check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Junak M10 350

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Junak M10 350 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Junak M10 350 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 36
Przewód paliwowy 6mm 50cm

2,99 zł

Przewód paliwowy 6mm 50cm

stars    (137)
Filtr paliwa rozkręcany 6 mm - 127116
Uszczelka pod gaźnik - 90990

10,50 zł

Uszczelka pod gaźnik - 90990

stars    (15)
Gaźnik Pegaz GM24U1 WSK 175 SHL Junak Awo - 63269
Gaźnik Jawa CZ - 73559

109,00 zł

Gaźnik Jawa CZ - 73559

stars    (2)
Uszczelka kranika paliwa Junak Komar SHL WFM - 118210
Korkowa uszczelka kranika SHL Junak - 126889
Pływak gaźnika Pegaz - 64326

26,00 zł

Pływak gaźnika Pegaz - 64326

stars    (6)
Nakrętka kranika WSK WFM Junak SHL - 137708
Uszczelka środkowa gaźnika Pegaz - 118160
Kranik paliwa Polski Junak - 64634
Kranik paliwa Junak - 197319

37,00 zł

Kranik paliwa Junak - 197319

stars    (1)
Filtr paliwa miedziany mini 6mm
Filtr paliwa miedziany mini 5mm
Odstojnik kranika SW9 kremowy - 137705
Odstojnik kranika niski kremowy - 137706
Kranik paliwa + filtr + przewód Junak
Odstojnik do kranika SW-9 szary - 347947
Kranik paliwa + filtr + przewód Junak
Filtr paliwa uniwersalny 7 mm - 186155

5,99 zł

Niedostępny

Filtr paliwa uniwersalny 7 mm - 186155

stars    (3)
Guma gaźnika Junak M10 - 59705

9,99 zł

Niedostępny

Guma gaźnika Junak M10 - 59705

stars    (14)
Przewód paliwa z opaskami 50cm 6x10mm - 192246

18,19 zł

Niedostępny

Przewód paliwa z opaskami 50cm 6x10mm - 192246

stars    (2)