tel: 17 247 22 20

Menu

Uszczelniacze przedniego zawieszenia
Yamaha DT 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    zł

Sortuj

Znaleziono: 27
-10% Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 30x42x10,5
31,41 zł
34,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 30x42x10,5
            (1)

Yamaha DT 50

Yamaha DT 50 to małolitrażowy motocykl klasy enduro produkowany przez japoński koncern z “Wielkiej Czwórki” w latach 1978-1981. Fenomenalne zdolności terenowe, duża moc dwusuwowego silnika, niska masa i dopracowane podwozie - oto cechy, dzięki którym w lekkim terenie i na asfaltowych drogach początkujący motocykliści będą mogli szlifować swoje umiejętności w sposób bezpieczny, komfortowy i - co najważniejsze - pełen emocji. Yamaha DT 50 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni (model VM16SH), instalację elektryczną 6V, autorski system smarowania automatycznego Autolube i rozrusznik nożny (kickstarter). Moc maksymalna 5 KM i maksymalny moment obrotowy 5,5 Nm pozwalają na bardzo dynamiczne przyspieszenia i umożliwiają osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 90 km/h - oczywiście pod warunkiem, że nabywca zdecyduje się na demontaż blokad fabrycznych. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Niska masa motocykla (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, model DT 50 waży tylko 72 kilogramy) pozytywnie wpływa na osiągi i zużycie paliwa. Średnie spalanie być może nie spełnia wymogów współczesnego rynku, ale w latach produkcji wynik 3,5 l/100 kilometrów był jak najbardziej satysfakcjonujący. Takie zużycie przy zbiorniku paliwa o pojemności 4,7 litra pozwala na pokonanie ponad 130 kilometrów na jednym tankowaniu. Szkieletem Yamahy DT 50 jest stalowa rama kołyskowa i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium, na których osadzono miękko zestrojone zawieszenie o dużym skoku i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z masą i osiągami motocykla. Koła amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy i centralna kolumna z amortyzatorem olejowym, zaś za wyhamowanie jednośladu odpowiadają dwa hamulce bębnowe (mechaniczne).

Dbamy o Twoją prywatność

Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści. Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Gmoto dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych będzie Gmoto
Przetwarzamy dane w celach:
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony
Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.