Części do Router

Najpopularniejsze modele

motocykle Router - logo

Na ten moment nie posiadamy bliższych informacji o firmie Router. Stale pracujemy nad rozbudową informacji na temat motocykli. Jednak niektóre marki ciężko jest opisać ze względu na swoją małą popularność.

Wszystkie modele Router

Poniżej znajduje się lista modeli Router do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

A500

Bassa 4T

Router Bassa 4T to mały skuter azjatyckiego pochodzenia który nie wyróżnia się niczym szczególnym na tle innych pojazdów z tego kontynentu. Do zalet na pewno można zaliczyć czterosuwowy silnik odznaczający się prostotą wykonania i małą awaryjnością, koszty zakupu oraz eksploatacji, a także przyjazne użytkowanie i zwrotność.

Bassa ma również wady, jak niski prześwit dający nam szansę uszkodzenia centralnej stopki na wybojach czy słabej jakości owiewki. Jest też mało komfortowy, a to za sprawą małych kół, sztywnego zawieszenie, krótkiej i wąskiej kanapy oraz małej przestrzeni na nogi. Jednak jedno jest pewne. Mimo że Router raczej nie zostanie z Tobą na całe życie, możesz mieć pewność że za cenę dobrego roweru będziesz miał własne dwa kółka które przewiozą Cię pomiędzy wytyczonymi punktami.

Belize

City Line 4T

Router City Line to kompaktowy skuter miejski stworzony do szybkiego i ekonomicznego przemierzania najbardziej zatłoczonych aglomeracji. Dzięki temu, że jest produkowany w tych samych fabrykach, co modele polskiej marki Romet Arkus, jakość wykonania i materiały użyte przy produkcji gwarantują dużą bezawaryjność i przyjemną eksploatację na długie lata.

Model City Line został wyposażony w sprawdzoną, czterosuwową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³. W głowicy jednocylindrowego silnika znajdziemy dwa zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu, zaś w układzie zasilania tradycyjny gaźnik podciśnieniowy. To głównie dzięki niemu lekka konstrukcja o masie nieco ponad 80 kilogramów zadowala się bardzo niskim spalaniem. Zużycie benzyny na poziomie 2 l/100 km sprawia, że na 6 litrowym zbiorniku paliwa zasięg wyniesie imponującą wartość 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT zapewni cichą pracę i przewidywalną reakcję na ruch manetki gazu, czyniąc z City Line'a odpowiedni wybór na pierwszy motocykl dla każdego. Jednocześnie, moc maksymalna 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm pozwolą na dynamiczne przyspieszenie i wysoką prędkość maksymalną. Według użytkowników po zdjęciu blokad fabrycznych producenta może ona wynieść nawet 65 km/h. Podwozie to klasyka tej klasy pojemnościowej. Na solidnej ramie z rur stalowych oparto zawieszenie, które z pewnością da podróżującym odpowiedni poziom komfortu jazdy. Dwa elementy resorująco-tłumiące z tyłu oraz konwencjonalny widelec teleskopowy z przodu pozwolą wygodnie pokonać przeszkody czyhające na miejskich trasach i stabilnie przejechać drogę o złej nawierzchni. W układzie hamulcowym znajdziemy pojedynczą tarczę hamulcową współpracującą z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym (z przodu) i nieco przestarzały bęben o niewielkiej średnicy (z tyłu). Mimo niepozornego wyglądu taki zestaw zapewnia zadowalającą skuteczność i krótką drogę hamowania, oczywiście jak na skuter z tej półki cenowej. Router City Line to doskonały wybór dla tych, co nie chcą wydawać zbyt dużych pieniędzy na zakup i eksploatację pierwszego jednośladu. Sprawdzona i prosta konstrukcja pozwoli na samodzielny serwis i wykonywanie bieżących napraw, a szeroka paleta części zamiennych i tuningowych dadzą możliwość dopasowania modyfikacji do własnego budżetu.

Classa 4T

Router Classa to miejski skuter, który z pewnością pozytywnie zaskoczy każdego początkującego motocyklistę. Niskie koszty eksploatacji i zakupu, niebywale prosta konstrukcja i klasyczna linia nadwozia, która może się podobać to jego największe zalety.

