Części układu paliwowego motocykla
Peugeot TKR 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Peugeot TKR 50
- Peugeot TKR 50 10 cali 2011
- Peugeot TKR 50 12 cali 2011
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2011
- Peugeot TKR 50 Rally Victories 2006
- Peugeot TKR 50 Furious 2006
- Peugeot TKR 50 2007
- Peugeot TKR 50 R-Cup 2007
- Peugeot TKR 50 Furious 2007
- Peugeot TKR 50 10 cali 2008
- Peugeot TKR 50 R-Cup 2008
- Peugeot TKR 50 Furious 10 cali 2008
- Peugeot TKR 50 10 cali 2009
- Peugeot TKR 50 Furious 10 cali 2009
- Peugeot TKR 50 R-Cup 2009
- Peugeot TKR 50 Furious 10 cali 2010
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2010
- Peugeot TKR 50 12 cali 2010
- Peugeot TKR 50 2010
- Peugeot TKR 50 2004
- Peugeot TKR 50 Furious 2004
- Peugeot TKR 50 Rally Victories 2007
- Peugeot TKR 50 Furious 2008
- Peugeot TKR 50 Furious 2010
- Peugeot TKR 50 Furious 2011
- Peugeot TKR 50 Furious 2012
- Peugeot TKR 50 2012
- Peugeot TKR 50 2001
- Peugeot TKR 50 Streetboard 2001
- Peugeot TKR 50 2002
- Peugeot TKR 50 Metal-X 2002
- Peugeot TKR 50 Metal-X 2003
- Peugeot TKR 50 Streetzone 2003
- Peugeot TKR 50 2003
- Peugeot TKR 50 Furious 2003
- Peugeot TKR 50 2005
- Peugeot TKR 50 WRC 307 2005
- Peugeot TKR 50 Furious 2005
- Peugeot TKR 50 Off Road 2001
- Peugeot TKR 50 Off Road 2002
- Peugeot TKR 50 Streetzone 2002
- Peugeot TKR 50 10 cali 2006
- Peugeot TKR 50 12 cali 2006
- Peugeot TKR 50 12 cali 2008
- Peugeot TKR 50 R-Cup 2010
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2005
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2009
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2012
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2013
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2014
- Peugeot TKR 50 12 cali 2005
- Peugeot TKR 50 12 cali 2009
- Peugeot TKR 50 12 cali 2012
- Peugeot TKR 50 12 cali 2013
- Peugeot TKR 50 12 cali 2014
- Peugeot TKR 50 10 cali 2013
- Peugeot TKR 50 10 cali 2014
- Peugeot TKR 50 Asphalt 2013