check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Suzuki GSX 400

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Suzuki GSX 400 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Suzuki GSX 400 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 19
Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-303 -5%

21,76 zł

22,90 zł

Najniższa cena: 22,90 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-303

stars    (3)
Zaworek iglicowy Mikuni typ 2 - M2 -5%

17,01 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 2 - M2

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-902 -5%

27,46 zł

28,90 zł

Najniższa cena: 28,90 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-902

stars    (1)
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S1 -5%

32,21 zł

33,90 zł

Najniższa cena: 33,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S1

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-5 -5%

60,41 zł

63,59 zł

Najniższa cena: 63,59 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-5

stars    (1)
Uszczelka kranika Produkt OEM
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki - FBG-902-1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki - FBG-902-1

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-10 -5%

51,01 zł

53,69 zł

Najniższa cena: 53,69 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-10

Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax -5%

54,15 zł

57,00 zł

Najniższa cena: 57,00 zł

Niedostępny

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax

Kranik paliwa Tourmax - FPC-308 -5%

257,36 zł

270,91 zł

Najniższa cena: 270,91 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa Tourmax - FPC-308

stars    (1)
Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

Kranik paliwa produkt OEM

466,18 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa produkt OEM

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Suzuki GSX 400

  • Suzuki GSX 400 E 1980
  • Suzuki GSX 400 E 1981
  • Suzuki GSX 400 E 1982
  • Suzuki GSX 400 L 1980
  • Suzuki GSX 400 L 1981
  • Suzuki GSX 400 S 1983
  • Suzuki GSX 400 S 1984
  • Suzuki GSX 400 S 1985
  • Suzuki GSX 400 S 1986
  • Suzuki GSX 400 S 1987
  • Suzuki GSX 400 S 1980
  • Suzuki GSX 400 S 1981
  • Suzuki GSX 400 E 1984
  • Suzuki GSX 400 L 1982
  • Suzuki GSX 400 L 1983
  • Suzuki GSX 400 E 1983
  • Suzuki GSX 400 E 1985
  • Suzuki GSX 400 E 1986
  • Suzuki GSX 400 E 1987
  • Suzuki GSX 400 S 1982
  • Suzuki GSX 400 F 1988
  • Suzuki GSX 400 F 1989
  • Suzuki GSX 400 FW 1984
  • Suzuki GSX 400 FW 1983
  • Suzuki GSX 400 Impulse SE 2008
  • Suzuki GSX 400 Impulse 2008
  • Suzuki GSX 400 Impulse 2007
  • Suzuki GSX 400 Impulse 2006
  • Suzuki GSX 400 Impulse 2005
  • Suzuki GSX 400 Impulse 2004
  • Suzuki GSX 400 Impulse 2002
  • Suzuki GSX 400 Impulse 2001
  • Suzuki GSX 400 Impulse 2000
  • Suzuki GSX 400 Impulse 2003
  • Suzuki GSX 400 Impulse 1999
  • Suzuki GSX 400 Impulse 1998
  • Suzuki GSX 400 Impulse 1997
  • Suzuki GSX 400 Impulse 1996
  • Suzuki GSX 400 Impulse 1995
  • Suzuki GSX 400 Impulse 1994
  • Suzuki GSX 400 Inazuma 1997
  • Suzuki GSX 400 Inazuma 1998
  • Suzuki GSX 400 Inazuma 1999
  • Suzuki GSX 400 Inazuma 2000
  • Suzuki GSX 400 Inazuma 2001
  • Suzuki GSX 400 Inazuma 2002
  • Suzuki GSX 400 S Katana 1993
  • Suzuki GSX 400 S Katana 1992