Części do Barton

Najpopularniejsze modele

motocykle Barton - logo

Charakterystyka marki

Barton, jako koncern traktujący projektowanie i produkcję pojazdów jednośladowych jako misję, dokłada wszelkich starań, by spełnić możliwie wszystkie oczekiwania i potrzeby motocyklistów. Prócz zapewnienia wysokiej jakości maszyn i bardzo dobrego stanu technicznego, Barton charakteryzuje się chęcią stałego rozwoju i jako jedna z nielicznych firm, jawnie informuje, że jej celem jest przynoszenie klientom absolutnej satysfakcji. Aby osiągnąć wytyczony sobie już na początku podjęcia aktywnej działalności cel, Barton zdaje sobie doskonale sprawę z tego, że konieczny jest dynamiczny rozwój i stałe poszukiwanie nowych, innowacyjnych rozwiązań. W wypełnianiu swojej misji, koncern motocyklowy, czerpie inspirację z takich pionierów pośród producentów części motocyklowych, jak Mikuni, Yuasa oraz NGK. To właśnie dzięki aktywnej współpracy z tymi trzema producentami części do jednośladów, Barton uzyskuje najwyższej jakości maszyny, które charakteryzują się dopracowanymi w stopniu maksymalnym podzespołami.

            Najważniejszą i zarazem najbardziej rozpoznawalną cechą motocykli marki Barton jest ich niebywała wręcz różnorodność. Dzięki właśnie tej różnorodności, każdy klient, pośród dostępnych modeli maszyn znajdzie wyjątkowego kompana dla siebie. W przypadku produktów oferowanych w parku maszyn przez Bartona, znajdziemy motocykle o zupełnie odmiennych parametrach i równie różnym od siebie charakterze. Charakter, to nadanie maszynie określonej duszy; cech, jakie wyróżniać będą ją spośród innych motocykli. Tym samym, najpopularniejsze typy, w jakich spotkać można motocykle, to: zwinny model Fox, którego żywiołem są ostre zakręty i nierówności trasy i Flex, którego cechą główną jest ambicja w pokonywaniu własnych rekordów i ignorowanie wszelkich ograniczeń. Huragan, to kolejny typ. Z kolei on odznacza się komfortem podczas jazdy w każdych warunkach, zapewniając motocykliście wszystko, co najlepsze w podróży: wygodę, bezpieczeństwo i pełne odprężenie. Model Orlando natomiast, to wersja dla każdego, kto kocha wyzwania i moc zamkniętą w tej pięknej maszynie.

Wszystkie modele Barton

Poniżej znajduje się lista modeli Barton do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

