Części do Benzer

Najpopularniejsze modele

motocykle Benzer - logo

Charakterystyka marki

We współczesnym świecie, gdzie reklama stanowi potęgę, niewiele firm decyduje się na wybór drogi trudniejszej, jaką jest wyrobienie marki poprzez rekomendację kolejnych klientów. Mimo, że może wydawać się to nieprawdopodobne, właśnie na tym oparty jest system pozyskiwania przez koncern Benzer nowych potencjalnych klientów. Jak sam producent zapewnia na swojej oficjalnej stronie, nad tradycyjną, przerysowaną niejednokrotnie agresywną reklamę w mediach, przekłada on wzajemny ciąg polecania sobie produktów Benzer przez kolejnych, zadowolonych i usatysfakcjonowanych klientów. Tym samym, o firmie motocyklowej Benzer, na próżno szukać informacji w radio. Nie istnieją także podstawy\, aby oczekiwać wzmianki o niej w telewizji. Benzer, to jedna z nielicznych firm, o której dowiedzieć można się szybciej od znajomych, jeżeli tylko wykazują oni zainteresowanie światem motoryzacji. To właśnie prestiż i świadomość, że firma ta pozostaje przede wszystkim znana i ceniona w gronie pasjonatów, czyni z niej firmę wyjątkową.

            Filozofia, oparta jest na zwiększaniu poziomu zadowolenia klientów, poprzez stałą pracę nad utrzymaniem najwyższej jakości produktów. Działanie marki Benzer, oparte jest na cennym doświadczeniu w branży motocyklowej, zdobywanym poprzez cały okres dotychczasowego istnienia firmy na rynku. Doświadczenie producentów i projektantów, pozwala na zapewnienie maksymalnej jakości jednośladów oraz ich bezawaryjności, które przekładają się na spełnienie potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów.
Dokładnie 24 miesiące gwarancji przysługują każdemu, kto zdecyduje się na zakup jednego z modeli motocykli Benzer przy czym, każda z maszyn, przed trafieniem na rynek motocyklowy, poddawana jest serii specjalistycznych testów jakościowych. Tylko i wyłącznie pojazdy jednośladowe, które przejść zdołały w stopniu zadowalającym testy, dopuszczane są do obrotu. Stała sprzedaż jest istotna dla producenta marki Benzer, ale priorytet stanowi wyłącznie sprzedawanie zadowolenia. Zadowolenie zaś, idzie w parze z bezawaryjnością i wysoką jakością; Benzer dysponuje i jednym i drugim.

Wszystkie modele Benzer

Poniżej znajduje się lista modeli Benzer do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Arco

Aston

Barnet

Barnet Gp 2T

Benzer Barnet GP 2T to udane połączenie komfortowego nadwozia i podwozia z dynamiczną, dwusuwową jednostką napędową. To właśnie dzięki niemu GP, w mieście oraz poza nim, świetnie sprawdzi się jako szybki transport do użytku codziennego i będzie mógł całkowicie zastąpić środki komunikacji masowej.

Model Barnet GP został wyposażony w jednocylindrowy silnik o pojemności 49 cm³, który generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm. Jak na dwusuw przystało, przyspieszenie zagwarantuje odczuwalny wzrost adrenaliny do najwyższych partii obrotowych, a prędkość maksymalna wyniesie ponad 70 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Chłodzony powietrzem "singiel" jest zaopatrzony w gaźnikowy układ zasilania, co w połączeniu z narowistą charakterystyką jednostki nie wróży niskiego spalania. W cyklu miejskim zużycie paliwa może wynieść nawet 3,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku benzyny o pojemności 5 litrów zapewni mizerny zasięg niespełna 150 kilometrów na jednym tankowaniu. Tak jak w przypadku innych modeli z bezstopniową przekładnią automatyczną CVT, tak i w przypadku GP możliwości tuningu mechanicznego są niemalże nieograniczone. Dobry dostęp do wzmocnionych podzespołów i prosta budowa zachęcają do spędzenia kilku wieczorów w przydomowym warsztacie. W wersji dwusuwowej zastosowano to samo podwozie co w modelu Barnet GP 4T. Oparciem dla szeregu wytrzymałych podzespołów i sprawdzonych rozwiązań stała się solidna rama z rur stalowych. W skład zawieszenia wchodzą dwa olejowe elementy resorująco-tłumiące oparte na stalowych wahaczu wleczonym i tradycyjny widelec teleskopowy o skoku 120 mm. Układ hamulcowy został skomponowany z dużej, wentylowanej tarczy hamulcowej i dwutłoczkowego zacisku hydraulicznego oraz klasycznego bębna o nieco niepokojących rozmiarach. Niepozorny zestaw dobrze radzi sobie z niewielką masą skutera (na mokro 96 kilogramów), zapewniając relatywnie krótką drogę hamowania i dobre wyczucie w rękach początkujących użytkowników. Benzer Barnet GP 2T to skuter, który z pewnością spełni większość oczekiwań coraz bardziej wymagającego rynku. Dobra jakość wykonania, szereg zalet jednostki napędowej i podwozia oraz ponadczasowa stylistyka, to tylko część tego, co otrzymamy za ułamek ceny podobnych jednośladów z ofert renomowanych producentów Japońskich i Włoskich.

Barnet Gp 4T

Benzer Barnet GP 50 to komfortowy skuter stworzony do ekonomicznego pokonywania nawet najdłuższych dystansów w zatłoczonych miastach. Duża kanapa, przestronny podest pod stopami i ergonomiczna pozycja za kierownicą to cechy, które będą towarzyszyć użytkowników za każdym razem, gdy zdecydują się na podróż Barnet'em. Masywna i wytrzymała konstrukcja pozwoli na jazdę we dwoje, a pojemny schowek pod kanapą i centralny kufer, który każdy nabywca otrzymuje w standardowym wyposażeniu, skłoni do weekendowych wypadów poza granice betonowej dżungli.

Model Barnet GP został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która generuje moc maksymalną 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm. Mimo, że takie parametry nie robią już dzisiaj na nikim wrażenia, to zagwarantują dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 65 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Oczywiście w tego typu miejskich "krążownikach" najważniejsze nie są osiągi, a koszty eksploatacji i prostota silnika, który w razie ewentualnej awarii można samodzielnie naprawić przy użyciu podstawowego zestawu narzędzi, bez konieczności posiadania rozległej wiedzy z zakresu mechaniki. Budowa czterosuwowego "singla" jest bardzo przejrzysta i nie będzie wymagała zbyt wiele od początkujących motocyklistów. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i gaźnikowy układ zasilania to zestaw, z którego naprawą lub tuningiem mechanicznym poradzi sobie każdy, kto choć trochę interesuje się jednośladami. Niewysilona jednostka napędowa to również powód, dla którego średnie zużycie paliwa w cyklu miejskim plasuje się na bardzo niskim poziomie. Spalanie w zakresie 2-2,5 l/100 kilometrów nie będzie dużym problemem dla Barnet'a, co przy zbiorniku benzyny o pojemności 6 litrów w najlepszym przypadku zapewni zasięg 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Nawet w najniższej klasie pojemnościowej jest to wynik godny podziwu, o którym posiadacze dwusuwowych skuterów mogą jedynie pomarzyć. Podwozie zostało zbudowane na podobnych zasadach co jednostka napędowa, więc nie znajdziemy w nim innowacyjnych rozwiązań czy skomplikowanych układów, które mogłyby podnieść cenę nowych egzemplarzy. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu oraz dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym. "Miękkie" zestrojenie obu podzespołów oraz zadowalający skok- to właśnie dzięki temu model Barnet GP zapewnia wysoki komfort jazdy i dobre prowadzenie na drogach o gorszej nawierzchni. Niepozorny układ hamulcowy dobrze radzi sobie z niską masą pojazdu, która wraz ze wszystkimi płynami wynosi zaledwie 90 kilogramów. Pojedyncza, wentylowana tarcza i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz tradycyjny hamulec bębnowy (z tyłu) to zestaw, który zobaczymy niemalże w każdym skuterze z tej półki cenowej i bynajmniej nie jest on słabą stroną tego jednośladu. Benzer Barnet GP 50 to dopracowana maszyna dla osób, które w mieście mają dosyć poruszania się zatłoczonymi środkami komunikacji masowej. Niskie koszty eksploatacji, duża wygoda podróżowania oraz satysfakcjonujące osiągi to powody, dla których warto uwolnić się od powolnego autobusu i uniezależnić się w przemieszczaniu po własnym "podwórku".

