Części układu paliwowego motocykla
Ferro 900 50 4T
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
190,80 zł
Gaźnik Romet Zetka - 186689
4,69 zł
Podkładka gaźnika
24,00 zł
Króciec gaźnika 4T 139FMB 70cm3
12,90 zł
Króciec gaźnika ssący 130cm3 Moretti pasuje do 139FMB 4T - KSSMR4T130POJEN000RZ1
17,15 zł
Króciec gaźnika ssący silnika BTS 152FMB 110cm3 Moretti - KSSMR4T110POBTS000VN1
Inne modele
- Ferro 804 50
- Ferro 803 50
- Ferro 103 50
- Ferro 102 50
- Ferro 101 50 2T
- Ferro 606 50 2T
- Ferro 908 50 4T
- Ferro 202 50 4T
- Ferro 901 50 4T
- Ferro 201 50 4T
- Ferro 802 50 2T
- Ferro 805 50 2T
- Ferro 801 50 2T
- Ferro 801 125 2T
- Ferro 606 125 2T
- Ferro 605 50
- Ferro 605 125 4T
- Ferro 604 125 4T
- Ferro 604 50
- Ferro 603 50 4T
- Ferro 601 50
- Ferro 602 50 4T
- Ferro 302 50
- Ferro 303 50 4T
- Ferro 301 50