check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Diverse Parts - Części układu paliwowego motocykla

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 150
Szpilki nakrętki gaźnika Simson
Gumka linki ssania
Uszczelka komory pływaka 16N1 16N3 19N
Uszczelka korka zbiornika 40mm Simson
Uszczelka izolatora króćca 16mm Simson
Króciec gaźnika 28mm Simson
Kranik paliwa M16x1 90mm Simson
Dysza rozpylacza 16N1 16N3 Simson
Uszczelka pokrywy gaźnika Dellorto PHVA
Kranik paliwa ręczny Peugeot Ludix
Elementy ssania gaźnika
Nakrętka kranika paliwa M16x1 Simson
Dysza główna gaźnika M5 115 Simson
Iglica 10 16N1 Simson
Czujnik TPS skutery chińskie Euro4
Zawór membranowy AM6
Dysza główna gaźnika M5 70 Simson
Iglica komplet 16N3 Simson KR51/1 KR51/2
Dźwignia ssania czarna Simson
Izolator króćca ssącego 4,2mm Simson
Dysza główna gaźnika M5 90 Simson
Kranik paliwa ręczny M14x1,25 Honda MT
Zestaw naprawczy gaźnika Gurtner 12,5mm
Korek wlewu paliwa nierdzewka Puch Maxi
Zestaw naprawczy gaźnika 16N3-11 Simson
Dysza główna gaźnika M5 110 Simson
Dysza główna gaźnika M5 135 Simson
Kranik paliwa długi Simson
Płytka membrany Carbon Racing Minarelli
Korek gaźnika 16N3 Simson KR51/2
Króciec ssący 30/33mm EBE EBS D50B