Model Classa został wyposażony w tą samą jednostkę, co pozostałe czterosuwowe maszyny z rozbudowanej oferty Router'a. Jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 49 cm³ generuje moc maksymalną 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm. Mimo, że takie osiągi dzisiaj nikogo już nie zachwycają nawet w najniższej półce cenowej, to pozwalają na dynamiczne przyspieszenia w miejskiej dżungli, a dzięki prędkości maksymalnej 65 km/h (po zdjęciu blokad fabrycznych), także na zadowalające wrażenia z jazdy na międzymiastowych trasach. Chłodzony powietrzem i zasilany klasycznym gaźnikiem czterosuwowy silnik skrywa w głowicy dwa zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu. Prosta budowa "serca" modelu Classa niesie za sobą same zalety. Samodzielne naprawy, niedrogie podzespoły zamienne i tuningowe, a także niskie koszty produkcyjne to tylko kilka z nich. Niska masa własna równa 80 kilogramów, trwałe przeniesienie napędu bezstopniową przekładnią automatyczną CVT i niskie spalanie na poziomie 2,5 l/100 kilometrów to powody, dla których warto zainteresować się tym jednośladem. W podwoziu znajdziemy same sprawdzone i trwałe rozwiązania. Zawieszenie to jak najprostszy zestaw klasycznego widelca teleskopowego i dwóch amortyzatorów olejowych, zaś układ hamulcowy to tanie (w produkcji i użytkowaniu) połączenie pojedynczej tarczy z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym z przodu i niewielkiego bębna z tyłu. Konstrukcja podwozia pozwala na bezpieczną i komfortową jazdę po naszych drogach, mimo, że po zabraniu na pokład dwóch osób z bagażami nieco zmniejsza efektywność swojej pracy. Router Classa to doskonały wybór dla osób, które nabywając swój pierwszy jednoślad nie chcą ponosić zbyt dużych kosztów. Dobry stosunek ceny do jakości, niskie spalanie i ceny części zamiennych oraz możliwość samodzielnego przeprowadzania większości napraw i bieżących serwisów skusiło na polskim rynku wiele osób. Tym bardziej, że przynależność do tej samej grupy, co produkty polskiej marki Romet Arkus, daje gwarancję bezawaryjnej eksploatacji na długie lata.

Delux 1

Delux 4

Delux 7 125

Delux 8 50

Grande

Router Grande 125 to doskonała propozycja dla tych, co szukają taniego (zarówno w eksploatacji jaki i w zakupie) i komfortowego środka transportu w zatłoczonym mieście. Model Grande, występujący również w mniejszej pojemności skokowej silnika, zapewni zadowalające przyspieszenie i niskie zużycie benzyny. Dzięki spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów, na 6 litrowym zbiorniku paliwa pokonamy dystans ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu, co w maszynie z tej klasy pojemnościowej jest doskonałym wynikiem.