21 4T

Zdjęcie Barton
"21" to kompaktowy skuter stworzony po to, aby stawiać czoła wyzwaniom rzucanym przez miejską dżunglę. Nie dość że jest najtańszym modelem w ofercie Barton'a, to jeszcze plasuje się jako jeden z najtańszych jednośladów na polskim rynku motoryzacyjnym. Jego filigranowa budowa i bardzo wąska sylwetka pozwalają na szybkie przemieszczanie się po zatłoczonych arteriach miasta. Co więcej, dzięki czterosuwowej jednostce napędowej jest bodajże najtańszym, zmotoryzowanym środkiem komunikacji. Ekonomiczny silnik z gaźnikowym układem zasilania jest na tyle ekonomiczny, że na 5,5 litrowym zbiorniku paliwa zapewnia zasięg ponad 250 kilometrów. Jak na tak tanią i nieco przestarzałą konstrukcję jest to niezwykle imponujący wynik, do którego w dużej mierze przykłada się niewielka masa własna pojazdu (niecałe 80 kilogramów) i 10 calowe koła obute w bardzo wąskie opony ograniczające opory toczenia do minimum. Prosta budowa to kolejna zaleta "21-nki". Chłodzone powietrzem, jednocylindrowe źródło napędu o pojemności 49 cm³ wykorzystuje najpopularniejszy typ bezstopniowej przekładni automatycznej, więc koszty ewentualnych napraw i podzespoły konieczne do ich wykonania nie będą stanowić żadnego problemu. Moc 3 KM i moment obrotowy 3 Nm dostarczanych przez niewysiloną jednostkę pozwalają na dość dynamiczną jazdę, aczkolwiek użytkownicy nie powinni oczekiwać prędkości powyżej 55 km/h. Na szybsze przejażdżki nie jest przygotowany bębnowy układ hamulcowy, który nie zapewnia nazbyt krótkiej drogi hamowania. Jednakże "21" nie musi być demonem prędkości ponieważ jest kierowany głównie do początkujących motocyklistów, którzy dopiero co nabyli prawo jazdy kat. AM, lub osób starszych, które posiadając kat. B chcieli by rozpocząć swoją motocyklową pasję bez ponoszenia ogromnych kosztów. Dzięki łatwości prowadzenia i przewidywalnemu zachowaniu na drodze każdy laik będzie mógł w kontrolowany, a przede wszystkim bezpieczny sposób postawić pierwsze kroki na motocyklowej ścieżce rozwoju. Czy zatem "21" ma jakieś wady? Stylistyka z początków XXI wieku na pewno nie wyróżni posiadaczy z tłumu, z kolei przez niewielkie gabaryty wyższe osoby mogą czuć pewien dyskomfort na dłuższych trasach. Mimo że Barton ma pewne dolegliwości, to za taką sumę wiele z nich jest wręcz uzasadniona.

Atomic 4T

B-max

Zdjęcie Barton
Barton B-Max 125 to miejski maksiskuter o bardzo dynamicznym i nowoczesnym wyglądzie, którego premiera miała miejsce na początku 2016 roku. Ciekawa stylistyka obejmująca oświetlenie w technologii LED, liczne załamania linii nadwozia i elegancką kolorystykę nie kłóci się z funkcjonalnością i bezpieczeństwem. Tarczowy układ hamulcowy składa się z dwóch wentylowanych dysków o średnicy ponad 250 mm i dwutłoczkowych zacisków, co więcej na pokładzie znajdziemy również hamulec postojowy. Podczas codziennej eksploatacji nieoceniona będzie wysoka szyba oraz pojemny schowek ulokowany pod obszerną kanapą, której optymalnie dobrana twardość i przemyślany profil pozwoli na długie podróże we dwoje. Kolejnym udogodnieniem dla pasażera będzie seryjnie montowane oparcie lub 36 litrowy kufer centralny producenta. Ciekawym smaczkiem B-Max'a jest deska rozdzielcza z dwoma podświetlanymi zegarami zamkniętymi w asymetrycznych oprawach, po których od razu widać nawiązania do najnowszego T-Max'a ze stajni Yamahy. Od strony wizualnej Barton reprezentuje klasę Premium wśród jednośladów z Państwa Środka, a co z mechaniką? Niestety pod tym względem nie wypada równie dobrze. Do napędu atrakcyjnej "125-tki" użyto jednocylindrowej jednostki napędowej o znikomej mocy, która gwarantuje zadowalające przyspieszenia głównie dzięki niskiej masie pojazdu. Czterosuwowy silnik generuje niespełna 9 KM, jest chłodzony powietrzem i zasilany tradycyjnym gaźnikiem. Jak widać zarówno osiągi jak i osprzęt nie poszły z duchem czasu wraz z design'em. Na pocieszenie pozostaje fakt że czterotaktowy "singiel" cechuje się ekonomicznym spalaniem, a bezstopniowa przekładnia automatyczna należy do najtrwalszych w swojej klasie pojemnościowej. Na 12 litrowym zbiorniku paliwa zasięg wynosi aż 400 kilometrów, dzięki czemu Barton staje się komfortową i dużo tańszą alternatywą dla środków komunikacji miejskiej lub samochodu. Wąska sylwetka pozwoli zaoszczędzić czasu na zakorkowanych arteriach miasta, zaś ponad półtora metrowy rozstaw osi zapewni odpowiednią stabilność. B-Max to z pewnością skuter godny polecenia, nawet mimo swoich skromnych możliwości na drodze i nieco przestarzałej konstrukcji. Jednakże za sumę 8,5 tyś. złotych trudno o motocykl pozbawiony wad, a Barton zdaje się ich mieć miej od konkurencyjnych modeli w podobnym przedziale cenowym.