Bolt

Colorado 2T

Benzer Colorado to kompaktowy miejski skuter z najmniejszej klasy pojemnościowej, z którego aż kipi sportowy charakter. Ostre linie karoserii, dynamiczna kolorystyka i sportowy układ wydechowy w standardzie- to wszystko w maszynie z najniższej półki cenowej.

Model Colorado został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³. Jak to zwykle bywa dwusuwowy silnik nastawiony jest na osiągi kosztem zużycia paliwa, a Benzer nie jest w tym przypadku wyjątkiem. Moc maksymalna 4 KM, maksymalny moment obrotowy 4 Nm i maksymalne spalanie w ruchu miejskim 3,4 l/100 kilometrów- tak w telegraficznym skrócie można opisać napęd Colorado. Budowa "singla" prezentuje się dość prosto: gaźnikowy układ zasilania, chłodzenie powietrzem, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT. Mimo nieskomplikowanej konstrukcji skuter przyspiesza bardzo dynamicznie, a po demontażu blokad fabrycznych producenta jego prędkość maksymalna może wzrosnąć do 75 km/h. Pod względem napędu Colorado nie wyróżnia się na tle innych modeli dwusuwowych, a jedynym odstępstwem od reguły jest sportowy układ wydechowy. Podwozie to co innego, tutaj mamy do czynienia z najlepszym wyposażeniem w tej klasie pojemnościowej z najniższej półki cenowej. Dwa amortyzatory gazowe amortyzujące prace tylnego koła i w pełni tarczowy układ hamulcowy z dwoma dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi to zestaw, który ciężko spotkać za cenę nowego Colorado. Dzięki takiemu podwoziu skuter nie tylko wygląda, ale również prowadzi się fenomenalnie. Ponadprzeciętne zawieszenie daje stabilność podczas szybkiego pokonywania zakrętów, tarczowe hamulce gwarantują krótką drogę hamownia i natychmiastową reakcję na przebieg zdarzeń na drodze, zaś szerokie opony zapewniają stateczność przy prędkości maksymalnej. Benzer Colorado 50 to dobry wybór dla tych, co posiadają kartę motorowerową lub prawo jazdy kategorii AM i pragną zasmakować nieco adrenaliny. Mimo niepozornej pojemności skokowej silnika Colorado zapewnia wrażenia, jakich próżno szukać u większości jednośladów produkowanych w dalekich Chinach. Co ciekawe, po kilku latach produkcji marka Benzer postanowiła wyposażyć model Colorado w przeciwpoślizgowy system ABS, który nie dopuści do blokady kół na drogach o kiepskich nawierzchniach lub podczas jazdy w złych warunkach pogodowych.

Columbia 2T

Benzer Columbia to komfortowy skuter z najniższej klasy pojemnościowej, którego naturalnym środowiskiem jest zatłoczone miasto. Obszerna kanapa, kufer centralny w standardzie, pojemny schowek pod kanapą i w przedniej czaszy oraz przestronny podest pod stopy kierowcy to cechy, dzięki którym Columbia to jeden z najwygodniejszych środków własnego transportu w betonowej dżungli.

Model Columbia został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, co sprawia, że mogą poruszać się nim już 14-latkowie legitymujący się prawem jazdy kategorii AM. Dwusuwowy "singiel" to jego największa zaleta, głównie dlatego, że średnie zużycie paliwa utrzymuje się na zadowalająco niskim poziomie (jak na ten typ silnika), a prosta budowa nie nastręczy problemów początkującym majsterkowiczom podczas potencjalnych awarii. W cyklu miejskim spalanie może wynieść nawet 2,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5 litrów zapewni do 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Biorąc pod uwagę fakt, że wersja z silnikiem dwusuwowym zapewnia dużo lepsze osiągi niż wariant czterosuwowym, taki wynik wydaje się w pełni satysfakcjonujący. Nieskomplikowana konstrukcja (chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania, popularny typ bezstopniowej przekładni automatycznej CVT) sprawia, że nie tylko z naprawą, ale i z tuningiem mechanicznym, nie będzie miał problemu każdy, kto nawet w najmniejszym stopniu interesuje się motoryzacją. Skoro już mowa o osiągach, to każdy użytkownik dwusuwowej wersji będzie musiał "pogodzić" się z bardzo dynamicznymi przyspieszeniami i prędkością maksymalną ponad 70 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Moc maksymalna 3,75 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm sprawią, że nieco ponad 90 kilogramowa (ze wszystkimi płynami) maszyna zapewni im odpowiednią dawkę wrażeń przy każdym ruchu manetki gazu. Podwozie modelu Columbia jest zbudowane w myśl tej samej zasady, co jednostka napędowa. Dzięki zastosowaniu najprostszych rozwiązań i sprawdzonych mechanizmów cena nowego egzemplarza prezentuje się bardzo atrakcyjnie, a ponadto, tak jak w przypadku silnika, każdy będzie mógł samodzielnie "zreanimować" jego dowolny element. Pracę 12-calowych kół amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy i dwa olejowe elementy resorująco-tłumiące oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym, co przy "miękkim" zestrojeniu obu komponentów zapewnia komfort i stabilność jazdy na zadowalającym poziomie. W układzie hamulcowym możemy spodziewać się tego samego zestawu, co w wersji czterosuwowej. Tradycyjny hamulec bębnowy o niewielkiej średnicy (z tyłu) i pojedyncza, wentylowana tarcza z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym (z przodu) zapewniają krótką drogę hamowania i dobre wyczucie, przyczyniając się do wysokiego poziomu bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Benzer Columbia to doskonały skuter dla każdego, kto szuka prostego, taniego (zarówno w eksploatacji, jak i zakupie) oraz dynamicznego jednośladu do codziennego użytkowania w zatłoczonym mieście. Jest bardziej dynamiczny niż wersja z czterosuwową jednostką napędową, co przy zachowaniu komfortowego zawieszenia i dobrego układu hamulcowego stworzyło połączenie warte dużej uwagi, a przede wszystkim- swojej ceny.

Columbia 4T

Benzer Columbia to masywny skuter miejski, który dyskomfortowi podczas jazdy mówi stanowcze NIE. Przestronna kanapa, obszerne podesty pod stopy, kufer centralny w standardzie, pojemny schowek pod siedziskiem i wyprostowana pozycja za szeroką kierownicą z optymalnie rozpiętymi lusterkami to powody, dla których warto rozważyć przesiadkę z zatłoczonych środków komunikacji masowej i dać się porwać wygodzie oferowanej przez model Columbia.

Benzer wyposażył swojego "kanapowca" w czterosuwową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³. Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem silnik skrywa w głowicy dwa zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu, które zapewniają wysoką kulturę pracy i ciche działanie. Gaźnikowy układ zasilania w połączeniu z niewysiloną konstrukcją "singla" zapewnia bardzo niskie zużycie paliwa. W cyklu miejskim spalanie może osiągnąć poziom nawet 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku benzyny o pojemności 5 litrów daje 250 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Biorąc pod uwagę fakt, że jednostka generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm, taki wynik wydaję się być w pełni satysfakcjonujący. Przy tym przyspieszenia są relatywnie dynamiczne, a prędkość maksymalna może wynieść nawet 65 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Podwozie to zbiór komponentów, które mają za zadanie zapewnić podróżującym jak najwyższy poziom komfortu jazdy. Zawieszenie to zestaw dwóch olejowych elementów resorująco-tłumiących opartych na dwustronnym wahaczu wleczonym i tradycyjnego widelca teleskopowego. Oba zapewniają bardzo płynną amortyzację pracy kół, co na kiepskich nawierzchniach naszych dróg będzie niezastąpioną zaletą. Przy 12-calowych kołach zobaczymy tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym na przedniej osi. Columbia może i wygląda nieco ociężale, ale z jej masą własną 94 kilogramów taki zestaw radzi sobie doskonale, w efekcie zapewniając krótką drogę hamowania i odpowiednie wyczucie. Benzer Columbia 50 to doskonały wybór dla tych, co przy stosunkowo niewielkich prędkościach chcieliby odczuwać wygodę i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie (w tej klasie pojemnościowej z tej półki cenowej).

