check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Yamaha FZ6 600

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Yamaha FZ6 600 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Yamaha FZ6 600 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 6
Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-110 -5%

275,29 zł

289,78 zł

Najniższa cena: 289,78 zł

dostawa 0 zł

Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-110

Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-2026
Króciec gaźnika Yamaha komplet - 318827
Komplet króćców ssących gaźnika (2 szt.) Tourmax - CHY-54 -5%

277,31 zł

291,90 zł

Najniższa cena: 291,90 zł

dostawa 0 zł

Komplet króćców ssących gaźnika (2 szt.) Tourmax - CHY-54

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Yamaha FZ6 600

  • Yamaha FZ6 600 S2 NAHG ABS 2009
  • Yamaha FZ6 600 S2 NHG 2009
  • Yamaha FZ6 600 NA ABS 2007
  • Yamaha FZ6 600 S2 NAHG ABS 2007
  • Yamaha FZ6 600 S2 NAHG ABS 2008
  • Yamaha FZ6 600 NA ABS 2008
  • Yamaha FZ6 600 N 2007
  • Yamaha FZ6 600 S2 NHG 2008
  • Yamaha FZ6 600 S2 ABS 2009
  • Yamaha FZ6 600 S2 ABS 2010
  • Yamaha FZ6 600 N 2006
  • Yamaha FZ6 600 S2 NHG 2007
  • Yamaha FZ6 600 S2 NAHG ABS 2010
  • Yamaha FZ6 600 S2 NHG 2010
  • Yamaha FZ6 600 N 2004
  • Yamaha FZ6 600 N 2005
  • Yamaha FZ6 600 NS 2005
  • Yamaha FZ6 600 NS 2006
  • Yamaha FZ6 600 N S2 2008
  • Yamaha FZ6 600 S Fazer 2009
  • Yamaha FZ6 600 R 2008
  • Yamaha FZ6 600 R 2018
  • Yamaha FZ6 600 R 2010
  • Yamaha FZ6 600 R 2011
  • Yamaha FZ6 600 R 2012
  • Yamaha FZ6 600 R 2013
  • Yamaha FZ6 600 R 2014
  • Yamaha FZ6 600 R 2015
  • Yamaha FZ6 600 R 2016
  • Yamaha FZ6 600 R 2017
  • Yamaha FZ6 600 R 2009

Inne modele