Challenger 4T

Citizen 4T

Energy 2T

Falco

Falcon

Fighter 4T

Zdjęcie Barton
Barton Fihter 50 4T to idealny wybór dla mniej doświadczonych jeźdźców, którzy jeszcze nie obyli się z manualną skrzynią biegów. W oswajaniu się z pierwszym motorowerem pomoże oszczędny czterosuwowy silnik i wygodna kanapa.

Te dwa udogodnienia spowodują że jeszcze chętniej będziemy używać małego Bartona. Duże koła i zwrotność powodują pewne i łatwe prowadzenie. Nazwa Figter to oczywiście duża przesada, ponieważ serce pojazdu generuje niecałe 3,5 KM które nie porazi właściciela dynamiką jazdy. Jednak nie wysilony silnik i prosta konstrukcja zagwarantuje  małą awaryjność. Barton to dobry wybór na pierwszy jednoślad, przy którym młodsi użytkownicy będą mogli nauczyć się drobnych napraw serwisowych jednocześnie nie druzgocąc stanu portfela.

Fighter 2

Fighter 3

Fighter Eco 50 4T

Zdjęcie Barton
Barton Fighter Eco to motorower klasy naked bike, który dzięki ekonomicznemu silnikowi i dobrej jakości wykonania zyskuje w naszym kraju coraz większą popularność. Napędzany przez jednocylindrową jednostkę napędową o mocy 3,5 KM i momencie obrotowym 3,9 Nm pozwala na dynamiczną jazdę po mieście i osiągnięcie prędkości maksymalnej 65 km/h poza nim. Prosta konstrukcja i łatwy dostęp do części zamiennych sprzyjają samodzielnym naprawom. Przez chłodzenie powietrzem oraz zasilanie tradycyjnym gaźnikiem najczęstsze awarie nie będą wyzwaniem dla początkujących motocyklistów. Podczas wielosezonowej eksploatacji użytkownicy z pewnością docenią zalety precyzyjnej skrzyni biegów o czterech przełożeniach i elektrycznego rozrusznika, a dzięki nim codzienne dojazdy do szkoły lub pracy staną się czystą przyjemnością. Czterosuwowa charakterystyka silnika będzie gwarantem ekonomicznej jazdy. Na 17 litrowym zbiorniku paliwa zasięg jednośladu wynosi aż 650 kilometrów! Taki parametr w motorowerze ze średniej półki cenowej robi niemałe wrażenie i zachęca do coraz dłuższych wycieczek poza miasto. Czas spędzony za sterami Fighter'a Eco umili basowy pomruk układu wydechowego oraz ergonomiczna pozycja, która z pomocą obszernej kanapy nie męczy nawet po kilku godzinach nieustannego ruchu. Dobrą zwrotność i łatwość prowadzenia Barton zawdzięcza 18 calowym kołom, a dzięki ażurowej konstrukcji pełnią też waży aspekt stylistyczny i dodają Fighter'owi dynamicznego wyglądu. Nie bez znaczenia jest również niska masa własna (102 kilogramy) uzyskana dzięki zastosowaniu wielu komponentów z aluminium. Gdy skumulujemy wszystkie zalety Fighter'a Eco dojdziemy do wniosku, że trudniej o lepszy środek miejskiego transportu w takiej cenie. Za niewiele ponad 3,5 tyś. zł otrzymujemy zgrabną konstrukcję o ciekawym wyglądzie i sprawdzonej mechanice, która spalaniem nie zrujnuje domowych finansów. Tym bardziej że wytrzymała budowa i brak wad konstrukcyjnych, jakimi niewątpliwie cechuje się ta maszyna, zawsze znajdą powodzenie na rynku wtórnym i pozwolą odzyskać większość zainwestowanych pieniędzy.

