tel: 17 247 22 20

Menu

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    zł

Sortuj

Znaleziono: 60
-10% Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11
31,41 zł
34,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11
            (6)

Suzuki SV 650

Powrót do przeszłości


Po raz pierwszy model SV 650 został zaprezentowany na ogólnoświatowym rynku motocyklowym w 1999 roku. Podczas projektowania i budowy naked'a ze średniej klasy pojemnościowej japońskim konstruktorom z Suzuki przyświecał jeden cel- stworzyć lekki motocykl, który przekaże użytkownikom sto procent przyjemności generowanej przez silnik typu V-twin. Odpowiednio dobrane podwozie, nienaganna stylistyka i atrakcyjna oferta cenowa w połączeniu z dzisiaj już legendarną jednostką napędową sprawiły, że SV 650 stał się jednośladem pełnym zalet. Nie dość, że był w zasięgu każdego przeciętnego motocyklisty, to jego uniwersalność pozwalała zarówno na sprawne poruszanie się po zakorkowanym mieście, jak i wyjazdy na pełnowymiarowe tory wyścigowe.


Dziś, dokładnie 20 lat po premierze pierwszej "SV-ki" w ofercie Suzuki znajdziemy najnowszą generację tego modelu, który nadal przyciąga masę klientów. Nadal jest atrakcyjny cenowo (niecałe 30 tys. złotych), a klasyczny wygląd oraz konstrukcja pozwalająca na bezpieczną i komfortową jazdę wpisuje się w aktualne wymogi i trendy rynku motocyklowego. A co najważniejsze, SV 650 nadal napędzane jest przez silnik V-twin, który dziś jest jeszcze mocniejszy, bardziej ekonomiczny i zapewnia jeszcze większą dawkę przyjemności z eksploatacji.


Kultowy twin


Model SV 650 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V o kącie rozchylenia cylindrów równym 90º, która od lat jest synonimem fenomenalnego brzmienia i przyjemnej charakterystyki pracy. Chłodzenie cieczą, cztery zawory na cylinder, podwójny wałek rozrządu i elektroniczny system wtrysku paliwa to kolejne rozwiązania, które wpłynęły na tak pozytywną opinię użytkowników. Niskie spalanie (około 4,5 l/100 kilometrów w cyklu mieszanym) w zestawieniu z niespełna 14 litrowym zbiornikiem paliwa sprawia, że Suzuki daje motocyklistom do dyspozycji zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu, co z pewnością w większości przypadków zaspokoi ich potrzeby.


Lubiany V-twin w najnowszej generacji generuje moc maksymalną 76 KM i maksymalny moment obrotowy ponad 60 Nm. Takie osiągi przy masie własnej 195 kilogramów (ze wszystkimi płynami w wersji bazowej) to gwarancja dynamicznych przyspieszeń, natychmiastowej reakcji na ruch manetki gazu i prędkość maksymalnej ponad 230 km/h. Silnik o pojemności skokowej 645 cm³ został połączony z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach, która wraz z klasycznym łańcuchem napędowym i wielotarczowym, mokrym sprzęgłem idealnie przenosi niewygórowaną moc i moment obrotowy na drogę.


Dopracowane podwozie


Szkieletem modelu SV 650 jest kratownicowa rama z rur stalowych zapewniająca optymalną sztywność i lekki wygląd. Została zaprojektowana tak, aby w jak największym stopniu eksponować jednostkę napędową V-twin, będącą znakiem rozpoznawczym tej serii motocykli. Rama stała się idealnym oparciem dla komfortowo zestrojonego zawieszenia i efektywnego układu hamulcowego współpracującego z przeciwpoślizgowym systemem ABS. Amortyzacją 17-calowych kół o ażurowej konstrukcji zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy i centralna kolumna resorująco-tłumiąca, która dla wygody użytkowników została wyposażona w regulację napięcia wstępnego sprężyny. Dla zapewnienia podróżującym wysokiego poziomu bezpieczeństwa na przednim kole Suzuki zainstalowało dwie wentylowane tarcze hamulcowe o konkretnej średnicy (aż 320 mm) i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne. Przy tylnym kole znajdziemy nieco mniejszą, bo 220 mm tarczę hamulcową trzymaną w żelaznym uścisku przez zacisk dwutłoczkowy. Krótka droga hamowania, doskonała trakcja i pewne prowadzenie to również zasługa szosowych opon marki Dunlop, które doskonale sprawdzają się zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni.


Powiew lat 60'


W ofercie na sezon 2019 znajdziemy również specjalną wersję modelu SV 650, będącą współczesną interpretacją legendarnego już typu motocykli, czyli cafe racer. Sportowa kierownica clip-on, oryginalna mini-owiewka przedniego reflektora, wyjątkowe malowanie nadwozia, wyprofilowana kanapa i osprzęt poddany procesowi oksydacji diametralnie zmieniają charakter modelu bazowego, dając w efekcie rasowego przedstawiciela miejskiego zawadiaki z lat 60' ubiegłego wieku.

Niezależnie od wybranej wersji Suzuki SV 650 dostarczy motocyklistom wrażeń, których tak naprawdę poszukują. Dynamiczne pokonywanie zakrętów, szybka jazda w miejskim zgiełku, a może stabilna jazda na wprost ponad 200 km/h? Mimo, że SV 650 może na pierwszy rzut oka dla niektórych może wyglądać niepozornie, to odnajdywanie się w powyższych sytuacjach jest zawarte w jego DNA.

Dbamy o Twoją prywatność

Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści. Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Gmoto dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych będzie Gmoto
Przetwarzamy dane w celach:
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony
Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.