Części układu paliwowego motocykla
Suzuki GSX 750
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
11,00 zł
Uszczelka komory pływakowej - 459899
313,70 zł
330,21 zł
Najniższa cena: 330,21 zł
dostawa 0 złCzujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-101
205,69 zł
Korek wlewu paliwa Suzuki - 210-205
29,74 zł
Uszczelka kranika Produkt OEM
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki - FBG-902-1
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Suzuki GSX 750
- Suzuki GSX 750 1980
- Suzuki GSX 750 1981
- Suzuki GSX 750 1998
- Suzuki GSX 750 E 1980
- Suzuki GSX 750 E 1981
- Suzuki GSX 750 E 1982
- Suzuki GSX 750 EF 1984
- Suzuki GSX 750 ES 1983
- Suzuki GSX 750 ES 1985
- Suzuki GSX 750 ES 1986
- Suzuki GSX 750 F 1989
- Suzuki GSX 750 F 1990
- Suzuki GSX 750 F 1991
- Suzuki GSX 750 F 1992
- Suzuki GSX 750 F 1993
- Suzuki GSX 750 F 1994
- Suzuki GSX 750 F 1995
- Suzuki GSX 750 F 1996
- Suzuki GSX 750 F 1997
- Suzuki GSX 750 1999
- Suzuki GSX 750 F 1999
- Suzuki GSX 750 F 1998
- Suzuki GSX 750 2000
- Suzuki GSX 750 F 2002
- Suzuki GSX 750 F 2003
- Suzuki GSX 750 F 2004
- Suzuki GSX 750 F 2005
- Suzuki GSX 750 E koła odlewane 1983
- Suzuki GSX 750 EF pełna owiewka 1985
- Suzuki GSX 750 EF pełna owiewka 1986
- Suzuki GSX 750 ES pół owiewka 1984
- Suzuki GSX 750 F 2000
- Suzuki GSX 750 F 2001
- Suzuki GSX 750 F 2006
- Suzuki GSX 750 L 1980
- Suzuki GSX 750 L 1981
- Suzuki GSX 750 2001
- Suzuki GSX 750 2002
- Suzuki GSX 750 2003
- Suzuki GSX 750 F 1988
- Suzuki GSX 750 E 1984
- Suzuki GSX 750 E 1985
- Suzuki GSX 750 E 1986
- Suzuki GSX 750 ES 1984
- Suzuki GSX 750 Inazuma 1998
- Suzuki GSX 750 Inazuma 1999
- Suzuki GSX 750 Inazuma 2000
- Suzuki GSX 750 F Katana 1998
- Suzuki GSX 750 F Katana 1999
- Suzuki GSX 750 F Katana 2000
- Suzuki GSX 750 F Katana 2001
- Suzuki GSX 750 F Katana 2002
- Suzuki GSX 750 F Katana 2003
- Suzuki GSX 750 F Katana 2004
- Suzuki GSX 750 F Katana 2005
- Suzuki GSX 750 F Katana 2006
- Suzuki GSX 750 F Katana 1997
- Suzuki GSX 750 F Katana 1989
- Suzuki GSX 750 F Katana 1990
- Suzuki GSX 750 F Katana 1991
- Suzuki GSX 750 F Katana 1992
- Suzuki GSX 750 F Katana 1993
- Suzuki GSX 750 F Katana 1994
- Suzuki GSX 750 F Katana 1995
- Suzuki GSX 750 F Katana 1996
- Suzuki GSX 750 S Katana 1982
- Suzuki GSX 750 SS Katana 1983
- Suzuki GSX 750 SC Katana 1983
- Suzuki GSX 750 1996
- Suzuki GSX 750 1997