check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Huatian/Lintex HT50QT-25 50

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Huatian/Lintex HT50QT-25 50 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Huatian/Lintex HT50QT-25 50 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 112
Gaźnik kompletny GY6 4T 139QMB 50 cm3 - 56992
Kranik paliwy 3 wyjścia GY6 125 ccm - 187908
Króciec ssący gaźnika (1 szt.) 139QMB
Kranik paliwa 101 Octane - GY14873
Gaźnik Naraku GY6 4T CVK 24 80-180 cm3 - NK200.06
Membrana gaźnika GY6 50 101 Octane - BT13911
Gaźnik Naraku CVK 19 GY6 4T 50-90 cm3 - NK200.01
Króciec ssący gaźnika 101 Octane 1 szt.
Membrana przepustnicy gaźnikowej Tourmax -5%

45,51 zł

47,91 zł

Najniższa cena: 47,91 zł

Membrana przepustnicy gaźnikowej Tourmax

Komplet naprawczy zaworu air-cut 101 Octane
Gaźnik 4T 139QMB 101 Octane - BT16001
Gaźnik 139QMB 4T 101 Octane - AM-32429
Zaworek iglicowy gaźnika 4mm GY6 50
Gaźnik JMP 19 mm 4T GY6 139QMB
Dysza główna EBC typ Bing 2 [72] - 44-031/72-10 -10%

48,07 zł

53,41 zł

Najniższa cena: 53,41 zł

Dysza główna EBC typ Bing 2 [72] - 44-031/72-10