Firefox 2T

Zdjęcie Barton
Model Firefox to dynamiczny skuter o nowoczesnym wyglądzie który utrzymuje się w ofercie Bartona od 2010 roku. Dzierżąc rolę niezastąpionego środka miejskiego transportu cechuje się wąską sylwetką, łatwym prowadzeniem, niską masą własną i mocnym źródłem napędu. Jednocylindrowy, dwusuwowy silnik o pojemności 49 cm³ generuje moc niespełna 4,5 KM i moment obrotowy 4 Nm. Jak widać już w wersji zablokowanej Firefox pokazuje swój wysoki potencjał i pozwala na szybką jazdę. Dzięki bardzo prostej konstrukcji (chłodzenie powietrzem, zasilanie klasycznym gaźnikiem i najpopularniejszy typ bezstopniowej przekładni automatycznej) jest doskonałą bazą do tuningu mechanicznego, który przy użyciu podstawowych narzędzi użytkownicy będą mogli wykonać we własnym zakresie. Jedynym ograniczeniem w podnoszeniu mocy będzie tylny hamulec bębnowy, choć przednia, wentylowana tarcza o rozmiarze ponad 230 mm współpracuje z na tyle efektywnym zaciskiem dwutłoczkowym że cały układ zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa jazdy w każdych warunkach. Jednakże na naszym rynku motoryzacyjnym jest wiele żywiołowych maszyn w tym zakresie cenowym, przez co dobra specyfikacja techniczna Firefox'a nie czyni go wyjątkowym. Dopiero gdy weźmiemy pod uwagę wygląd grono konkurentów Barton'a zmniejsza się do zaskakujących rozmiarów. Niewielki Barton robi wielkie wrażenie i bez trudu wyróżnia się z tłumu. Karoseria wykonana z wysokiej jakości materiałów nie skrywa żadnych niedopatrzeń, poszczególne elementy spasowane są wzorowo, a finalny produkt nie zdradza niechlubnego kraju produkcji. Centralnie umieszczony przedni reflektor skrywa dużą soczewkę, więc nie dość że wygląda świetnie, to jeszcze zapewnia doskonałą widoczność dla kierowcy i pozostałych uczestników ruchu. Sportowa stylistyka to w największym stopniu zasługa licznych załamań owieweki wielokolorowego malowania, które idealnie komponują się z pięcioramiennymi felgami z aluminium. Oczywiście Firefox nie został stworzony jedynie z myślą o nastoletnich motocyklistach, dlatego właściwości użytkowe i przystosowanie do normalnej eksploatacji na co dzień spełnią wszelkie oczekiwania starszych użytkowników. Obszerna kanapa zapewni komfortową podróż dwóm osobom, dynamiczna jednostka zadowoli się niskimi racjami paliwa, a wyższe osoby nie będą musiały narzekać na niewystarczającą ilość miejsca czy zbyt nisko umieszczoną kierownicę. Te wszystkie cechy oraz brak istotnych wad sprawiają, że na tym pułapie cenowym model Firefox plasuje się w czołówce jednośladów z najniższej klasy pojemnościowej.