Dacota 2T

Benzer Dacota to jeden z najpopularniejszych skuterów w kilkunastoletniej historii azjatyckiej marki, która posiada szeroką ofertę jednośladów z najniższej klasy pojemnościowej. Atrakcyjna stylistyka, bogate wyposażenie (kufer centralny w standardzie) oraz mocna jednostka napędowa to cechy, dzięki którym wariant dwusuwowy zdobył sobie duże uznanie wśród najmłodszej grupy motocyklistów z całej Europy.

Model Dacota został wyposażony w jednocylindrowy silnik o pojemności 49 cm³, którego największą zaletą są ponadprzeciętne osiągi. Moc maksymalna 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm to parametry, dzięki którym skuter o masie niespełna 85 kilogramów (ze wszystkimi płynami) zapewnia doskonałe przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Prosta budowa jednostki napędowej zapewnia możliwość samodzielnych napraw i okresowych serwisów, a także rozbudowanego tuningu mechanicznego. Chłodzenie powietrzem, dobrze znany typ bezstopniowej przekładni automatycznej CVT i gaźnikowy układ zasilania- to dzięki nim każdy, kto choć trochę interesuje się motoryzacją, w awaryjnych sytuacjach będzie w stanie zreperować swój jednoślad przy użyciu najprostszych narzędzi. Najmniej atrakcyjnym parametrem dwusuwowego "singla" jest spalanie, które i tak nie prezentuje sie najgorzej wśród konkurencji z tym samym rodzajem silnika. Zużycie benzyny na poziomie 3 l/100 kilometrów to norma podczas dynamicznej jazdy po zatłoczonym mieście, przez co zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów zapewni zasięg jedynie 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Podwozie modelu Dacota to zbiór sprawdzonych i prostych rozwiązań konstrukcyjnych, które pozwoliły na ustalenie niskiej ceny nowych egzemplarzy. Amortyzację 12-calowych kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym, które zostały oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Jak przystało na maszynę o sportowym zacięciu, zawieszenie Dacoty zostało dość "sztywno" zestrojone, dzięki czemu skuter prowadzi się bardzo pewnie, a właściwości jezdne stoją na wysokim poziomie. Układ hamulcowy to zestaw, który spotkamy w większości maszyn z tej półki cenowej. Pojedyncza tarcza typu Wave i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz tradycyjny bęben o niewielkiej średnicy (z tyłu) dobrze radzą sobie z osiągami i niewielką masą własną pojazdu, zapewniając początkującym użytkownikom odpowiednie bezpieczeństwo na drodze. Benzer Dacota to dobra propozycja dla tych, co nie chcą, aby ich codzienne dojazdy do pracy lub szkoły były przepełnione nudą. Natychmiastowa reakcja na ruch manetki gazu powoduje tak dynamiczne przyspieszenia, że u mało doświadczonych motocyklistów z pewnością wzrośnie poziom adrenaliny i na długo przestaną korzystać ze środków komunikacji masowej w mieście.

Dacota 4T

Benzer Dakota to kompaktowy skuter miejski łączący ekonomiczną jednostkę napędową i dynamiczną stylistykę nadwozia. Sportowa linia karoserii, bardzo przypominająca dawne jednoślady renomowanej, francuskiej marki, na tyle spodobała się początkującym użytkownikom w naszym kraju, że ten model pozostawał w ofercie Benzera ponad 10 lat.

Model Dacota został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, co oznacza, że mogą się nim poruszać wszyscy użytkownicy z ukończonym prawem jazdy kategorii AM. Prosta konstrukcja czterosuwowego singla niesie za sobą same korzyści: nieskomplikowany proces napraw, niekosztowne serwisy okresowe i dobry dostęp do podzespołów zamiennych o dobrej jakości. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT to główne powody, dla których użytkownicy będą mogli usunąć większość awarii we własnym zakresie. Zasilanie tradycyjnym gaźnikiem nie przeszkodziło w osiągnięciu spalania na nieprawdopodobnie niskim poziomie. Podczas rozważnej eksploatacji zużycie paliwa wynosi 2 l/100 kilometrów, co przy 5 litrowym zbiorniku benzyny zapewnia zasięg 250 kilometrów na jednym tankowaniu. Moc maksymalna 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm pozwala na dość dynamiczną jazdę i prędkość maksymalną 65 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta), co doskonale współgra z ogólnym charakterem skutera. Benzer zaopatrzył Dakotę w solidne podwozie opiewające na wiele sprawdzonych rozwiązań, mające zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Dwa elementy resorująco-tłumiące osadzone na dwustronnym wahaczu wleczonym i konwencjonalny widelec teleskopowy optymalnie amortyzują pracę kół na nierównościach, jednocześnie dając nieco sztywności niezbędnej do pewnego pokonywania zakrętów. W skład układu hamulcowego wchodzi klasyczny bęben o standardowej średnicy oraz pojedyncza, wentylowana tarcza hamulcowa i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny. Taki zestaw jest gwarantem dobrego opanowania jednośladu o masie niespełna 90 kilogramów, a co za tym idzie- dobrego wyczucia siły dźwigni hamulców i krótkiej drogi hamowania. Benzer Dacota to doskonała alternatywa dla zatłoczonych środków komunikacji masowej lub własnego samochodu. Szybkie pokonywanie korków, niskie spalanie i atrakcyjny wygląd wzorowany na najlepszych- to powody, dla których warto rozważyć zaprzyjaźnienie się z własną Dacotą.

Daytona 4T

Benzer Daytona to ciekawe połączenie największych zalet skutera i motocykla. Automatyczna przekładnia bezstopniowa CVT, wysoko umieszczony zbiornik paliwa, typowo motocyklowy widelec teleskopowy i pewna pozycja za szeroko rozpiętą kierownicą- to wszystko daje model Daytona, jednocześnie nie zaniedbując ciekawej stylistyki (opartej na oryginalnej Gilerze DNA) i zadowalającej jakości wykonania.

Daytona, nazwą nawiązująca do modelu sportowego samochodu znanej włoskiej marki, została wyposażona w jednocylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 49 cm³, co oznacza, że mogą prowadzić ją już 14-latkowie. Chłodzony powietrzem "singiel" skrywa w głowicy dwa zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu, zapewniając wysoką kulturę pracy jednostki. Gaźnikowy układ zasilania, mimo nieco przestarzałej konstrukcji, pozwolił na uzyskanie spalania na bardzo atrakcyjnym poziomie. Znajdujący się na pokładzie prawie 10 litrowy zbiornik paliwa pozwala na przejechanie niemalże 400 kilometrów na jednym tankowaniu, dając zużycie paliwa na poziomie około 2,5 l/100 kilometrów. Nazwa Daytona mimo, że powszechnie kojarzona z czymś piekielnie szybkim, w tym modelu nie zobowiązuje. Moc maksymalna 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm pozwala na sprawne przyspieszenia i prędkość maksymalną 65 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta), jednakże nie wyróżni użytkowników spośród innych czterosuwowych jednośladów z najniższej klasy pojemnościowej. W przypadku Daytony to podwozie, a nie jednostka napędowa, pozwala na wyprzedzenie konkurencyjnych maszyn. Pełnoprawny widelec teleskopowy i dwa elementy resorująco-tłumiące osadzone na dwustronnym wahaczu wleczonym zostały dość "sztywno" zestrojone, co przekłada się na stabilność w zakrętach oraz sterowność przy wyższych prędkościach. Daje one zarazem optymalny komfort potrzebny do poruszania się po drogach o gorszych nawierzchniach, co w przypadku pojazdu z tak dużym zasięgiem nad jednym baku, z pewnością będzie pchało do odbywania coraz dłuższych podróży. Układ hamulcowy to klasyczny zestaw niewielkiego bębna i pojedynczej tarczy hamulcowej z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym, który możemy spotkać w większości jednośladów z tej półki cenowej. Zapewnia on zadowalającą drogę hamowania i dobre wyczucie w rękach początkujących motocyklistów, dobrze radząc sobie nawet z dość dużą masą modelu Daytona (ze wszystkimi płynami 105 kilogramów). Benzer Daytona to jedna z najtańszych opcji, aby wyróżnić się na drodze w tłumie konwencjonalnych skuterów i motorowerów. Nie tylko wygląd, ale również wrażenia płynące z jazdy będą diametralnie różne od tego, co użytkownicy wcześniej mogli doświadczyć za sterami klasycznych konstrukcji.

