check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Wał napędowy - oś napędowa tył

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 80
Wał napędowy – oś napędowa All Balls - PRP-PO-09-012
Wał napędowy – oś napędowa All Balls  - PRP-PO-09-017
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-1134
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-8019
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-8017
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-8022
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-8015
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-1104
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-1101
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-1132
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-6062
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-6006
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-6069
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-6005
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-1158
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-1138
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-6053
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-1104HD
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-1112
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-1156
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-3037
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-3040
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-3015
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-3020
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-3045
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-3023
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-2020
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-2019
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-1162
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-1146
Kompletny wałek tylny przekładni ART - PD-PAXL-1047
Oś tylna Dura Blue - 20-1142SP

3 859,79 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1142SP

Oś tylna Dura Blue - 20-1137SP

5 565,93 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1137SP

Oś tylna Dura Blue - 20-1137

4 232,30 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1137

Oś tylna Dura Blue - 20-1153

3 850,59 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1153

Oś tylna Dura Blue - 20-1164P

3 743,64 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1164P

Oś tylna Dura Blue - 20-1154SP

4 051,56 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1154SP

Oś tylna Dura Blue - 20-1172SP

4 485,07 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1172SP

Oś tylna Dura Blue - 20-1126SP

3 217,74 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1126SP

Oś tylna Dura Blue - 20-1169SP

4 464,40 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1169SP

Oś tylna Dura Blue - 20-1154

3 595,92 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1154

Oś tylna Dura Blue - 20-1171SP

3 935,66 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1171SP

Oś tylna Dura Blue - 20-1128SP

4 559,88 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1128SP

Oś tylna Dura Blue - 20-1169

3 890,98 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1169

Oś tylna Dura Blue - 20-1128

2 896,46 zł

dostawa 0 zł

Oś tylna Dura Blue - 20-1128

Półoś napędowa tylna EPI - WE383038
Półoś napędowa tylna EPI - WE383039
Półoś napędowa tylna EPI - WE382989
Półoś napędowa tylna EPI - WE383020

Przeglądaj według producenta

Wał napędowy - oś napędowa tył do Najpopularniejszych motocykli

Półoś napędowa tył niezbędna w mocniejszych i cięższych quadach

Półoś napędowa to element układu przenoszącego napęd pojazdu ATV, który łączy dyferencjał osi z piastą i kołem. Stosowane z tyłu przy bardziej skomplikowanych układach, półosie pozwalają uniezależnić położenie jednego z kół od drugiego, a przy tym sprawnie przekazać napęd na oba koła tylnej osi. Uszkodzenie półosi grozi załamaniem tego przeniesienia i uszkodzeniami innych elementów przy kole, w tym zawieszenia.

Wskutek dużej mocy silnika, sił działających na koła i potrzebę zastosowania dyferencjału oraz uniezależnienia pozycji kół jednej osi, w mocniejszych pojazdach ATV i quadach na tylnej osi stosuje się osobne półosie napędowe. Złożone z dwóch przegubów i łączącego je wałka, półoś przekaże napęd z dyferencjału na koło przy możliwości zmiany pozycji końców półosi względem siebie oraz w praktyce niezależnie od pozycji drugiego koła osi.

Bez skrętu kół, uszkodzenia półosi z tyłu związane są głównie z napędem pojazdu. Gwałtowne przyśpieszanie i ruszanie narazi półoś, a szczególnie leżące bliżej dyferencjału przeguby wewnętrzne, na skręcanie. Ich uszkodzenie poskutkuje drganiami podczas przyśpieszania, a w skrajnym przypadku rozpadem i rozłączeniem elementów. Agresywna jazda terenowa odbije się natomiast na bliższych kołom przegubach zewnętrznych, a ich oznaką będzie hałas przy mocno skręconych kołach. W obu przypadkach, a także wskutek braku smarowania czy też zabrudzenia przegubu, uszkodzenie półosi wymusi wymianę jej elementu, a nawet całej półosi.

Półosie napędowe tył standardowe i wyczynowe w Gmoto.pl

W naszej ofercie znajdziesz półosie napędowe tylnie do wielu pojazdów ATV i quadów. Oferujemy gotowe do montażu, wysokiej jakości półosie standardowe oraz specjalne zamienniki. Cechy i parametry półosi znajdziesz klikając na produkt.