Części układu paliwowego motocykla
Aprilia Rally 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
6,94 zł
Filtr paliwa miedziany mini 5mm
7,99 zł
Filtr paliwa miedziany mini 6mm
44,86 zł
Zawór membranowy
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Aprilia Rally 50
- Aprilia Rally 50 AC 1996
- Aprilia Rally 50 AC 1997
- Aprilia Rally 50 AC 2004
- Aprilia Rally 50 DD LC 1997
- Aprilia Rally 50 DD LC 1999
- Aprilia Rally 50 DT LC 1997
- Aprilia Rally 50 DT LC 1999
- Aprilia Rally 50 AC 1995
- Aprilia Rally 50 AC 1998
- Aprilia Rally 50 AC 1999
- Aprilia Rally 50 AC 2000
- Aprilia Rally 50 AC 2001
- Aprilia Rally 50 AC 2002
- Aprilia Rally 50 AC 2003
- Aprilia Rally 50 DD LC 1996
- Aprilia Rally 50 DD LC 1998
- Aprilia Rally 50 DT LC 1996
- Aprilia Rally 50 DT LC 1998
- Aprilia Rally 50 AC 1993
- Aprilia Rally 50 AC 1994
- Aprilia Rally 50 LC 1997
- Aprilia Rally 50 LC 1998
- Aprilia Rally 50 LC 1993
- Aprilia Rally 50 LC 1994
- Aprilia Rally 50 LC 1995
- Aprilia Rally 50 LC 1996
- Aprilia Rally 50 LC 1999
- Aprilia Rally 50 LC 2000
- Aprilia Rally 50 LC 2001
- Aprilia Rally 50 LC 2002
- Aprilia Rally 50 LC
- Aprilia Rally 50 LC 2004
- Aprilia Rally 50 AC 2005
- Aprilia Rally 50 LC 2005
- Aprilia Rally 50 AC 2006
- Aprilia Rally 50 LC 2006
Inne modele
- Aprilia Rally 125
- Aprilia Tuareg 125
- Aprilia Tuareg 50
- Aprilia Tuareg 350
- Aprilia Tuareg 250
- Aprilia ETV Caponord 1200
- Aprilia SR 50
- Aprilia SR 125
- Aprilia SR 200
- Aprilia SX 125
- Aprilia Sportcity 300
- Aprilia SX 50
- Aprilia Cucciolo 50
- Aprilia ETV 1000
- Aprilia NA 850
- Aprilia Pegaso 650
- Aprilia Tuareg 660
- Aprilia Sportcity 125
- Aprilia SXV 450
- Aprilia SXV 550
- Aprilia RSV4 1100
- Aprilia RSV4 1000
- Aprilia RX 50
- Aprilia RX 125
- Aprilia Red Rose 50
- Aprilia Mojito 50
- Aprilia Area 51 50
- Aprilia Scarabeo 500
- Aprilia Scarabeo 200
- Aprilia Scarabeo 100
- Aprilia Scarabeo 50
- Aprilia ST 1000
- Aprilia AF1 125
- Aprilia Tuono 50
- Aprilia Tuono 125
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia SR 150
- Aprilia W4 75
- Aprilia W8 125
- Aprilia Stark 6.5 650
- Aprilia Sportcity 200
- Aprilia Sportcity 50
- Aprilia Sportcity 250
- Aprilia SL 750 Shiver
- Aprilia Scarabeo 400
- Aprilia Scarabeo 300
- Aprilia Scarabeo 250
- Aprilia Scarabeo 150