Falcon 2T

Benzer Falcon to kompaktowy miejski skuter o sportowym charakterze. Agresywna linia nadwozia, mocna jednostka napędowa i sportowy układ wydechowy w standardzie- to wszystko ubrane w dynamiczną kolorystykę i nowoczesne oświetlenie o nieregularnych kształtach.

Model Falcon został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm. Dzięki niskiej masie własnej 85 kilogramów takie osiągi pozwalają na naprawdę dynamiczne przyspieszenia, a demontażu blokad fabrycznych producenta- na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 70 km/h. Jak przystało na dwusuwową jednostkę napędową zużycie paliwa nie plasuje się na najniższym poziomie, tym bardziej, że charakter Falcona zachęca do szybkiej jazdy. Na zbiorniku benzyny o pojemności 5,5 litra jego zasięg wynosi ponad 150 kilometrów na jednym tankowaniu (w cyklu miejskim), co wydaje się spełniać wymagania większości użytkowników. Kolejną zaletą jednostki napędowej jest jej bardzo prosta budowa. Chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT o klasycznej konstrukcji- z takim zestawem poradzi sobie każdy przy użyciu najprostszych narzędzi. Podwozie Falcona nie wyróżnia się na tle konkurencyjnych skuterów z tej klasy pojemnościowej. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym zapewnia optymalną drogę hamowania, konwencjonalne zawieszenie (widelec teleskopowy i dwa amortyzatory olejowe oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym) gwarantuj odpowiednie tłumienie nierówności naszych dróg, a solidna rama z rur stalowych stanowi sztywne i wytrzymałe oparcie dla pozostałych komponentów. Benzer Falcon to dobra propozycja dla tych, co w trakcie codziennego poruszania się po zatłoczonym mieście chcieliby poczuć choć trochę adrenaliny. Falcon, mimo niepozornego wyglądu i silnika z najmniejszej klasy pojemnościowej, z pewnością z pełni to wymaganie- zarówno pod względem wyglądu, jak i wrażeń płynących z jazdy.

Florida 2T

Florida to kolejny duży skuter z najniższej klasy pojemnościowej w ofercie marki Benzer, który został stworzony do komfortowego i dynamicznego przemieszczania się po zatłoczonych miastach i podróży pomiędzy nimi. Masywna budowa nadwozia, prosta konstrukcja dwusuwowej jednostki napędowej oraz przyzwoite osiągi to cechy, dzięki którym ten model zdobył sobie dużą popularność w gronie początkujących motocyklistów w naszym kraju, w efekcie utrzymując się w stałej ofercie od ponad 10 lat.

Model Florida został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, której żwawy charakter potwierdzają wysokie parametry: moc maksymalna 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm. To właśnie dzięki nim i niskiej masie własnej (tylko 94 kilogramy) udało się uzyskać tak dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Kolejną zaletą dwusuwowego "singla" jest bardzo prosta budowa, która umożliwi początkującym użytkownik na samodzielne wykonanie większości napraw i okresowych serwisów. Chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania i klasyczny typ bezstopniowej przekładni automatycznej CVT- taki zestaw pozwoli również na gruntowny tuning mechaniczny, który dotyka większość dwusuwowych modeli tej klasy pojemnościowej. Najniekorzystniejszym parametrem silnika jest z całą pewnością zużycie paliwa, które przy bardzo dynamicznej jeździe może wzrosnąć nawet do 3,5 l/100 kilometrów, tym samym ograniczając zasięg skutera do 150 kilometrów na jednym tankowaniu. Podwozie modelu Florida zapewnia pewne, komfortowe i bezpieczne prowadzenie w większości warunków panujących na drodze. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z pojedynczym zaciskiem hydraulicznym na przednim kole, który od pewnego czasu jest wspomagany przez przeciwblokujący system ABS. Benzer Florida 50 to przemyślane połączenie żwawej jednostki napędowej, "miękko" zestrojonego zawieszenia i efektywnego układu hamulcowego, które wraz z ergonomicznie zaprojektowanym nadwoziem pod kątem wygody zapewni przyjemną eksploatację na długie lata.

Florida 4T

Model Florida to kolejny, duży skuter miejski z oferty marki Benzer. Przestronna kanapa, wyprostowana pozycja za szeroko rozpiętą kierownicą, ogrom miejsca pod stopami i komfortowe uchwyty dla pasażera- to wszystko, aby codzienna eksploatacja przebiegała w jak najwygodniejszym stylu.

Florida została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która wśród użytkowników cieszy się opinią bezawaryjnej i bezkonkurencyjnie ekonomicznej konstrukcji. Według wieloletnich posiadaczy na 5 litrowym zbiorniku paliwa zasięg może wynieść nawet 250 kilometrów na jednym tankowaniu, dając spalanie na nieprawdopodobnie niskim poziomie 2 l/100 kilometrów. Co ciekawe, taką wartość uzyskano na sprawdzonych rozwiązaniach i układach o bardzo prostej budowie. Chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT- to dzięki nim "singiel" cechuje się wysoką kulturą pracy i przewidywalną reakcją na ruch manetki gazu. Z niepozornego silnika udało się uzyskać moc maksymalną 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm, gwarantując zadowalające przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 65 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Podwozie zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić użytkownikom wysoki poziom komfortu podczas podróżowania przez zakorkowane miasto. Na stalowej ramie o solidnej budowie oparto efektywny układ hamulcowy i "miękko" zestrojone zawieszenie. Praca kół amortyzowana jest przez dwa olejowe elementy resorująco-tłumiące oparte na stalowym wahaczu wleczonym i konwencjonalny widelec teleskopowy. Przy każdej osi znajdziemy pojedyncza, wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy prawie 200 mm oraz dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne, które dodatkowo wspomaga przeciwpoślizgowy układ ABS. Taki zestaw stał się gwarantem krótkiej drogi hamowania nawet, gdy na drodze panują złe warunki pogodowe lub trasa ma nawierzchnię o słabej jakości. Benzer Florida to dobra propozycja dla tych, co lubią komfortowo przemierzać zatłoczone aglomeracje w godzinach szczytu. Gabaryty skutera są na tyle duże, aby zapewnić wygodę dla dwóch osób, jednocześnie nie zaniedbując sprawności podczas jazdy pomiędzy samochodami stojącymi w korku. Ekonomiczna jednostka napędowa, dopracowane podwozie i atrakcyjna stylistyka- jak na maszynę z tej półki cenowej, to naprawdę dobra oferta.

GSR

Benzer GSR 50 to motorower stworzony do codziennej, ciężkiej eksploatacji w zatłoczonych miastach. Kompaktowa konstrukcja, łatwość prowadzenia i ekonomiczna jednostka napędowa- tak w telegraficznym skrócie można opisać jeden z bestsellerów, które azjatycka marka wprowadziła na polski rynek w 2010 roku.

Model GSR został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, co oznacza, że mogą go prowadzić najmłodsi motocykliści legitymujący się prawem jazdy kategorii AM lub kartą motorowerową. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, precyzyjna skrzynia biegów o czterech przełożeniach i gaźnikowy układ zasilania czynią z małolitrażowego "singla" odpowiednią bazę do zdobywania wiedzy z zakresu mechaniki, a w razie awarii- dobrego kompana do pierwszych napraw. Czterosuwowa jednostka napędowa nie jest demonem mocy, aczkolwiek jego osiągi pozwalają na dynamiczną jazdę w ruchu miejskim. Moc maksymalna 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm gwarantują prędkość maksymalną ponad 65 km/h, oczywiście po demontażu blokad fabrycznych producenta. Dzięki niewysilonej konstrukcji, GSR zapewnia spalanie na bardzo atrakcyjnym poziomie. W cyklu mieszanym zużycie benzyny może wynieść nawet mniej niż 2,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 15 litrów daje fenomenalny zasięg minimum 600 kilometrów na jednym tankowaniu. Podwozie GSR to zestawienie sprawdzonych rozwiązań i wytrzymałych komponentów, które w efekcie mają zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym z mocnych profili stalowych. Wyhamowaniem 95 kilogramowego motoroweru zajmuje się tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym na przedniej osi. Gwarantuje on krótką drogę hamowania, jednocześnie dając początkującym użytkownikom dobre wyczucie i panowanie nad jednośladem. Benzer GSR to motorower stworzony dla tych, co potrzebują bezawaryjnego i prostego środka transportu na co dzień. Ogromny zasięg na jednym tankowaniu może również obudzić w nastoletnich motocyklistach zew przygody i namówić na pierwszą, wspólną wakacyjną przygodę za sterami jednośladu.

Indiana 2T

Benzer Indiana to jeden z tych skuterów, które mimo niewielkiej pojemności skokowej silnika dadzą dużo satysfakcji podczas poruszania się po zatłoczonym mieście. Wygodna pozycja za kierownicą, ergonomiczna budowa nadwozia i prostota obsługi jednostki napędowej generującej przyzwoite osiągi to powody, dla których warto zrezygnować ze środków komunikacji masowej i rozpocząć nową przygodę w świecie motoryzacji z własnym egzemplarzem tego azjatyckiego jednośladu.

Model Indiana został wyposażony w dwusuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 49 cm³, który po demontażu blokad fabrycznych producenta zapewnia bardzo dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 75 km/h. Jest to zasługa niskiej masy własnej i pierwszorzędnych osiągów: waga 82 kilogramów, moc maksymalna 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm to połączenie, które zaowocowało natychmiastową reakcją na ruch manetki gazu. Nieskomplikowana konstrukcja jednostki napędowej (chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT) to ważna składowa kosztów eksploatacyjnych. Dzięki temu, że większość napraw użytkownicy będą mogli wykonać we własnym zakresie przy użyciu podstawowych narzędzi, utrzymanie modelu Indiana nie będzie należało do wysokich. Zadowalająco niski poziom zużycia paliwa w cyklu miejskim (średnio 3 l/100 kilometrów) w połączeniu ze zbiornikiem benzyny o pojemności 6 litrów zapewni zasięg około 200 kilometrów na jednym tankowaniu, co w przypadku tego typu silnika jest w pełni satysfakcjonującym wynikiem. Podwozie modelu Indiana szereg sprawdzonych, prostych, a przede wszystkim tanich rozwiązań konstrukcyjnych. Amortyzacją kół zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy i dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym, zaś ich wyhamowaniem- pojedyncza tarcza typu Wave z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym oraz tradycyjny bęben o niewielkiej średnicy. "Miękkie" zestrojenie zawieszenia i dobra skuteczność układu hamulcowego, głównie przez niską masę własną, to dobre wiadomości dla początkujących użytkowników, którzy za sterami Indiany będą mogli dobrze wyczuć maszynę i nauczyć się podstawowych nawyków. Benzer Indiana to ciekawa propozycja dla tych, co szukają komfortowego oraz bardzo dynamicznego środka komunikacji w mieście i będą w stanie zaakceptować nie najniższe spalanie w tej klasie pojemnościowej. Benzer już nie raz zaskoczył polski rynek jakością swoich produktów, a patrząc na model Indiana nie można oprzeć się wrażeniu, że po raz kolejny mamy do czynienia z towarem z bardzo wysokiej półki.

Indiana 4T

Model Indiana to kolejny miejski "krążownik" z oferty Benzer'a, który w najnowszej odsłonie otrzymał bardzo nowoczesną stylistykę. Jednakże atrakcyjny wygląd to nie wszystko, co ma do zaoferowania ten jednoślad. Ekonomiczna jednostka napędowa, najwyższy poziom komfortu jazdy w tej klasie pojemnościowej oraz wszechstronny charakter to kolejne powody, aby zainteresować się tym skuterem.

Indiana został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, dzięki czemu można się nim poruszać legitymując się prawem jazdy kategorii AM. Czterosuwowy silnik cechuje bardzo prosta budowa i duża bezawaryjność. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, gaźnikowy układ zasilania i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT o klasycznej konstrukcji- z takim zestawem powinni poradzić sobie nawet początkujący majsterkowicze mając w posiadaniu zestaw podstawowych narzędzi. Model Indiana to również synonim niskiego spalania. W cyklu miejskim zużycie paliwa może osiągnąć poziom nawet 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów zapewni zasięg 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Niewysilona jednostka napędowa generuje moc maksymalną 3 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm, co pozwoli na zadowalające przyspieszenia i prędkość maksymalną około 60-65 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Małolitrażowy "krążownik" otrzymał dopracowane podwozie, którego szkieletem jest solidna rama z rur stalowych. Pracę kół amortyzują dwa amortyzatory olejowe oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym i konwencjonalny widelec teleskopowy. Oba komponenty zostały dość "miękko" zestrojone dla zapewnienia podróżującym jak największej wygody podczas przemierzania tras o słabej jakości nawierzchni. Wyhamowaniem tak masywnego skutera (ze wszystkimi płynami ponad 105 kilogramów) zajmuje się w pełni tarczowy układ hamulcowy o dużej skuteczności. Dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 180 mm i dwa, dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne gwarantują krótką drogę hamowania w każdych warunkach. Benzer Indiana 50 to doskonała propozycja dla osób, które na co dzień pokonują duże dystanse w zatłoczonych miastach. Możliwość samodzielnych napraw, znikome zużycie paliwa i duża bezawaryjność- to cechy, dzięki którym koszty eksploatacyjne nie nadwyrężą stanu portfela.

Mastic 4T

Benzer Mastic to kompaktowy, miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej, który ma w sobie dużo sportowego charakteru. Mimo, że czterosuwowe jednostki napędowe nie są w tym segmencie kojarzone z wyczynowymi maszynami, to dynamiczna linia nadwozia, żwawa kolorystyka i sportowy układ wydechowy w standardzie powodują, że model Mastic z czystym sumieniem przynależy do skuterowej klasy Sport.

Mastic został wyposażony w ekonomiczną, jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która zagwarantuje zadowalające przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 65 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Moc maksymalna 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm w zupełności wystarczą, aby jednoślad o masie własnej 83 kilogramów sprawnie poruszał się po zatłoczonym mieście i nie zostawał ostatni na starcie spod świateł. Niewysilony "singiel" cechuje się bardzo prostą budową, dzięki której nawet najmniej doświadczeni użytkownicy poradzą sobie z większością napraw i serwisem. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i gaźnikowy układ zasilania to klasyczny zestaw, będący najlepszym punktem wyjścia do nauki podstawowych zagadnień z zakresu mechaniki w praktyce. Archaiczna budowa jednostki napędowej stała się gwarantem dużej żywotności podzespołów, bezawaryjności i niskiego spalania. Najspokojniejsi użytkownicy będą mogli osiągnąć zużycie paliwa na poziomie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów zapewnia okrągłe 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Podwozie modelu Mastic zostało zaprojektowane tak, aby bez zwiększania kosztów produkcji zapewnić komfort i bezpieczeństwo jazdy na wysokim poziomie. Na solidnej ramie z rur stalowych oparto "miękko" zestrojone zawieszenie i efektywny układ hamulcowy, który dzięki niskiej masie jednośladu zapewnia krótką drogę hamowania (jak na tę półkę cenową i klasę pojemnościową). Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym. Na przedniej osi zamontowano pojedynczą, wentylowaną tarczę hamulcową i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, zaś na tylnej- tradycyjny hamulec bębnowy o niewielkiej średnicy. Benzer Mastic to dobra propozycja dla tych, co szukają ekonomicznego środku transportu w mieście o zadziornej stylistyce. Donośne brzmienie sportowego układu wydechowego, wyraziste oświetlenie i kompaktowe rozmiary z pewnością spełnią wymagania większości początkujących motocyklistów.

Ohio 2T

Benzer Ohio 50 to dynamiczny skuter stworzony do natychmiastowego pokonywania najbardziej zatłoczonych arterii miasta. Ostre linie nadwozia idealnie pasują do żwawego charakteru dwusuwowej jednostki napędowej, dając w efekcie naprawdę ciekawy jednoślad z najniższej półki cenowej.