Router Grande wyposażono w jednocylindrową, czterosuwową jednostkę napędową o pojemności 124 cm³ o mocy maksymalnej 8 KM. Taka wartość, w połączeniu z momentem obrotowym 7,5 Nm, pozwoli na płynne uczestnictwo w ruchu miejskim, a na trasie da możliwość osiągnięcia prędkości maksymalnej niemalże 100 km/h. Chłodzona powietrzem, dwuzaworowa jednostka z pojedynczym wałkiem rozrządu będzie jednocześnie prosta w naprawie, co przełoży się na koszty niwelowania potencjalnych awarii. Warto wspomnieć, że napęd pochodzi z jednośladów polskiej marki Romet Arkus, która znana jest z dostarczania produktów o dużej wytrzymałości i trwałości podzespołów. Archaiczna konstrukcja silnika i bezstopniowej przekładni automatycznej CVT to również pole do popisu dla amatorów tuningu mechanicznego, którzy bez problemu "wycisnął" z małolitrażowego czterosuwu kilka KM więcej. Grande, to jeden z tych modeli Routera w którym postawiono na najwyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy. Amortyzację kół powierzono tradycyjnemu widelcowi teleskopowemu o skoku 120 mm i dwóm elementom resorująco-tłumiącym (olejowym) opartym na stalowym wahaczu wleczonym. Taki zestaw zapewnia fenomenalne tłumienie nierówności naszych dróg, a także jest gwarantem stabilnego i przewidywalnego zachowania skutera w zakrętach przy większej prędkości. W układzie hamulcowym znajdziemy pojedynczą tarczę o standardowej średnicy i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz mechaniczny hamulec bębnowy (z tyłu). Intuicyjna obsługa i dobra skuteczność w większości sytuacji zapewnią krótką drogę hamowania i pełną kontrolę nad maszyną. Na dobrze skomponowanym podwoziu i dynamicznej jednostce napędowej zalety Router'a bynajmniej się nie kończą. Pozycja za kierownicą, wielkość kanapy i podestu pod stopami, rozpiętość lusterek i oświetlenie- to wszystko zostało przemyślane w ten sposób, aby zagwarantować użytkownikom komfortową jazdę w bezstresowych warunkach. Jak na skuter z najniższej półki cenowej także jakość wykonania i spasowanie poszczególnych elementów karoserii nie powinny przynieść rozczarowania. Router Grande 125 to jeden z najtańszych i najwygodniejszych skuterów w swojej klasie pojemnościowej. Na pewno nie będzie najbardziej dynamicznym czy najładniejszym uczestnikiem ruchu, aczkolwiek znikome koszty eksploatacji i zadziwiająca bezawaryjność z pewnością to zrekompensują. Tym bardziej, jest to jednoślad godny uwagi, że skutery oparte na jego konstrukcji są obecne na rynku od kilkunastu lat i ani trochę nie tracą zainteresowania coraz bardziej wymagających klientów. Taka rekomendacja powinna rozwiać wszelkie wątpliwości i skłonić do zakupu każdego, kto ma prawo jazdy kategorii A1 i ma dosyć poruszania się zatłoczonymi środkami miejskiej komunikacji.

Grande 4T

Router Grande to skuter stworzony do wygodnego podróżowania, za sterami którego mogą zasiąść już 14-latkowie. Wystarczy karta motorowerowa lub prawo jazdy kategorii AM, aby obrać dowolny kierunek i cieszyć się jazdą przepełnioną ergonomią i komfortem. Pojemny zbiornik paliwa gwarantujący zasięg 300 kilometrów na jednym tankowaniu, przestronne podesty pod stopami, miękka kanapa o dużej szerokości i duży kufer pod siedziskiem, który pozwoli zabrać najpotrzebniejszy ekwipunek na długą trasę.

Model Grande został wyposażony w ekonomiczny silnik czterosuwowy o pojemności 49 cm³. Jego największe zalety to zużycie paliwa na poziomie 2 l/100 kilometrów oraz zadowalające osiągi. Moc maksymalna 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm pozwolą na dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną ponad 65 km/h (po demontażu blokad fabrycznych). Budowa jednostki napędowej jest bardzo prosta. Chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT dadzą możliwość przeprowadzania napraw i serwisu we własnym zakresie, jednocześnie nie wymagając od użytkowników zbyt rozbudowanego warsztatu i dużej wiedzy z dziedziny mechaniki. Kolejną zaletą Grande jest podwozie, które również nie skrywa przed nabywcami żadnych tajemnic. Amortyzacją kół zajmują się dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym i widelec teleskopowy, zaś wyhamowaniem pojazdu- efektowny układ hamulcowy z pojedyncza tarczą i jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym. Użycie najprostszych rozwiązań nie zaważyło na komforcie i bezpieczeństwie eksploatacji, a jazda po naszych drogach o nie zawsze nieskazitelnej nawierzchni nadal przynosi dużo frajdy. Router Grande to jeden z najtańszych, ale również najwygodniejszych skuterów z najmniejszej klasy pojemnościowej, który z całą pewnością jest wart uwagi początkujących motocyklistów i osób, które potrzebują ekonomicznego środka miejskiego transportu na co dzień.

