check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Motocyklowe zaciski hamulcowe - kompletne

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 558
Zacisk hamulca tył ATV - 74125

81,00 zł

Zacisk hamulca tył ATV - 74125

stars    (10)
Zacisk hamulca tył z ręcznym - 76875
Zacisk hamulca tył Cross 110 125 - 80466
Zacisk hamulca przód lewy ATV - 74123
Zacisk hamulca przód prawy ATV - 74124
Zacisk hamulca przód MZ ETZ 150 250 251 - 140807
Zacisk hamulca przód Kinroad - 59020
Zacisk hamulca - 56989

83,80 zł

Zacisk hamulca - 56989

stars    (2)
Zacisk hamulca przedniego QT-4 - 75410
Zacisk hamulca przód Ogar 900 - 75101
Zacisk hamulcowy przód Junak nowy - 110055
Zacisk hamulcowy przedni
Zacisk hamulca przedniego kpl - 75644
Zacisk hamulca tył z ręcznym ATV 150 Automat - 125849
Zacisk hamulca przód Junak 126 - 231692
Zacisk hamulcowy przedni srebrny

150,54 zł

Zacisk hamulcowy przedni srebrny

stars    (1)
Zacisk hamulca - 56866
Zacisk hamulca PY-5 - 63421
Zacisk hamulcowy przedni czarny
Zacisk hamulcowy przedni czerwony
Zacisk hamulca tył 125 GY6 4T  - 2957225
Zacisk hamulcowy przedni czerwony
Zacisk hamulcowy tylny czerwony
Zacisk hamulca przód Junak 904 - 319126
Zacisk hamulca przód Junak 905 - 319196
Zacisk hamulcowy przód SYM
Zacisk hamulcowy przedni czarny
Zacisk hamulcowy przedni srebrny

Przeglądaj według producenta

Motocyklowe zaciski hamulcowe - kompletne do Najpopularniejszych motocykli

Kompletne zaciski hamulcowe do motocykli gwarantują dobór elementów układu

Kompletne zaciski hamulcowe do motocykli to motocyklowe zaciski hamulcowe złożone w całość i przygotowane do montażu w motocyklu. Kompletny tylni lub przedni zacisk hamulcowy motocyklowy gwarantuje dobór elementów i szczelność wnętrza układu hamulcowego, a dzięki temu prawidłowy docisk do tarcz hamulcowych. Kompletne, kolorowe lub czarne zaciski hamulcowe do motocykli są stosowane głównie w sytuacji, gdzie zużyciu lub uszkodzeniu ulega wiele elementów zacisków hamulcowych.

Zaciski hamulcowe wymagają dopasowania elementów

Choć wykorzystywany przez hamulce tarczowe zacisk hamulcowy motocyklowy nie jest układem bardzo skomplikowanym, kluczowe znaczenie ma dopasowanie elementów. Przez błędy w doborze, zaciski hamulcowe do motocykli będą naciskać na tarczę hamulcową z siłą nieadekwatną do nacisku na dźwignię lub pedał hamulca. Nieodpowiednia siła hamowania przyśpieszy zużycie, a nawet zniszczenie układu. Zacisk hamulcowy motocyklowy jest więc dostępny zwykle jako komplet elementów dopasowanych już przez producenta.

Uszkodzone zaciski hamulcowe najlepiej wymienić jako całość

Motocyklowe zaciski hamulcowe są oferowane jako komplety także dlatego, że ich uszkodzenie zwykle wymusza wymianę całego zacisku. Uszkodzenie nawet jednego z głównych elementów zacisku szybko przenosi się na inne części zacisku, a także na elementy poboczne typu sprężyny, tłoczki czy uszczelki, a nawet tarcze hamulcowe. Zaciski hamulcowe lepiej jest więc wymienić jako komplet i wraz z elementami pobocznymi.

Stare klocki wyraźnie wpływają na nowe zaciski hamulcowe

Szczególnie widoczny jest wpływ startych klocków na nowe motocyklowe zaciski hamulcowe, a szczególnie szczęki hamulcowe. Jednym z głównych objawów uszkodzenia zacisków jest w końcu nieprawidłowe zużycie klocków. Tak zużyte klocki nie będą odpowiednio naciskały na tarcze hamulcowe w nowym zacisku i grożą uszkodzeniem nowego układu. Z tego względu, nowe komplety zacisków często zawierają też klocki hamulcowe. Jeśli w komplecie nie ma klocków, warto zakupić je osobno i umieścić zamiast przekładania starych elementów.

Kiedy uszkodzeniu ulegają całe motocyklowe zaciski hamulcowe?

W typowym układzie hamulcowym, awarii lub zużyciu ulegają najczęściej elementy wymienne, czyli klocki, sprężyny, tłoczki czy uszczelki. Sam zacisk hamulcowy ulega uszkodzeniu głównie wskutek korozji żeliwnego zacisku lub uszkodzenia mechanicznego. Objawem są tu problemy z hamowaniem, nietypowe dźwięki podczas pracy układu, a także nieszczelność układ, której skutkiem będzie wyciekający płyn hamulcowy.

Czarne zaciski hamulcowe zmień tylko na dopracowane odpowiedniki

Kolorowe zaciski hamulcowe to popularny sposób na nadanie motocyklowi bardziej sportowego charakteru. Trzeba jednak pamiętać o podstawowej funkcji zacisków. Ich zabarwienie wymaga odpowiednich substancji i dokładnego naniesienia ich na układ hamulcowy. Zwykle są one więc droższe od fabrycznych. Czarne zaciski hamulcowe można zmienić na kolorowe tylko, jeśli są to dopracowane zaciski, a nie tanie zamienniki cechujące się głównie nietypowym wyglądem.

Motocyklowe zacisku hamulcowe w komplecie w Gmoto.pl

W naszej ofercie znajdziesz kompletne, kolorowe i czarne zaciski hamulcowe do wielu modeli motocykli i skuterów. Oferujemy standardowe komplety zacisków, jak i kolorowe lub czarne zamienniki modyfikujące hamulce pod kątem wyglądu i parametrów hamowania motocykla. Cechy i parametry zacisku znajdziesz po kliknięciu na produkt.