Firestorm 2T

Flex 4T

FNX

Fox 4T

FR 50

Galactic

Gtr 4T

Gtr II 4T

Huragan 4T

Zdjęcie Barton
Huragan to jeden z wielu miejskich skuterów z oferty Barton'a, jednak tym razem mamy do czynienia z zawodnikiem wagi ciężkiej. Masywna budowa, obszerna kanapa i przestronny podest pod stopami oraz niepowszechnie pojemny schowek pod siedzeniem dają gwarancję że każdy, nawet kilkudziesięciokilometrowy przejazd będzie komfortowy i użytkownicy nie będą musieli się ograniczać w kwestii bagażu zabieranego na pokład. Huragan będzie również najlepszym wyborem dla wyrośniętych nastolatków, którzy na jednośladzie z najniższej klasy pojemnościowej nie będą musieli się już czuć skrępowani. Nie bez znaczenia jest także rozmiar zastosowanego oświetlenia. Na przedzie widnieją dwa pokaźne reflektory dające kierowcy ponadprzeciętną widoczność, zaś z tyłu lampa zespolona z kierunkowskazami efektywnie pozycjonuje Huragan'a wśród innych uczestników ruchu. Pod kątem mechaniki na tle konkurencji Barton nie wyróżnia się niczym szczególnym, aczkolwiek w jego przypadku nie można tego uznać za wadę. Źródło napędu o gruntownie sprawdzonej budowie oraz konstrukcja z wieloletnią historią z całą pewnością zagwarantują bezawaryjną pracę i zaskakującą wytrzymałość przez wiele letnich sezonów. Jednocylindrowy silnik o pojemności 49 cm³ generuje moc niecałych 4 KM i moment obrotowy 3,5 NM, więc mimo dużej masy własnej (ponad 110 kilogramów) skuter dynamicznie przyspiesza i osiąga prędkość maksymalną 60 km/h. Kolejną zaletą jest prosta budowa, na którą składa się m.in. układ zasilania gaźnikiem i chłodzenie powietrzem, która daje ogromne perspektywy samodzielnych napraw. Takie udogodnienie pozwoli świeżo upieczonym właścicielom prawa jazdy kat. AM kolosalnie zmniejszyć koszta eksploatacyjne i zaoszczędzić więcej środków na oddawanie się nowej pasji. Przyłoży się do tego również czterosuwowa charakterystyka jednostki napędowej zapewniająca dużą kulturę pracy i ekonomiczne spalanie, dzięki którym na 5 litrowym zbiorniku paliwa zasięg jednośladu wynosi ponad 200 kilometrów. Jak pokazały wyniki sprzedaży takie modele jak Huragan bez problemu znajdą swoje miejsce na naszym rynku i stale będą powiększać grono entuzjastów. Przestronne gabaryty i trwały silnik skutecznie spełniły oczekiwania użytkowników, którzy jedyne na co mogli narzekać, to nieco przestarzała stylistyka. Nie mniej jednak dzięki trzem wersjom kolorystycznym nabywcy mogą nieco spersonalizować swój własny pojazd, choć osoby przykładające dużo uwagi do wyglądu będą się raczej kierowały w stronę innych modeli z oferty Barton'a.