Metro City

Pluss

Retro VSP

Sport 4T

Router Sport to miejski skuter w dynamicznym wydaniu, który łączy agresywną stylistykę nadwozia z ekonomiczną jednostką napędową. Trzykolorowe malowanie, ostre linie owiewek i zawadiackie oświetlenie sprawią, że obok tego jednośladu nikt nie przejdzie obojętnie. Co ważne, azjatyccy konstruktorzy znają zapotrzebowania europejskiego rynku i tak dynamiczną maszynę wyposażyli w czterosuwowy silnik o małym apetycie na paliwo, pozwalając nastoletnim nabywcom na jak najbardziej intensywne oddawanie się swojej pasji.

W modelu Sport została zainstalowana ta sama jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 49 cm³, co w innych skuterach producenta. Oznacza to, że mamy do czynienia z bardzo prostą konstrukcją: gaźnikowy układ zasilania, dwuzaworowa jednostka napędowa z pojedynczym wałkiem rozrządu, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i chłodzenie powietrzem. Archaiczna budowa i sprawdzone rozwiązania korzystnie wpłynęły na koszty eksploatacji. Zarówno okresowe przeglądy jak i bieżące naprawy będą mogły być wykonywane przez samych użytkowników, co przy niskich cenach części zamiennych i podzespołów tuningowych z pewnością zmniejszy budżet przeznaczony na utrzymanie Sport'a w jak najlepszej kondycji. Niewysilona jednostka napędowa o mocy 3,5 KM i momencie obrotowym 3 Nm zapewnia dynamiczne przyspieszenie i zadowalającą prędkość maksymalną, która po demontażu blokad fabrycznych producenta może wynieść nawet 65 km/h. Jednocześnie, na 5 litrowym zbiorniku paliwa Router pokona dystans aż 250 kilometrów na jednym tankowaniu, gwarantując bardzo niskie spalanie na poziomie 2 l/100 kilometrów. Podwozie zostało zaprojektowane z myślą o bezawaryjnej pracy przez wiele lat, przez co znajdziemy w nim same wytrzymałe i trwałe komponenty. Na stalowej ramie z rur i masywnych profili osadzono komfortowe zawieszenie i efektywny układ hamulcowy, które dadzą pewność całkowitej kontroli nad pojazdem. Na przednim kole znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i pojedynczą tarczę hamulcową z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym, na tylnym zaś, dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym i tradycyjny hamulec bębnowy o zadowalającej średnicy. Najprostsze rozwiązania będą gwarantem stabilności jazdy i przewidywalnych zachowań skutera, co z pewnością przypadnie do gustu początkującym użytkownikom. Router od lat dostarcza na polski rynek atrakcyjne jednoślady w przystępnej cenie, które dzięki komponentom dostarczanym przez polską markę Romet Arkus cieszą się opinią bezawaryjnych i ekonomicznych środków transportu do codziennej eksploatacji. Nie inaczej jest z modelem Sport, który w dodatku zapewni odpowiednią dawkę emocji, aby dojazdy do pracy czy szkoły przestały być przepełnione wszechobecną nudą.

Traffico 2

Traffico XM

Traffico XS

WM 50 Bassa

WS 50 4T

Router WS 50 to motorower zaprezentowany w 2011 roku, który z marszu wpisał się w krajobraz polskich dróg. Archaiczna budowa, klasyczna stylistyka i ekonomiczna praca jednostki napędowej zagwarantowały mu sukces, jakiego nie doświadczył żaden inny jednoślad z oferty polskiej marki. Nawet dziś, prawie 7 lat po premierze cieszy się dużą popularnością wśród początkujących motocyklistów z prawem jazdy kategorii AM i B, a pozytywne opinie wieloletnich posiadaczy jedynie podkręcają jego sprzedaż.

