check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Yamaha XJ6 600

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Yamaha XJ6 600 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Yamaha XJ6 600 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 13
Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002

stars    (1)
Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-110 -5%

275,29 zł

289,78 zł

Najniższa cena: 289,78 zł

dostawa 0 zł

Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-110

Membrana zaworu dolotowego Athena - P400485130002 -10%

33,89 zł

37,65 zł

Najniższa cena: 37,65 zł

Membrana zaworu dolotowego Athena - P400485130002

stars    (2)
Komplet króćców ssących gaźnika (2 szt.) Tourmax - CHY-58 -5%

266,94 zł

280,99 zł

Najniższa cena: 280,99 zł

dostawa 0 zł

Komplet króćców ssących gaźnika (2 szt.) Tourmax - CHY-58

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Yamaha XJ6 600

  • Yamaha XJ6 600 NA ABS 2010
  • Yamaha XJ6 600 N 2012
  • Yamaha XJ6 600 NA ABS 2012
  • Yamaha XJ6 600 NA ABS 2009
  • Yamaha XJ6 600 N 2009
  • Yamaha XJ6 600 ABS 2009
  • Yamaha XJ6 600 2009
  • Yamaha XJ6 600 2010
  • Yamaha XJ6 600 N 2010
  • Yamaha XJ6 600 ABS 2010
  • Yamaha XJ6 600 N 2011
  • Yamaha XJ6 600 NA ABS 2011
  • Yamaha XJ6 600 N 2013
  • Yamaha XJ6 600 N 2014
  • Yamaha XJ6 600 N 2015
  • Yamaha XJ6 600 N SP 2013
  • Yamaha XJ6 600 NA ABS 2013
  • Yamaha XJ6 600 NA ABS 2014
  • Yamaha XJ6 600 NA ABS 2015
  • Yamaha XJ6 600 NA ABS 2016
  • Yamaha XJ6 600 ABS 2012
  • Yamaha XJ6 600 SP ABS 2013
  • Yamaha XJ6 600 SP ABS 2014
  • Yamaha XJ6 600 2016
  • Yamaha XJ6 600 S Diversion 2016

Inne modele