N

Zdjęcie Barton
Barton N 125 to nie lada gratka dla wielbicieli jednośladów klasy naked bike, którzy zdobyli już wymarzone prawo jazdy kat. A1 i chcieliby dosiadać jedną z dynamicznych maszyn, ale nie mają ku temu odpowiednio dużego zaplecza finansowego. Budżetowy "golas" spełnia wszystkie najważniejsze wymogi aby stać się rynkowym hitem. Zaczynając od szybkiej jazdy, przez atrakcyjną stylistykę i na ekonomicznej eksploatacji kończąc. Dopracowana linia nadwozia sprawia wrażenie nieustannego ruchu, dzięki której nawet na postoju N 125 wygląda dynamicznie. Sportowy charakter podkreślają ażurowe felgi wykonane z lekkich stopów aluminium, jaskrawe komponenty tylnego zawieszenia oraz jednobarwne malowanie z trójkolorowej palety jaskrawych barw. Nie można pominąć również roli oświetlenia. W tym przypadku przedni, klasyczny reflektor świetnie splata się z nowoczesną tylną lampą tworząc ciekawe zestawienie, w efekcie zapewniając doskonałą widoczność kierowcy i pozostałym uczestnikom ruchu. Sercem Barton'a jest sprawdzony jednocylindrowy silnik pionowy o pojemności 124 cm³, z którego Azjatyckim konstruktorom udało się wykrzesać ponad 10 KM. Na tylne koło moc przekazywana jest za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, co pozwala na przekroczenie bariery 100 km/h. Zadowalająca prędkość maksymalna i zaskakująco dobre przyspieszenia sprawdzą się zarówno na pozamiejskich trasach jak i w miejskich realiach. Chłodzony powietrzem "singiel" zasilany jest przez klasyczny gaźnik, więc ewentualne naprawy lub przedsezonowy serwis nie będą utrapieniem dla początkujących majsterkowiczów. Dzięki niskiej masie własnej (115 kilogramów) i kołom w rozmiarze 18 cali N125 cechuje się bardzo dobrą zwrotnością, łatwym prowadzeniem i doskonałymi właściwościami jezdnymi. Za bezpieczeństwo na drodze odpowiada tarczowo-bębnowy układ hamulcowy zapewniający przepisową drogę hamowania. Zestawiając wszystkie zalety N 125 z niebywale niską ceną zakupu i niewielkimi kosztami eksploatacyjnymi otrzymujemy kolejny ciekawy produkt z oferty Barton'a. Mimo że marka powstała stosunkowo niedawno i nie ma jeszcze na polskim rynku ugruntowanej pozycji, to przez kilka lat działalności zapewniła swoim klientom dopracowane jednoślady wysokiej jakości, które przez wiele lat cieszą swoich nabywców bezproblemową pracą. Model N 125 bez wątpienia jest jednym z nich.

Orlando 2T

Patrol

Pony 4T

Pony

Ranger 4T

Ranger Classic

Zdjęcie Barton
Barton Ranger Classic to ukłon w stronę klasyki. Zwinny motorower nawiązuje wyglądem do jednośladów produkowanych w latach 70'/80' i wbrew pozorom ma wiele do zaoferowania. Największą zaletą modelu Ranger w wersji Classic jest bez wątpienia stylistyka. Szprychowe koła, stonowane malowanie w czarnym kolorze, minimalistyczne wyposażenie i nienaganna boczna linia pojazdu tworzą spójną całość, która w czasach pojazdów ściśle obudowanych przez owiewki lub pomalowanych w jaskrawe barwy robi niesamowicie pozytywne wrażenie. Smaczku dodaje bębnowy układ hamulcowy, mnogość chromowanych elementów oraz tradycyjne oświetlenie z masywną przednią lampą na czele. Bynajmniej nie jest to koniec zalet. Chłodzony powietrzem, jednocylindrowy silnik poziomy generuje moc 4 KM zapewniając zadowalającą dynamikę i dużą trwałość. Czterosuwowa jednostka napędowa zadowala się małymi ilościami paliwa oraz gwarantuję kulturalną i cichą pracę. Przez połączenie ekonomicznego źródła napędu i 8,5 litrowego zbiornika paliwa uzyskano zasięg ponad 400 kilometrów, co w motorowerze zasilanym klasycznym gaźnikiem daje naprawdę dobry wynik. Przeniesieniem napędu zajmuje się czterostopniowa skrzynia biegów, która dzięki niskiej masie własnej Classic'a (80 kilogramów) pozwala na osiągnięcie ponad 60 km/h. Mimo że najprostszy model Barton'a kosztuje tylko 3 tyś. zł szereg jego mocnych stron zdaje się nie mieć końca. Łatwość prowadzenia i lekkość manewrowania w korku to zasługa 18 calowych kół, komfort podróżowania użytkownikom zapewnia obszerna kanapa i ergonomiczna pozycja za kierownicą, zaś koszty eksploatacyjne skutecznie zmniejszą samodzielne naprawy, które umożliwia prosta konstrukcja silnika i łatwy dobór części zamiennych. Za niewygórowaną kwotę nie otrzymamy jedynie powalających osiągów i magnetyzującego design'u, choć dla motocyklistów którzy świadomie wybiorą Classic'a nie będą to wady. Mimo że oldschool'owy jednoślad nie cieszy się jeszcze dużą popularnością, to rosnąca w ostatnich latach moda na klasyczne motocykla ma szansę przynieść Barton'owi rynkowy sukces.

