Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki GPZ 500
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
75,99 zł
79,99 zł
Najniższa cena: 79,99 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-410
20,81 zł
21,90 zł
Najniższa cena: 21,90 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki Triumph VITON - FBG-410-1
285,67 zł
300,70 zł
Najniższa cena: 300,70 zł
dostawa 0 złKomplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16
61,74 zł
64,99 zł
Najniższa cena: 64,99 zł
Komplet króćców ssących gaźnika (2 szt.) Tourmax - CHK-4/2
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Kawasaki GPZ 500
- Kawasaki GPZ 500 S 1994
- Kawasaki GPZ 500 S 1995
- Kawasaki GPZ 500 S 1996
- Kawasaki GPZ 500 S 1997
- Kawasaki GPZ 500 S 1998
- Kawasaki GPZ 500 S 1999
- Kawasaki GPZ 500 S 2000
- Kawasaki GPZ 500 S 2001
- Kawasaki GPZ 500 S 1987
- Kawasaki GPZ 500 S 1988
- Kawasaki GPZ 500 S 1989
- Kawasaki GPZ 500 S 1990
- Kawasaki GPZ 500 S 1991
- Kawasaki GPZ 500 S 1992
- Kawasaki GPZ 500 S 1993
- Kawasaki GPZ 500 S 2002
- Kawasaki GPZ 500 S 2003
- Kawasaki GPZ 500 S 2000
Inne modele
- Kawasaki GPZ 600
- Kawasaki GPZ 750
- Kawasaki GPZ 305
- Kawasaki GPZ 400
- Kawasaki GPZ 1000
- Kawasaki GPZ 900 Ninja
- Kawasaki GPZ 1100
- Kawasaki GPZ 550
- Kawasaki Z 1100
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
- Kawasaki W2 650
- Kawasaki W1 650
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki G2 90
- Kawasaki GA5 100
- Kawasaki G5 100
- Kawasaki G31M 100
- Kawasaki G3 90
- Kawasaki G3 100
- Kawasaki G4 100
- Kawasaki Z 400
- Kawasaki F12 450
- Kawasaki F21M 238
- Kawasaki MC1 90
- Kawasaki C2 120
- Kawasaki MC1M 90
- Kawasaki G3SS 100
- Kawasaki G3SS 90
- Kawasaki F4 250
- Kawasaki Ninja 1000
- Kawasaki Ninja 650
- Kawasaki Ninja 125
- Kawasaki KS 125
- Kawasaki KV 100
- Kawasaki KZ 1300
- Kawasaki KZ 200
- Kawasaki KZ 250
- Kawasaki KZ 700
- Kawasaki KZ 400
- Kawasaki KZ 650
- Kawasaki KZ 750
- Kawasaki KZ 550
- Kawasaki KEF 300
- Kawasaki KMX 125
- Kawasaki KH 100
- Kawasaki KM 90
- Kawasaki KH 250