check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
HM-Moto CRE 50

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. HM-Moto CRE 50 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji HM-Moto CRE 50 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 152
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Membrana zawór membranowy - 63347
Uszczelka membrany AM6 - 75680

11,99 zł

Uszczelka membrany AM6 - 75680

stars    (4)
Króciec gaźnika AM6 - 63343

31,99 zł

Króciec gaźnika AM6 - 63343

stars    (4)
Gaźnik 21mm PHBG - 109797

144,41 zł

Gaźnik 21mm PHBG - 109797

stars    (4)
Króciec gaźnika AM6 - 275117

41,52 zł

Króciec gaźnika AM6 - 275117

stars    (1)
Gaźnik ssanie na linkę AM6 + dysze - 60220
Gaźnik PWK 32 mm tuning 130-350 cm3 AM6 Simson - 92114
Koło napędu dozownika podwójne AM6 - 63339
Zawór membranowy

42,03 zł

Zawór membranowy

Gaźnik Dellorto PHBG 21 AS uniwersalny 2T AM6 - DL02557
Króciec gaźnika Derbi Senda EBE EBS D50B - 336772
Koło napędu dozownika oleju 22 zęby AM6 - 63337
Zestaw naprawczy gaźnika Gurtner 12,5mm
Dozownik oleju AM6 - 121099
Podkładka śruby regulacji powietrza Dellorto PHBG
Komora pływakowa Malossi, Dellorto PHBG - M303338
Gaźnik Naraku 17,5 motorowery     - NK201.19

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do HM-Moto CRE 50

  • HM-Moto CRE 50 Baja 2011
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2011
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2011
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2007-2008
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2008
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2009
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2007
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2008
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2009
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2007
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2009
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2010
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2010
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2010
  • HM-Moto CRE 50 Basic 2012
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2012
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2012
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2012
  • HM-Moto CRE 50 Six Racing 2012
  • HM-Moto CRE 50 Baja 1999
  • HM-Moto CRE 50 Baja 1995
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2003
  • HM-Moto CRE 50 Six 1995
  • HM-Moto CRE 50 Six 1999
  • HM-Moto CRE 50 Six 2003
  • HM-Moto CRE 50 Six 2007-2009
  • HM-Moto CRE 50 Six Racing 2013
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2014
  • HM-Moto CRE 50 Baja Basic 2014
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2014
  • HM-Moto CRE 50 Six Racing 2014
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2015
  • HM-Moto CRE 50 Baja Basic 2015
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2015
  • HM-Moto CRE 50 Six Racing 2015
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2016
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2016
  • HM-Moto CRE 50 Six Racing 2016
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2017
  • HM-Moto CRE 50 Six Racing 2017
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2007
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2014
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2015
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2016
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2017
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2008
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2013
  • HM-Moto CRE 50 Baja Basic 2013
  • HM-Moto CRE 50 Six Competition 2013
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2013
  • HM-Moto CRE 50 Basic 2013
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2000
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2001
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2002
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2004
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2005
  • HM-Moto CRE 50 Baja 2006
  • HM-Moto CRE 50 RR Baja 2006
  • HM-Moto CRE 50 1996
  • HM-Moto CRE 50 Six 1996
  • HM-Moto CRE 50 1997
  • HM-Moto CRE 50 Baja 1997
  • HM-Moto CRE 50 Six 1997
  • HM-Moto CRE 50 1998
  • HM-Moto CRE 50 Baja 1998
  • HM-Moto CRE 50 Six 1998
  • HM-Moto CRE 50 1999
  • HM-Moto CRE 50 2000
  • HM-Moto CRE 50 Six 2000
  • HM-Moto CRE 50 2001
  • HM-Moto CRE 50 Six 2001
  • HM-Moto CRE 50 Six Baja 2001
  • HM-Moto CRE 50 Six Derapage 2001
  • HM-Moto CRE 50 2002
  • HM-Moto CRE 50 Six 2002
  • HM-Moto CRE 50 Six Baja 2002
  • HM-Moto CRE 50
  • HM-Moto CRE 50 Six Baja
  • HM-Moto CRE 50 2004
  • HM-Moto CRE 50 Six 2004
  • HM-Moto CRE 50 Six Baja 2004
  • HM-Moto CRE 50 Six Derapage 2004
  • HM-Moto CRE 50 2005
  • HM-Moto CRE 50 Six 2005
  • HM-Moto CRE 50 Six Baja 2005
  • HM-Moto CRE 50 Six Derapage 2005
  • HM-Moto CRE 50 2006
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2006
  • HM-Moto CRE 50 Six 2006
  • HM-Moto CRE 50 Six Baja 2006
  • HM-Moto CRE 50 Six Derapage 2006
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2007
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2007
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2008
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2008
  • HM-Moto CRE 50 Six 2008
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2009
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2009
  • HM-Moto CRE 50 Six 2009
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2010
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2010
  • HM-Moto CRE 50 Six 2010
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2011
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2011
  • HM-Moto CRE 50 Six 2011
  • HM-Moto CRE 50 Derapage 2012
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2012
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2013
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2014
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2015
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2016
  • HM-Moto CRE 50 RR Derapage 2017
  • HM-Moto CRE 50 Six Derapage Competition 2017