Rapid

Rebel 4T

Rocky 4T

RS

Sprint 4T

Sprint 2

Tiger 4T

TZ

Tzr 4T

Zdjęcie Barton
TRZ 50 to motorower oferowany przez markę Barton odznaczający się nowoczesną stylistyką jakiej nie powstydziłby się żaden markowy sprzęt. Za nadal niewysoką cenę dostajemy sportowy wygląd, na który składają się rozbudowane zegary, ostre kształty, czarno-czerwone malowanie i wyprofilowana kanapa.

Trzeba przyznać że do takiej specyfikacji bardziej pasowałby żwawy silnik dwusuwowy, jednak czterosuw generujący 4,5 KM też daje sobie radę. Oszczędny silnik to także korzystna cecha przy wyborze pierwszego jednośladu i w połączeniu z dynamicznym wyglądem może skraść nie jedno serce adepta wchodzącego w świat motoryzacji.  TRZ 50 to dobry wybór dla osób które nie chcą wydawać kupy pieniędzy, ale nadal chcą się poruszać ekonomicznie i z klasą.

Volcano

Zdjęcie Barton
Barton Volcano to motorower utrzymany w klimacie soft chopper'a stworzony do pokonywania długich dystansów. Niepozorny jednoślad wyprodukowany w Państwie Środka posiada wiele uniwersalnych cech, choć kilka składowych ewidentnie pcha go w stronę dalekiej turystyki. Połączenie 12 litrowego zbiornika paliwa z niewysilonym, czterosuwowym silnikiem dało w efekcie ponad 450 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu dając młodocianym motocyklistom możliwość nieskrępowanej włóczęgi. Ładowność maksymalna wynosząca 255 kilogramów również nie zdaję się być dziełem przypadku, tym bardziej że sam jednoślad ma dość niską masę własną. Niespełna 105 kilogramowa konstrukcja gwarantuje więc możliwość solidnego objuczenia się na wielodniowy wyjazd w nieznane bez strachu o wytrzymałość ramy i zawieszenia. Obszerna kanapa i ergonomiczny profil kierownicy zapewni kierowcy komfortową pozycję na długie godziny, zaś basowy odgłos wydechu umili czas spędzony w siodle. Zastosowane źródło napędu sprawdzi się zarówno na trasie jak i w codziennej eksploatacji, bowiem uchodzi za bezawaryjne i łatwe w serwisowaniu. Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 49 cm³ generuje moc 3,5 KM i moment obrotowy 3 Nm, co pozwala na sprawne przyspieszanie do ustawowych 45 km/h. Do zasilania użyto tradycyjnego gaźnika, zaś do przeniesienia mocy na koło wytrzymałej skrzyni biegów o czterech przełożeniach. Nad bezpieczeństwem podróżujących czuwa tarczowo-bębnowy układ hamulcowy uznawany za skuteczny w każdych warunkach pogodowych, choć użytkownicy będą musieli pamiętać o pomocniczej roli niewielkiego bębna. Dużą zwrotność i łatwość prowadzenia Volcano zawdzięcza kołom o rozmiarze 18 i 16 cali, które jednocześnie pełnią funkcję stylistyczną, upodabniając Barton'a do klasycznych soft chopper'ów. Barton Volcano do idealna propozycja dla posiadaczy prawa jazdy kat. AM dla których możliwość odkrywania otaczającego świata jest ważniejsza od nowoczesnego wyglądu czy oszałamiających osiągów. Ci, którzy wybiorą niewysiloną konstrukcję o nieskończonych walorach użytkowych i turystycznych z pewnością szybko nie rozstaną się ze swoim pojazdem i przez wiele lat będą korzystać z nieograniczonej wolności jaką daje jednoślad Barton'a.

Voyager 2T

Wezyr

ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe