check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
MZ ETZ 250

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. MZ ETZ 250 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji MZ ETZ 250 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 82
Przewód paliwowy 6mm 50cm

2,99 zł

Przewód paliwowy 6mm 50cm

stars    (137)
Filtr paliwa rozkręcany 6 mm - 127116
Kranik paliwa Simson MZ - 62043

25,07 zł

Kranik paliwa Simson MZ - 62043

stars    (23)
Uszczelka kranika Simson MZ - 62167
Gaźnik 30N2 MZ ETZ TS 250 - 62938
Pływak gaźnika MZ ETZ TS - 62701
Sitko kranika paliwa org MZ ETZ 150 250 251 Simson
Guma tłoczka ssania Simson MZ
Uszczelka kranika paliwa Simson S51 EHR - 216624
Kranik paliwa MZ ETZ Simson oryginał - 80400
Zawór iglicowy Simson MZ - 62203
Kranik paliwa MZ ETZ Simson - 187904
Sitko baku MZA MZ ETZ 150 250 251
Zestaw naprawczy kranika paliwa MZ ETZ Simson - 80552
Komplet naprawczy gaźnika MZ ETZ 250 - 62958
Guma gaźnika MZ ETZ 250 251 - 73436
Korek zbiornika na klucz MZ ETZ WSK 125 175 - 62581
Gaźnik 30N3-1 MZ ETZ 251 - 81125
Iglica przepustnicy MZ ETZ 250 - 81043
Gaźnik BVF 30N3-1 Niemcy ORG MZ ETZ 250 251

449,00 zł

dostawa 0 zł

Gaźnik BVF 30N3-1 Niemcy ORG MZ ETZ 250 251

stars    (2)
Iglica przepustnicy MZ ETZ 251 - 118854
Zapinka iglicy gaźnika MZ ETZ 250 - 73470
Kranik paliwa + filtr + przewód MZ ETZ Simson
Uszczelka komory pływaka MZ ETZ 250 BVF
Przepustnica gaźnika MZ ETZ 250 - 73453
Końcówka kranika plastik MZ - 232852
Kranik paliwa + filtr + przewód Simson MZ
Filtr paliwa miedziany mini 6mm
Tłoczek ssania kompletny MZA Simson MZ