Model Ohio został wyposażony w chłodzony powietrzem, jednocylindrowy silnik o pojemności 49 cm³. Bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT, gaźnikowy układ zasilania czy układ wydechowy- to wszystko zostało tak zaprojektowane, aby generować jak największe osiągi. Efekt? Moc maksymalna 5 KM i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm gwarantują dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 70 km/h (po zdjęciu blokad fabrycznych producenta). Tak wysilona jednostka napędowa cechuje się ponadprzeciętnym zużyciem benzyny, przez co zbiornik paliwa o pojemności 5 litrów rzadko pozwala pokonać zasięg większy, niż 150 kilometrów na jednym tankowaniu. Jednocześnie, konstrukcja ta cieszy się dobrą opinią wśród wieloletnich użytkowników, którzy głównie chwalą dużą bezawaryjność i ogromną podatność na tuning mechaniczny. Duży wachlarz wzmocnionych podzespołów renomowanych marek i prosta budowa dadzą pewność, że ze zwiększeniem mocy nie będzie miał problemu każdy, kto posiada odpowiedni budżet i nawet najmniejszą wiedzę z zakresu mechaniki. Podwozie modelu Ohio to szereg typowych rozwiązań konstrukcyjnych, będących nieodłącznym elementem każdego skutera z tej półki cenowej. Szkieletem Benzera jest wytrzymała rama z rur stalowych, która zapewnia sztywność niezbędną do wykorzystania potencjału jednostki napędowej. Do amortyzacji pracy kół użyto klasycznego widelca teleskopowego i dwóch olejowych elementów resorująco-tłumiących, opartych na dwustronnym wahaczu wleczonym. W układzie hamulcowym znajdziemy pojedynczą, wentylowaną tarczę hamulcową i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (przód) oraz tradycyjny bęben o niepokojąco małych rozmiarach. Lekka konstrukcja sprawia, że zarówno zawieszenie jak i hamulce należycie wywiązują się ze swojego zadania, będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej eksploatacji przez długie lata. Benzer Ohio to oferta skierowana głównie do nastoletnich motocyklistów, którzy chcieliby dosiadać naprawdę dynamiczne maszyny na prawo jazdy kategorii AM. Dobre właściwości jezdne, mocna jednostka napędowa i niska masa własna powodują, że Ohio to jedna z najlepszych propozycji w tym przedziale cenowym.

Oregon 2T

Benzer Oregon to miejski skuter o sportowym zacięciu z najniższej klasy pojemnościowej, którego zadaniem jest zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa podczas codziennych podróży przez zatłoczone aglomeracje. Atrakcyjna stylistyka przywodząca na myśl jednoślad z dużo wyższej półki cenowej, sportowy układ wydechowy w standardzie i ciekawa paleta wersji kolorystycznych to mocne argumenty, aby pominąć konkurencyjne jednoślady i rozpocząć swoją przygodę z motoryzacją na pokładzie właśnie tej maszyny.

Model Oregon został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która po demontażu blokad fabrycznych producenta generuje moc maksymalną 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm. Takie wartości w połączeniu z niską masą własną skutera (tylko 85 kilogramów ze wszystkimi płynami) gwarantują, że niezależnie od napotkanych warunków przyspieszenia będą dynamiczne, a prędkość maksymalna wyniesie ponad 75 km/h. Kolejne zalety dostrzeżemy w prostej budowie dwusuwowego "singla". Chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT to patenty, z których naprawą i serwisem poradzi sobie każdy początkujący majsterkowicz. Warto zaznaczyć, że mimo dwusuwowego silnika model Oregon zapewnia korzystne spalanie. W cyklu miejskim wynosi ono tylko 2,5 l/100 kilometrów, co przy 5 litrowym zbiorniku paliwa zapewni 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. W podwoziu nie zabrakło sprawdzonych i tanich w produkcji rozwiązań konstrukcyjnych. Pracę kół amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy i dwa olejowe amortyzatory osadzone na dwustronnym wahaczu wleczonym, co w połączeniu z 12-calowymi kołami zapewnia zadowalający poziom komfortu jazdy nawet na drogach o słabej nawierzchni. Układ hamulcowy to w tej klasie pojemnościowej już tradycja: pojedyncza tarcza typu Wave i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz bęben o niewielkiej średnicy (z tyłu). Mimo, że taki zestaw wygląda dość niepozornie, to dzięki niskiej masie własnej zapewnia krótką drogę hamowania i wystarczająco wysoki poziom bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Benzer Oregon to idealna propozycja dla tych, co szukają bezawaryjnego, dynamicznego, a przede wszystkim ładnego jednośladu do codziennej eksploatacji w warunkach miejskich.

Oregon 4T

Benzer Oregon to kompaktowy skuter stworzony do szybkiego i ekonomicznego pokonywania zakorkowanego miasta. Nienaganna stylistyka eleganckiego nadwozia łączy w sobie dużą praktyczność i ergonomiczną pozycję za kierownicą ze sportowym zacięciem.

Model Oregon został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³. Sprawdzoną konstrukcję, którą można spotkać niemalże we wszystkich modelach czterosuwowych tej marki, użytkownicy chwalą przede wszystkim za prostą budową i niskie zużycie benzyny. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, gaźnikowy układ zasilania i klasyczna, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT to zestaw, który umożliwia spalanie na poziomie 2 l/100 kilometrów. Na pokładzie znalazł się zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów, co zapewnia około 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Niewysilony "singiel" generuje moc maksymalną 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm, co sprawia, że przyspieszenia będą dynamiczne, a prędkość maksymalna przekroczy barierę 65 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Podwozie Oregon'a to zespół gwarantujący wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy. Na stalowej ramie rurowej osadzono "miękko" zestrojone zawieszenie i efektywny układ hamulcowy, który jak na tę klasę pojemnościową zapewnia krótką drogę hamowania. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym osadzonym na dwustronnym wahaczu wleczonym. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje zestaw pojedynczej tarczy i dwutłoczkowego zacisku hydraulicznego na przednim kole oraz klasyczny bęben o zadowalającej średnicy na tylnym kole. Warto zaznaczyć, że wygląd modelu Oregon wykracza poza standardy najniższej półki cenowej i aspiruje do miana rywala dużo droższych skuterów z ofert renomowanych marek z Europu Zachodniej i Japonii. Łagodna linia boczna nadwozia, subtelny zarys reflektorów i stonowane malowanie wyróżniają go na tle innych maszyn, chociażby z katalogów samego Benzer'a. Benzer Oregon 50 to dobra propozycja dla tych, co szukają taniego (w zakupie i eksploatacji) środka codziennego transportu o nieprzeciętnym wyglądzie. Oregon z pewnością spełni większość wymagań coraz bardziej wymagających klientów i jest duża szansa, że na długo pozostanie w ofercie azjatyckiego producenta.

Quebec 2T

Benzer Quebec 50 to sportowy skuter z najniższej klasy pojemnościowej, którego mocna jednostka napędowa i kompaktowego rozmiary pozwalają na natychmiastowe poruszanie się po zatłoczonym mieście. Ogromną zaletą tego modelu jest futurystyczna stylistyka, która z łatwością wyróżnia jego użytkowników w gęstym tłumie podobnych jednośladów z Państwa Środka.

Model Quebec został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która po usunięciu fabrycznych blokad generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm. Niska masa własna pojazdu i dopracowany układ zasilania konwencjonalnym gaźnikiem stały się gwarantem żwawej reakcji na ruch manetki gazu, dynamicznych przyspieszeń i prędkości maksymalnej ponad 70 km/h. Dwusuwowy "singiel" nie cechuje się dużym zużyciem paliwa, dzięki czemu nawet najbardziej agresywna jazda nie wygeneruje spalania powyżej 3,5 l/100 kilometrów. Podczas spokojnej eksploatacji zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów zapewnia ponad 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu, co w tego typu jednośladzie jest jak najbardziej satysfakcjonującym wynikiem. Początkujący motocykliści którzy zdecydują się na model Quebec będą w stanie przeprowadzić tuning mechaniczny w bardzo szerokim spektrum. Chłodzenie powietrzem, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i gaźnikowy układ zasilania to rozwiązania, które są w stu procentach podatne na takie działania. W podwoziu modelu Quebec znajdziemy same wytrzymałe i sprawdzone podzespoły, które zostały osadzone na solidnej ramie z rur stalowych. Pracę kół amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy i dwa olejowe elementy resorująco-tłumiące oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Ich "miękkie" zestrojenie daje dużą wygodę na trasach o gorszej nawierzchni, a odpowiednio duża sztywność sprawdza się fenomenalnie podczas dynamicznej jazdy po mieście, gdy często zmieniamy kierunek jazdy. Na 12-calowych kołach osadzono efektywny układ hamulcowy. Przy przedniej osi znajdziemy pojedynczą tarczę hamulcową typu Wave i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, zaś przy tylnej, tarczę o nieco mniejszej średnicy i zacisk jednotłoczkowy. Dzięki niskiej masie własnej skutera ten niepozorny zestaw gwarantuje wszystko, czego mogli by od niego oczekiwać początkujący motocykliści. Bezner Quebec to doskonała propozycja na pierwszy kontakt z dwukołową motoryzacją. Niski koszt zakupu i eksploatacji nie zrujnuje stanu portfela, podwozie zapewni komfortową i bezpieczną jazdę, a mocna jednostka napędowa zaprowadzi na pierwsze spotkanie z adrenaliną. Wśród jednośladów z najniższej klasy pojemnościowej z tej półki cenowej, model Quebec ma spore szanse, aby zapewnić sobie status lidera.

Quebec 4T

Benzer Quebec 50 to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej, którym mogą poruszać się motocykliści legitymujący się prawem jazdy kategorii AM lub kartą motorowerową. Futurystyczny wygląd, dobra jakość wykonania, niskie koszty eksploatacji i systemy zwiększające bezpieczeństwo na drodze spowodowały, że od kilku lat jest to jeden z najpopularniejszych czterosuwowych jednośladów z oferty azjatyckiej marki. Dużą rolę gra tutaj również konkurencyjny koszt zakupu nowego egzemplarza, który plasuje Quebec'a na najniższej półce cenowej.

Model Quebec został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, której konstrukcja jest na tyle prosta, że z potencjalnymi naprawami, serwisem i tuningiem mechanicznym poradzi sobie każdy, kto choć trochę interesuje się mechaniką i ma w swoim posiadaniu zestaw najprostszych narzędzi. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, gaźnikowy układ zasilania, popularny typ bezstopniowej przekładni automatycznej CVT i nieskomplikowany układ elektryczny oraz zapłonowy dadzą użytkownikom możliwość pogłębienia wiedzy z zakresu mechaniki i pozwolą znacząco obniżyć koszty posiadania własnego jednośladu. Kolejną zaletą Quebec'a są osiągi i sposób, w jaki są przenoszone na drogę. Moc maksymalna 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm sprawiają, że nawet najmniejszy ruch manetki gazu będzie potęgował przyjemne wrażenia z jazdy. Dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim i prędkość maksymalna ponad 70 km/h to sprawy, które nie są obce nowoczesnemu skuterowi ze stajni Benzera (oczywiście po demontażu blokad fabrycznych producenta). Jednocześnie, jednostka napędowa została tak zestrojona, aby spalanie plasowało się na jak najniższym poziomie. Zużycie paliwa w okolicach 2 l/100 kilometrów oraz zbiornik benzyny o pojemności 6 litrów zapewniają zasięg około 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Konstruktorzy Benzera dopasowali skład podwozia do możliwości jednostki napędowej, dzięki czemu jest ono wystarczająco sztywne, aby zapewnić dobrą stabilność w zakrętach lub podczas powolnej jazdy, ale na tyle proste, aby nie zwiększać kosztów produkcyjnych- a w efekcie końcowej ceny pojazdu. Amortyzację kół powierzono konwencjonalnemu widelcowi teleskopowemu oraz dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym, stalowym wahaczu wleczonym. Zapewniają one optymalny komfort jazdy, co doskonale sprawdzi się w realiach polskich dróg o nawierzchni, która najlepsze czasy ma już dawno za sobą. W układzie hamulcowym znajdziemy pojedynczą, wentylowaną tarczę hamulcową i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz tradycyjny hamulec bębnowy o niewielkiej średnicy. Co ciekawe, po kilku latach sprzedaży producent postanowił wprowadzić do składu wyposażenia standardowego przeciwpoślizgowy system ABS. Dzięki niemu i tak już efektowna praca układu hamulcowego gwarantuje jeszcze lepsze działanie i nie dopuszcza do blokady kół podczas gwałtownego hamowania. W przypadku Quebec'a nie sposób nie wspomnieć o wyglądzie. Ostre linie nadwozia, soczewkowe reflektory, ażurowe felgi z polerowanymi rantami i atrakcyjne wersje kolorystyczne sprawiają, że ten model znacząco wyróżnia się w tłumie innych skuterów z tej klasy pojemnościowej. Benzer Quebec 50 to ciekawe połączenie nowoczesnej stylistyki i dobrze znanych rozwiązań konstrukcyjnych, które poskutkowało dużą aprobatą nastoletnich motocyklistów. Co więcej, dzięki dużej funkcjonalności, kompaktowym rozmiarom i niemalże całkowitej bezawaryjności ten model zyskał uznanie również wśród starszych użytkowników, którzy używali go w roli codziennego środka miejskiego transportu.

Rapid

Shaft

Syracuse 2T

Benzer Syracuse to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej, który zdobył w naszym kraju bardzo dużą popularność. Jego niepozorny wygląd idealnie komponuje się z dwusuwowym silnikiem o bardzo dużej dynamice, a ogromna funkcjonalność i wszechstronny charakter pozwoli w pełni korzystać z uroków betonowej dżungli.

Model Syracuse został wyposażony w jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, co oznacza, że mogą nim jeździć już 14-latkowie legitymujący się prawem jazdy kategorii AM lub kartą motorowerową. Chłodzony powietrzem i zasilany tradycyjnym gaźnikiem dwusuwowy "singiel" generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm, dając dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim, a po demontażu blokad fabrycznych producenta, także prędkość maksymalną powyżej 75 km/h. Zużycie benzyny plasuje się na dość atrakcyjnym poziomie 2,5 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów zapewnia zasięg prawie 250 kilometrów na jednym tankowaniu. Podwozie, podobnie jak jednostka napędowa, to szereg sprawdzonych i prostych rozwiązań konstrukcyjnych, z których naprawą, serwisem i tuningiem poradzi sobie każdy, kto ma w swoim posiadaniu zestaw podstawowych narzędzi i choć trochę interesuje się motoryzacją. Zawieszenie to zestaw, który w tej klasie pojemnościowej z tej półki cenowej znajdziemy w niemalże każdym modelu. Pracę kół amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy i dwa olejowe elementy resorująco-tłumiące oparte na stalowym wahaczu wleczonym. Dzięki ich "miękkim" zestrojeniu każda podróż będzie komfortowa, nawet gdy na pokład wejdą dwie osoby. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym przy przednim kole zapewnia relatywnie krótką drogę hamowania oraz dobre wyczucie, oczywiście jak na maszynę z tego segmentu. Benzer Syracuse to jedna z najlepszych opcji, jeśli chodzi o pierwszy skuter dla początkujących użytkowników. Lekka konstrukcja, 10-calowe koła i zwarta budowa nadwozia to cechy, dzięki którym jazda nim będzie dziecinnie łatwa, a prowadzenie nie nastręczy problemów nawet kompletnym nowicjuszom.

Syracuse 4T

Benzer Syracuse 50 to najpopularniejszy typ skutera czterosuwowego w naszym kraju. Kompaktowe rozmiary, oszczędna jednostka napędowa, niskie koszty zakupu i eksploatacji oraz dziecinie prosta budowa to tylko część powodów, dzięki którym jednoślady pokroju Syracuse zaskarbiły sobie ogromną sympatię nastoletnich motocyklistów z prawem jazdy kategorii AM lub kartą motorowerową. Szeroki wachlarz części zamiennych i podzespołów tuningowych w rozsądnych cenach sprawiły, że jest to jeden z najczęściej widzianych środków codziennego transportu w polskich miastach.

Model Syracuse został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, której największą zaletą jest ekonomiczne spalanie. W ruchu miejskim spokojni użytkownicy będą mogli osiągnąć zużycie benzyny na poziomie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów zapewni zasięg 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Duża bezawaryjność to zasługa sprawdzonych i tanich w produkcji rozwiązań konstrukcyjnych, które towarzyszą skuterom od kilku dekad. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, gaźnikowy układ zasilania i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT dają pewność, że nawet gdy dojdzie do awarii któregoś z podzespołów, to z naprawą poradzi sobie każdy, kto choć trochę interesuje się mechaniką i ma w swoim posiadaniu zestaw najprostszych narzędzi. Czy nieskomplikowana konstrukcja i oszczędny charakter jednostki to zwiastun niezadowalających osiągów? Bynajmniej. Moc maksymalna 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy zagwarantują dynamiczne przyspieszenie (jak na tę klasę pojemnościową) oraz prędkość maksymalną ponad 65 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Cała tajemnica dobrych osiągów tkwi w niskiej masie własnej Syracuse. Ze wszystkimi płynami wynosi ona jedynie 82 kilogramy, z którymi niewysilona jednostka napędowa radzi sobie satysfakcjonująco. Podwozie również nie obejmuje żadnych innowacji, dzięki czemu finalna cena nowych egzemplarzy jest niska, a ogólna konstrukcja pojazdu prosta. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym, które zostały oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym. Ich "miękkie" zestrojenie sprawia, że nawet we dwoje wrażenia z jazdy będą pozytywne, a każdy kilometr podróży użytkownicy pokonają w komfortowych warunkach. Dzięki niskiej masie własnej archaiczny układ hamulcowy wywiązuje się z powierzonego zadania, oferując krótką drogę hamowania w większości warunków. Przy przednim kole zobaczymy pojedynczą, wentylowaną tarczę typu Wave i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny, zaś przy tylnym, tradycyjny hamulec bębnowy o niepokojąco małej średnicy. Podwozie modelu Syracuse mimo, że na pierwszy rzut oka nie budzi zaufania, to podczas jazdy zapewnia bezpieczeństwo i wygodę podróżowania na współczesnym poziomie. Benzer Syracuse 50 to dobry wybór dla tych, co poszukują taniego i bezawaryjnego skutera do codziennej eksploatacji w zatłoczonym mieście. Oczywiście ma również kilka wad, z czego największą są 10-calowe koła, które z łatwością wpadają w większość nierówności naszych dróg, aczkolwiek od jednego z najtańszych jednośladów na polskim rynku nie można wymagać, aby ich nie miał. Jak na skuter za ułamek ceny markowych maszyn z tej samej klasy pojemnościowej otrzymujemy dobrze wyposażony (kufer centralny w standardzie) oraz sprawdzony produkt, który z pewnością wiernie posłuży użytkownikom przez wiele długich lat.

Texas 4T

Benzer Texas to motorower stworzony dla nastoletnich motocyklistów pragnących spełnić swój "American Dream". Szeroko rozpięta kierownica, daleko do przodu wysunięte podnóżki, pękaty zbiornik paliwa, klasyczne oświetlenie i niezliczona ilość chromowanych elementów sprawiają, że temu chopper'owi brakuje jedynie bulgoczącego silnika V2. Dosiadając takiej maszyny, z pewnością każdy z użytkowników obudzi w sobie duszę "Easy Rider'a" i uda się w długą podróż w stronę zachodzącego słońca.

Mimo amerykańskiego klimatu, jaki towarzyszy niemalże każdej części tego jednośladu, w ogólnej konstrukcji modelu Texas znajdziemy szereg sprawdzonych i prostych rozwiązań, znanych powszechnie z innych motorowerów sprzedawanych na naszym rynku. Benzer zastosował w nim jednocylindrową, czterosuwową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która gwarantuje nieprawdopodobnie niskie zużycie paliwa. Na trasie motocykliści będą mogli osiągnąć spalanie na poziomie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 14 litrów zapewni fenomenalny zasięg 700 kilometrów na jednym tankowaniu. Tak wysoki parametr w takiej maszynie aż kusi, aby wyruszyć w wakacyjną włóczęgę w nieznanym kierunku. Zarys budowy czterosuwowego silnika przedstawia się bardzo prosto: chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, gaźnikowy układ zasilania, nożny rozrusznik oraz skrzynia biegów o czterech przełożeniach. Nieskomplikowana konstrukcja i niskie spalanie to nie jedyne zalety, jakie oferuje jednostka napędowa. Moc maksymalna 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm są gwarantem dynamicznych przyspieszeń i prędkości maksymalnej ponad 70 km/h, oczywiście, jeśli użytkownik zdecyduje się na demontaż blokad fabrycznych producenta. Podwozie modelu Texas nie wyróżnia się na tle podobnych jednośladów z tej klasy pojemnościowej. Pracę kół amortyzuje widelec teleskopowy i dwa amortyzatory olejowe oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym, zaś wytracaniem prędkości zajmuje się tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym. Gdy dołożymy do tego solidną ramę z rur stalowych otrzymamy zespół układów, które uczynią jazdę komfortową i bezpieczną w większości warunków i sytuacji napotkanych na drodze. Benzer Texas 50 to dobra propozycja na pierwszy kontakt z dwukołową motoryzacją. Ciekawa stylistyka, wytrzymała i bezawaryjna konstrukcja i znikome koszty eksploatacyjne sprawiają, że na pewno nikt nie będzie zawiedziony z zakupu tego modelu.

WS 50 4T

Model WS 50 to jeden z najpopularniejszych jednośladów z oferty popularnej marki Benzer, który wszedł do produkcji w 2011 roku i z marszu zyskał sobie szerokie grono zwolenników. Prosta konstrukcja, ekonomiczny silnik czterosuwowy i zadowalające właściwości jezdne sprawiły, że WS stał się niekwestionowanym liderem w klasie motorowerów z najniższej półki cenowej. Cieszy również fakt, że został on utrzymany w ponadczasowej, a wręcz klasycznej stylistyce, co z pewnością docenią starsi użytkownicy.

WS został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, której największą zaletą jest nieprawdopodobnie niskie zużycie benzyny. Przy spokojnej eksploatacji zbiornik paliwa o pojemności 16 litrów jest w stanie zapewnić użytkownikom około 800 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu, co oznacza, że spalanie utrzymuje się na fascynującym poziomie 2 l/100 kilometrów. Kolejne atuty to zadowalające osiągi i bardzo prosta budowa. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, gaźnikowy układ zasilania to zestaw z którego naprawą i serwisem (lub tuningiem mechanicznym) poradzi sobie każdy, kto ma choć trochę smykałki do mechaniki. Nieskomplikowana konstrukcja czterosuwu nie została nadmiernie wysilona, czego efektem jest moc maksymalna 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm. Mimo, że osiągi na pierwszy rzut oka nie robią dużego wrażenia, to w motorowerze o masie własnej 80 kilogramów potrafią dostarczyć sporo wrażeń. Dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalna ponad 70 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta) nie są obce modelowi WS. Dzieje się również tak za sprawą precyzyjnej skrzyni biegów o czterech przełożeniach, która pozwoli na sprawne poruszanie się zarówno w mieście, jak i na trasie. W podwoziu WS-a również nie doświadczymy żadnych innowacji czy nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych, dzięki czemu finalna cena nowych egzemplarzy została utrzymana na bardzo atrakcyjnym poziomie. Pracę kół amortyzują dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym i tradycyjny widelec teleskopowy. "Miękkie" zestrojenie obu komponentów sprawia, że podróżowanie, nawet na długich dystansach we dwie osoby, jest nierozłączne związane z wysokim poziomem komfortu jazdy. Na przedniej osi znajdziemy pojedynczą, wentylowaną tarczę hamulcową z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym, zaś na tylnej, nieco przestarzały hamulec bębnowy o niepokojąco małej średnicy. Niska masa własna pojazdu pozwala na efektywne działanie układu hamulcowego, gwarantując bezpieczeństwo jazdy na przeciętnym poziomie. Dysponując takimi osiągami i niewielką wagą taki zestaw w zupełności wystarcza w większości sytuacji napotkanych na drodze. Benzer WS 50 to dobry wybór dla tych, co potrzebują taniego, ekonomicznego, a przede wszystkim do bólu prostego i bezawaryjnego środka transportu na co dzień. Ergonomiczna pozycja za kierownicą, długa i obszerna kanapa i ogromny zasięg na jednym baku to z kolei powody które powinniśmy brać pod uwagę, jeśli poszukujemy godnego kompana do pierwszych wakacyjnych podróży w nieznane.

Xcross

Yankee

ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe