Części układu paliwowego motocykla
Yamaha DT 80
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
6,94 zł
Filtr paliwa miedziany mini 5mm
7,99 zł
Filtr paliwa miedziany mini 6mm
19,37 zł
Uszczelka kranika Produkt OEM
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Yamaha DT 80
- Yamaha DT 80 LC II 1986
- Yamaha DT 80 LC II 1988
- Yamaha DT 80 LC II 1989
- Yamaha DT 80 LC II 1991
- Yamaha DT 80 LC II 1993
- Yamaha DT 80 LC II 1994
- Yamaha DT 80 LC II 1995
- Yamaha DT 80 LC II 1996
- Yamaha DT 80 LC II 1997
- Yamaha DT 80 MX 1983
- Yamaha DT 80 MX 1984
- Yamaha DT 80 MXS 1984
- Yamaha DT 80 MXS 1985
- Yamaha DT 80 LC I 1983
- Yamaha DT 80 LC I 1984
- Yamaha DT 80 LC II 1985
- Yamaha DT 80 LC II 1987
- Yamaha DT 80 LC II 1990
- Yamaha DT 80 LC II 1992
- Yamaha DT 80 MX 1981
- Yamaha DT 80 MX 1982
- Yamaha DT 80 MXS 1983
- Yamaha DT 80 MXS 1986
- Yamaha DT 80 1987
- Yamaha DT 80 1981
- Yamaha DT 80 1982
- Yamaha DT 80 1985
- Yamaha DT 80 1986
- Yamaha DT 80 1988
- Yamaha DT 80 1989
- Yamaha DT 80 1990
- Yamaha DT 80 1991
- Yamaha DT 80 1992
- Yamaha DT 80 1984
- Yamaha DT 80 1983
Inne modele
- Yamaha DT 400
- Yamaha DT 50
- Yamaha DT 175
- Yamaha DT 200
- Yamaha DT 100
- Yamaha DT 250
- Yamaha DT 125
- Yamaha DT 360
- Yamaha DT-3 250
- Yamaha DT-2 250
- Yamaha DT-1 250
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0