sprężyny tylnego zawieszenia jest przywracanie tylnemu kołu pierwotnej pozycji względem ramy. Z tego względu, najważniejszym parametrem związanym z pracą sprężyny jest jej twardość, czyli siła potrzebna do jej ściśnięcia lub rozciągnięcia o określoną odległość. Optymalna twardość zniweluje nawet duże wyboje pokonywane przez motocykl bez wpływu na kierowcę czy nacisk podczas przyśpieszenia przy jednoczesnym niedopuszczeniu do całkowitego ściśnięcia.
Standardowo, w motocyklach montowane są sprężyny, które utrzymują te właściwości w dość szerokim zakresie działających na nie mas. Często oznacza to, że w przypadku danego motocyklisty twardość jest co najwyżej zadowalająca. Jest to szczególnie widoczne w motocyklach terenowych, gdzie nawet niewielkie odstępstwo od optymalnej wagi kierowcy jest mocno odczuwalne w pracy zawieszenia.
Właśnie w takim przypadku najlepszym rozwiązaniem jest wymiana sprężyny na taką o optymalnej twardości. Często nie jest to określane nawet jako tuning maszyny, a po prostu dostosowanie jej do wymagań użytkownika. W wielu przypadkach, sprężyny oferują zresztą różne poziomu ugięcia, co pozwala skutecznie stłumić różne typy drgań.
Istotnym jest jednak, by sprężyna została odpowiednio zamontowana. W tym przypadku najlepiej jest połączyć dobór sprężyny z jej instalacją, oddając te prace w ręce profesjonalnego warsztatu. Źle zamontowana sprężyna nie tylko nie spełni swojej funkcji, ale pogorszy pracę zawieszenia, negatywnie wpływając na inne mechanizmy z nim związane.
W naszej ofercie dostępne są sprężyny tylnych amortyzatorów do różnych modeli motocykli. Oferujemy zarówno sprężyny standardowo instalowane w motocyklach, jak i szeroką gamę sprężyn o twardości i innych parametrach odpowiednich dla danej masy ciała motocyklisty. Cechy i parametry danej sprężyny są dostępne po kliknięciu na konkretny produkt.