Model WS został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³. Nieskomplikowana konstrukcja czterosuwowego silnika pozwala na samodzielne naprawy i przeprowadzanie okresowych serwisów we własnym zakresie, co najważniejsze, przy użyciu podstawowych narzędzi i umiejętności. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, manualna skrzynia biegów o czterech przełożeniach i końcowe przeniesienie napędu tradycyjnym łańcuchem to powody, dla których WS rzadko będzie gościł w profesjonalnych warsztatach. Gaźnikowy układ zasilania zapewnia nieprawdopodobnie niskie zużycie benzyny. W rozsądnych rękach spalanie na poziomie 2 l/100 kilometrów nie będzie nadzwyczajnym wynikiem, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 15 litrów zapewni 750 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Pod tym względem w swojej klasie pojemnościowej WS 50 nie ma żadnej konkurencji, co biorąc pod uwagę cenę nowego egzemplarza, jest bardzo zadziwiającym zjawiskiem. Osiągi niewysilonego singla wystarczają na dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 65 km/h. Moc maksymalna 3 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm z pewnością spełnią potrzeby początkujących użytkowników. Szkieletem konstrukcyjnym podwozia jest wytrzymała rama z rur stalowych, będąca doskonałym oparciem dla masy sprawdzonych i trwałych komponentów. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm amortyzatorom olejowym, zapewniającym odpowiedni poziom komfortu jazdy. Dobre wyważenie, ergonomiczna pozycja za kierownicą i optymalnie zestrojone zawieszenie pozwalają w pełni kontrolować motorower, dając dużą stabilność na szybko pokonywanych zakrętach. Przyjemność z jazdy zapewnia również efektywny układ hamulcowy. Pojedyncza tarcza hamulcowa z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym (z przodu) oraz nieco przestarzały hamulec bębnowy (z tyłu) są gwarantem przepisowej drogi hamowania i poczucia bezpieczeństwa w dynamicznym ruchu miejskim. Router WS 50 to doskonała propozycja dla tych, co lubią niezależność niezależnie od sytuacji w której się znajdą. Ogromny zasięg na jednym tankowaniu i komfortowe warunki pozwolą użytkownikom wybrać się w daleką podróż, zaś smukła sylwetka, niskie spalanie i dobra zwrotność uczynią pokonywanie zatłoczonych aglomeracji szybkim i przyjemnym. Znając wszystkie zalety WS-a łatwo pojąć, dlaczego ten niepozorny motorower utrzymuje się na rynku już tak długo. Nic nie wskazuje na to, żeby miał zamiar zejść ze sceny, co marce Router z całą pewnością by się zwyczajnie nie opłacało.

XL

Xm 4T

Router XM 50 kompaktowy skuter miejski utrzymany w sportowej stylistyce, którym można poruszać się na prawo jazdy kategorii AM lub kartę motorowerową. Nienaganny wygląd wzorowany na produkcjach francuskiej marki oraz oszczędna, czterosuwowa jednostka napędowa przyniosły modelowi XS dużą rozpoznawalność i popularność w naszym kraju. Fundamentalne znaczenie miała w jego przypadku również cena, prawie trzykrotnie mniejsza od skuterów ze stajni renomowanych producentów.

