Części układu paliwowego motocykla
Derbi GPR 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Wystąpił problem, spróbuj za chwilę.
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Derbi GPR 50
- Derbi GPR 50 Racing 2011
- Derbi GPR 50 Nude 2011
- Derbi GPR 50 Racing 2012
- Derbi GPR 50 Nude 2012
- Derbi GPR 50 Nude 2005
- Derbi GPR 50 Racing 2004
- Derbi GPR 50 Nude 2004
- Derbi GPR 50 Nude 2006
- Derbi GPR 50 Racing 2005
- Derbi GPR 50 Nude 2007
- Derbi GPR 50 Racing 2007
- Derbi GPR 50 Racing 2008
- Derbi GPR 50 Nude 2008
- Derbi GPR 50 Nude 2009
- Derbi GPR 50 Racing 2009
- Derbi GPR 50 Racing 2010
- Derbi GPR 50 Nude 2010
- Derbi GPR 50 2004-2005
- Derbi GPR 50 2009-2012
- Derbi GPR 50 R 1997-1999
- Derbi GPR 50 R 2000-2003
- Derbi GPR 50 Sport 1993-1996
- Derbi GPR 50 Racing 2003
- Derbi GPR 50 Racing 2006
- Derbi GPR 50 Racing 2013
- Derbi GPR 50 Racing 2014
- Derbi GPR 50 Racing 2015
- Derbi GPR 50 Racing 2016
- Derbi GPR 50 2010
- Derbi GPR 50 R 1997
- Derbi GPR 50 R 1998
- Derbi GPR 50 R Nude 2000
- Derbi GPR 50 Replica 2000
- Derbi GPR 50 R 2001
- Derbi GPR 50 R Nude 2001
- Derbi GPR 50 Replica 2001
- Derbi GPR 50 R 2002
- Derbi GPR 50 R Nude 2002
- Derbi GPR 50 Replica 2002
- Derbi GPR 50 Replica Racing 2002
- Derbi GPR 50 R
- Derbi GPR 50 R Nude
- Derbi GPR 50 Replica
- Derbi GPR 50 R Nude 2004
- Derbi GPR 50 Replica 2004
- Derbi GPR 50 Replica Racing 2004
- Derbi GPR 50 R 2005
- Derbi GPR 50 Replica 2005
- Derbi GPR 50 R 2006
- Derbi GPR 50 Replica 2006
- Derbi GPR 50 R 2007
- Derbi GPR 50 Replica 2007
- Derbi GPR 50 Replica Malossi 2007
- Derbi GPR 50 Replica Pesek 2007
- Derbi GPR 50 R 2008
- Derbi GPR 50 Replica 2008
- Derbi GPR 50 2003