check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Honda CBF 600

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Honda CBF 600 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Honda CBF 600 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 18
Zaworek iglicowy Tourmax  - K6 -5%

32,06 zł

33,75 zł

Najniższa cena: 33,75 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K6

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-106 -5%

63,80 zł

67,16 zł

Najniższa cena: 67,16 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-106

Adapter wakuometra M5 0.8x40mm
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H17 -5%

74,96 zł

78,90 zł

Najniższa cena: 78,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H17

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHH-33 -5%

219,18 zł

230,72 zł

Najniższa cena: 230,72 zł

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHH-33

Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Komplet króćców ssących gaźnika Honda CBF 600 - CHH-57 -5%

781,29 zł

822,41 zł

Najniższa cena: 822,41 zł

dostawa 0 zł

Komplet króćców ssących gaźnika Honda CBF 600 - CHH-57

Kranik paliwa Produkt OEM

991,60 zł

dostawa 0 zł

Kranik paliwa Produkt OEM

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHH-57 -5%

694,38 zł

730,93 zł

Najniższa cena: 730,93 zł

dostawa 0 zł

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHH-57

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Honda CB CBF CBR VFR XL GL - FBG-106-1 -5%

17,01 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Honda CB CBF CBR VFR XL GL - FBG-106-1

Przepustnica z membraną Produkt OEM

985,99 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica z membraną Produkt OEM

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Honda CBF 600

  • Honda CBF 600 NA ABS 2012
  • Honda CBF 600 SA ABS 2012
  • Honda CBF 600 N 2007
  • Honda CBF 600 NA ABS 2007
  • Honda CBF 600 S 2007
  • Honda CBF 600 SA ABS 2007
  • Honda CBF 600 N 2008
  • Honda CBF 600 NA ABS 2008
  • Honda CBF 600 S 2008
  • Honda CBF 600 SA ABS 2008
  • Honda CBF 600 N 2006
  • Honda CBF 600 NA ABS 2006
  • Honda CBF 600 S 2006
  • Honda CBF 600 SA ABS 2006
  • Honda CBF 600 N 2009
  • Honda CBF 600 NA ABS 2009
  • Honda CBF 600 S 2009
  • Honda CBF 600 SA ABS 2009
  • Honda CBF 600 N 2010
  • Honda CBF 600 NA ABS 2010
  • Honda CBF 600 S 2010
  • Honda CBF 600 SA ABS 2010
  • Honda CBF 600 NA ABS 2011
  • Honda CBF 600 SA ABS 2011
  • Honda CBF 600 N 2004
  • Honda CBF 600 NA ABS 2004
  • Honda CBF 600 S 2004
  • Honda CBF 600 SA ABS 2004
  • Honda CBF 600 NA ABS 2013
  • Honda CBF 600 SA ABS 2013
  • Honda CBF 600 N 2005
  • Honda CBF 600 NA ABS 2005
  • Honda CBF 600 S 2005
  • Honda CBF 600 SA ABS 2005
  • Honda CBF 600 N 2011
  • Honda CBF 600 S 2011
  • Honda CBF 600 N 2012
  • Honda CBF 600 S 2012
  • Honda CBF 600 N 2013
  • Honda CBF 600 S 2013