Router wyposażył swojego "sportowca" w jednocylindrowy silnik z najniższej klasy pojemnościowej. Moc maksymalna 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm pozwalają na relatywnie dynamicznie przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 65 km/h, oczywiście po demontażu blokad fabrycznych producenta na elektronicznym module zapłonowym. Prosta konstrukcja jednostki napędowej daje możliwość samodzielnych napraw i serwisowania, co wraz z bardzo niskim zużyciem paliwa generuje niskie koszty eksploatacyjne. Dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, chłodzenie powietrzem i bezstopniowa przekładnia automatyczna to sprawdzone rozwiązania, które zapewnią wysoką kulturę pracy silnika i dużą przyjemność z jazdy. Nieco przestarzały układ zasilania gaźnikiem nie koliduje z ekonomicznym charakterem XM'a. Na zbiorniku paliwa o pojemności 5 litrów zasięg wynosi ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu, co w tej klasie pojemnościowej jest jak najbardziej zadowalającym wynikiem. Podwozie dorównuje wytrzymałością jednostce napędowej. Solidna rama z rur stalowych stała się szkieletem dla efektywnego układu hamulcowego i miękko zestrojonych zawieszeń, które czynią jazdę bezpieczną i komfortową. Klasyczny widelec teleskopowy i dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na stalowym wahaczu dobrze amortyzują pracę kół, zapewniając stabilne i łatwe prowadzenie. Na przedniej osi zainstalowano pojedynczą, wentylowaną tarczę hamulcową z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym, zaś na tylnej, tradycyjny bęben o typowej średnicy i zadowalającej skuteczności. Duże znaczenie w działaniu poszczególnych układach podwozia ma tutaj masa własna skutera. Wraz ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi model XM waży niespełna 85 kilogramów, będąc jednym z najlżejszych czterosuwów z tej półki cenowej. Router XM 50 będzie dobrym wyborem na pierwszy jednoślad dla początkującego motocyklisty z wielu powodów. Niskie koszty utrzymania i jazdy zadowolą portfele rodziców lub samych użytkowników, a dynamiczna jednostka napędowa i sportowy wygląd sprawią, że nawet podczas krótkiej przejażdżki będzie czuć adrenalinę unoszącą się oparach czterosuwu.

XM Off Road

XS

Xs 4T

Skutery takie, jak Router XS to już klasyka gatunku na polskich drogach. Kompaktowe rozmiary, podstawowe wyposażenie, oszczędne jednostki napędowe oraz niebywale niska cena nowych i używanych egzemplarzy spowodowały, że ten niepozorny jednoślad z najniższej klasy pojemnościowej można spotkać niemalże na każdym kroku.

Jak sama nazwa wskazuje, w tym modelu wszystko jest w rozmiarze XS. 10 calowe koła, krótka i wąska kanapa, optymalna ilość miejsca na nogi czy niewielka pojemność zbiornika paliwa i schowka pod siedzeniem- to wszystko nie pozostawia wątpliwości, dlaczego polska marka wybrała dla tego zawodnika taką nazwę. Warto jednak zauważyć, że taki zestaw ma więcej zalet, niż wad. Obręcze kół o niewielkiej średnicy dają dużą zwrotność i łatwe prowadzenie, a bak o pozornie śmiesznej kubaturze zapewnia zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu, co w typowo miejskim środku transportu wydaje się całkowicie zadowalającym wynikiem. Model XS został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która znana jest z prawie całkowitej bezawaryjności i niskiego zapotrzebowania na paliwo. Konstrukcja czterosuwu jest bardzo prosta: chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, gaźnikowy układ zasilania to wszystko, aby obsługa skutera nie wymagała od użytkowników dużego zaangażowania przy naprawach lub okresowych serwisach. Bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT gwarantuje bezobsługową oraz cichą pracę na wiele lat. Osiągi niepozornej "50-tki" wydają się jak najbardziej do zaakceptowania. Moc maksymalna 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm wystarczą, aby przyspieszenia w mieście nie spowolniły pozostałych członków ruchu, a prędkość maksymalna wyniosła aż 65 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Podwozie to kolejne miejsce, w którym na niedoświadczonych użytkowników nie czekają żadne niespodzianki. Pracę kół amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory olejowe, zaś wytracanie prędkości to rola efektywnego układu hamulcowego. W zależności od roku produkcji w modelu XS mogliśmy spotkać dwa zestawy- tarczowo/bębnowy lub w pełni bębnowy. Oczywiście ten pierwszy, z pojedynczą, wentylowaną tarczą hamulcową i dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym na przedniej osi, lepiej radził sobie z niewielką masą jednośladu, która wraz ze wszystkimi płynami wynosiła tylko 82 kilogramy. Router XS 50 to doskonała propozycja dla tych, co szukają taniego (w eksploatacji i zakupie) oraz prostego skutera do codziennego poruszania się po zakorkowanym mieście. Router, będący odziałem polskiej marki Romet Arkus, znany jest z dostarczania wyrobów wysokiej jakości, więc każdy kto na stałe zaprzyjaźni się z XS-em, z pewnością nie będzie niezadowolony z tej znajomości.
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe