Części do Kinroad

Najpopularniejsze modele

motocykle Kinroad - logo

Charakterystyka marki

KINROAD to chińska firma, która na rynku istnieje od 2001 roku i jest znaczącym eksporterem motocykli i skuterów na rynki Europejskie. W swojej ofercie ma motocykle, skutery ale również gokarty jak i quady czy rowery.

Posiadając duże możliwości produkcyjne i zaawansowaną technologię KINROAD co roku wypuszcza na rynek ponad 500 000 tysięcy poroduktów. Wszystkie produkowane przez nią pojazdy posiadają normę bezpieczeństwa ISO, co gwarantuje, ze są w pełni bezpieczne i niezawodne.

Aby zachować konkurencyjność na rynku firma gwarantuje atrakcyjne ceny jak i wysoka jakość oferowanych motocykli, quadów czy skuterów. Aby zaoferować klientom towar jak najwyższej jakości współpracuje z niemieckimi firmami, będącymi czołowymi producentami motocykli na świecie. Ta niemiecka precyzja w połączeniu z pasją i zaangażowaniem  sprawia, że KINROAD cały czas się rozwija i zyskuje uznanie na całym świecie zdobywając kolejne rynki nie tylko w Europie.

Zadowoleni  klienci doceniają pojazdy oferowane przez KINROAD, a do ich podstawowych zalet zaliczają:

  • Małe spalanie
  • Atrakcyjny wygląd
  • Komfort użytkowania
  • Dostępność i niska cena części zamiennych
  • Stabilność gwarantująca bezpieczeństwo  i zwrotność pozwalająca odkrywać prawdziwą przyjemność z jazdy. 

Wszystkie modele Kinroad

Poniżej znajduje się lista modeli Kinroad do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Chopper Xt50q

Kinroad XT 50q to motorower azjatyckiego pochodzenia wzorowany na motocyklach typu Chopper. Wyluzowana pozycja za wysoko poprowadzoną kierownicą, chromowane detale, mały bak w kształcie łzy, brak owiewek i obszerna kanapa sprawia że jednoślad może się podobać.

Nie posiada on oczywiście silnika w układzie V cechującego się basowym gangiem silnika, a czterosuwowy leżący singiel o niewielkiej mocy, jednak po tym przedziale cenowym i tej klasie pojemnościowej nie możemy wiele oczekiwać. Producent zadbał o wiele wersji kolorystycznych w większości których niestety panuje motyw płomieni. Kinroad to najtańszy sposób na spełnienie swoich marzeń o chopperze powstałych po obejrzeniu Easy Ridera.

Mikron

Py-5 Enduro

Kinroad Enduro to motorower stworzony dla nastoletnich miłośników off-roadu. Wystarczy ukończone 14 lat i prawo jazdy kategorii AM (lub karta motorowerowa), aby ten niepozorny jednoślad zabrał nas na przygodę do świata błota, szutru i grząskich piasków. Wytrzymała konstrukcja, mocna jednostka napędowa, satysfakcjonujące podwozie i niskie zużycie paliwa to zalety, dzięki którym od najmłodszych lat użytkownicy będą mogli wybierać się w teren na coraz cięższe eskapady.


Model Enduro został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która po demontażu blokad fabrycznych producenta zaskoczy niejednego niedowiarka, co motocykli z najniższej klasy pojemnościowej nie bierze na poważnie. Moc maksymalna 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze, aczkolwiek w trakcie jazdy będą w stanie dostarczyć dużą dawkę emocji. Energiczna reakcja na ruch manetki gazu, dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalna ponad 75 km/h- to wszystko gwarantowane przez małego singla. Czterosuwowy silnik Kinroad'a to bardzo prosta konstrukcja: dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, chłodzenie powietrzem, rozrusznik mechaniczny i elektryczny, napęd końcowy łańcuchem to wszystko, co znajdziemy pod bakiem. To wszystko współpracuje z manualną skrzynią biegów o czterech przełożeniach i tradycyjnym, gaźnikowym układem zasilania. Mówiąc krótko- zestaw, którego produkcja nie jest kosztowna, a z jej naprawą i serwisem poradzi sobie każdy, kto choć trochę interesuje się mechaniką i posiada podstawowy zestaw narzędzi. Serce małolitrażowego modelu Enduro pokazuje pazur po każdym ruchu rollgaz'em, jednocześnie cechując się bardzo niskim zużyciem benzyny. Podczas spokojnej jazdy w cyklu mieszanym spalanie na poziomie 2,5 l/100 kilometrów nie leży poza jego możliwościami, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 10 litrów zapewnia zasięg 400 kilometrów na jednym tankowaniu. Jak na 50-tkę, taka wartość wydaje się w pełni zadowalająca, zarówno dla samych użytkowników jak i rodziców, którzy nie rzadko opłacają początek motocyklowej przygody.


Podwozie to kolejny komponent modelu Enduro, w którym możemy zaobserwować kompromis pomiędzy jakością użytych materiałów, możliwościami terenowymi i kosztami produkcji. Wszystkie jego elementy zostały osadzone na solidnej ramie z rur stalowych, która już na pierwszy rzut oka stanowi konkretny szkielet dla całego jednośladu. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu o dużym skoku i centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym, stalowym wahaczu wleczonym. Układ hamulcowy to połączenie tradycyjnego bębna na tylnym kole i dużej, wentylowanej tarczy hamulcowej z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym na kole przednim. Mając do dyspozycji taki zestaw motocykliści nie muszą się martwić o efektowność jazdy czy bezpieczeństwo na drodze, Kindroad Enduro z pewnością spełni ich oczekiwania na tych płaszczyznach.

Kinroad Enduro 50 to doskonały motorower do rozpoczęcia nauki jazdy w terenie. Za ułamek ceny markowych maszyn z tego segmentu użytkownicy otrzymają konstrukcję przygotowaną na wymagającą jazdę w niesprzyjających warunkach, jednocześnie będącą atrakcyjną alternatywą dla środków komunikacji miejskiej, którą w ekonomiczny sposób dotrą do pracy lub szkoły.

Wind Hunter

XT50QT-2

XT50QT-5 Kos

Kinroad XT50qt to motorower azjatyckiego pochodzenia który swoim wyglądem może wprowadzić niektórych w błąd. Poważny wygląd, duże gabaryty i wielki jak na tę pojemność wydech sprawia że z daleka motocykl wygląda co najmniej na 125 cm³. Z bliska również jest ciekawie. Duża tarcza hamulcowa i zegary wyjęte z rasowego ścigacza sprawiają wrażenie dorosłego motocykla.

Pojemność zdradza dopiero prześwit między owiewkami, a przy bliższych oględzinach dostrzegamy także tylni hamulec bębnowy i słabe opony. Jednak XT50qt to naprawdę uniwersalny sprzęt. Obszerna kanapa i kufer w standardzie zachęca do dalszych podróży. Ciekawą stylistykę ze sportowym zacięciem psują jedynie lusterka, pasujące raczej do jednośladu typu cruiser. Tak czy inaczej za niewielką cenę dostajemy motorower z żwawym silnikiem generującym 5 KM, 4 biegową skrzynią biegów i oryginalnym dizajnem.

ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe