check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Giantco Lambros 50

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Giantco Lambros 50 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Giantco Lambros 50 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 406
Gaźnik kompletny GY6 4T 139QMB 50 cm3 - 56992
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Króciec gaźnika GY6 4T - 56920

17,99 zł

Króciec gaźnika GY6 4T - 56920

stars    (16)
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Guma wlotu powietrza - 56912

10,99 zł

Guma wlotu powietrza - 56912

stars    (6)
Gaźnik 80cm3 GY6 4T - 88527

119,00 zł

Gaźnik 80cm3 GY6 4T - 88527

stars    (14)
Elektrozawór ssania gaźnika GY6 4T - 56904
Gaźnik odblokowany MCN + filtr stożkowy
Guma gaźnika 4T - 63498

14,00 zł

Guma gaźnika 4T - 63498

stars    (9)
Dysza M4 90 gaźnika - 56991

7,00 zł

Dysza M4 90 gaźnika - 56991

stars    (4)
Dysza M4 80 gaźnika - 56895

4,90 zł

Dysza M4 80 gaźnika - 56895

stars    (2)
Dysza M4 85 gaźnika - 56896

7,00 zł

Dysza M4 85 gaźnika - 56896

stars    (5)
Dysza M4 72 gaźnika - 56894

17,78 zł

Dysza M4 72 gaźnika - 56894

stars    (3)
Kranik paliwy 3 wyjścia GY6 125 ccm - 187908
Gaźnik ssanie na linkę AM6 + dysze - 60220
Membrana gaźnika 18mm GY6 4T - 56996
Membrana gaźnika 16mm GY6 4T - 73722
Dysza gaźnika 90 M5 - 81364

6,00 zł

Dysza gaźnika 90 M5 - 81364

stars    (23)
Króciec i membrana z uszczelkami Minarelli
Króciec gaźnika 4T na dwa podciśnienia - 98677
Zawór membranowy - 105

43,16 zł

Zawór membranowy - 105

stars    (1)
Króciec ssący gaźnika (1 szt.) JMP
Gaźnik do silnika Minarelli 3KJ - 81482
Przepustnica gaźnika Dellorto PHVA 17,5
Króciec gaźnika ssący GY6 4T Moretti

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Giantco Lambros 50

  • Giantco Lambros 50 R 2T LC 2011
  • Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2011
  • Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2011
  • Giantco Lambros 50 DD Basic 4T 2011
  • Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2010
  • Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2009
  • Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2010
  • Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2009
  • Giantco Lambros 50 DD Basic 4T 2010
  • Giantco Lambros 50 DT Basic 4T 2010
  • Giantco Lambros 50 R 2T LC 2012
  • Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2012
  • Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2012
  • Giantco Lambros 50 DD Basic 4T 2012
  • Giantco Lambros 50 DD Race 2T 2009
  • Giantco Lambros 50 DT Sport 2T 2009
  • Giantco Lambros 50 DT Race 4T 2009
  • Giantco Lambros 50 DT Sport 4T 2009
  • Giantco Lambros 50 DD Race 4T 2009
  • Giantco Lambros 50 DD Sport 2T 2009
  • Giantco Lambros 50 DD Race 2T 2010
  • Giantco Lambros 50 DD Race 4T 2010
  • Giantco Lambros 50 DT Race 4T 2010
  • Giantco Lambros 50 DD Sport 2T 2010
  • Giantco Lambros 50 DT Sport 2T 2010
  • Giantco Lambros 50 DD Sport 4T 2009
  • Giantco Lambros 50 DT Sport 4T 2010
  • Giantco Lambros 50 R 2T LC 2010
  • Giantco Lambros 50 Basic 2009-2012
  • Giantco Lambros 50 Race 2009-2010
  • Giantco Lambros 50 Sport 2009-2010
  • Giantco Lambros 50 Basic 2010-2012
  • Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2013
  • Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2014
  • Giantco Lambros 50 DD Basic 2T 2015
  • Giantco Lambros 50 DD Sport 4T 2010
  • Giantco Lambros 50 DD Basic 4T 2013
  • Giantco Lambros 50 DD Basic 4T 2014
  • Giantco Lambros 50 DD Basic 4T 2015
  • Giantco Lambros 50 DT Race 2T 2010
  • Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2013
  • Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2014
  • Giantco Lambros 50 DT Basic 2T 2015
  • Giantco Lambros 50 DT Basic 4T 2011
  • Giantco Lambros 50 DT Basic 4T 2012
  • Giantco Lambros 50 DT Basic 4T 2013
  • Giantco Lambros 50 DT Basic 4T 2014
  • Giantco Lambros 50 DT Basic 4T 2015
  • Giantco Lambros 50 R 2T LC 2013
  • Giantco Lambros 50 R 2T LC 2014
  • Giantco Lambros 50 R 2T LC 2015

Inne modele