Części do Zumico

Najpopularniejsze modele

motocykle Zumico - logo

Na ten moment nie posiadamy bliższych informacji o firmie Zumico. Stale pracujemy nad rozbudową informacji na temat motocykli. Jednak niektóre marki ciężko jest opisać ze względu na swoją małą popularność.

Wszystkie modele Zumico

Poniżej znajduje się lista modeli Zumico do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Aion 2T

Zumico Aion 50 to "mała turystyka" w koreańskim wydaniu. Jak na skuter z najniższej klasy pojemnościowej sprawia wrażenie, że dałby sobie radę z większością podróżniczych ambicji najmłodszego pokolenia motocyklistów. Jest połączeniem dużych gabarytów, mocnej jednostki dwusuwowej oraz ponadprzeciętnie interesującego design'u. 

Chłodzony powietrzem silnik o pojemności skokowej 49 cm³ generuje moc 4,3 KM, dlatego napędzanie ponad 100 kilogramowego "krążownika" wychodzi mu nad wyraz sprawnie. Prędkość maksymalna dwusuwowego singla zgodnie z przepisami została stłumiona do wartości 45 km/h, aczkolwiek dzięki obszernej bazie podzespołów tuningowych osiągi mogą ulec gwałtownej poprawie. Prosta konstrukcja i zadowalająca moc pozwolą odbyć pierwsze udane wycieczki pod pełnym obciążeniem, a w razie ewentualnej awarii nie przysporzą większych problemów podczas naprawy. Co więcej dynamiczna jednostka napędowa cechuje się niewygórowanym spalaniem, dzięki czemu niewielki zbiornik paliwa zapewnia ponad 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Nieskrępowane wojaże umożliwią również szerokie podesty pod nogami kierowcy i pasażera oraz przestronna kanapa, kryjąca pod sobą dwa schowki o różnej pojemności. Dodatkowo w cenie jednośladu otrzymujemy duży kufer centralny w kolorystyce, która swymi barwami nie odbiega od nowoczesnej karoserii Aion’a. Do wysokiego poziomu komfortu jazdy przyczyniają się również "miękko" zestrojone zawieszenia niwelujące większość nierówności drogi. O bezpieczeństwo podróżujących zadba efektywny układ hamulcowy. Mimo że na tylnej osi znajdziemy tradycyjny hamulec bębnowy o niewielkiej średnicy, to przedni hamulec tarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym całkowicie nadrabia jego zaległości. Co ciekawe Aion został wyposażony w uproszczoną wersję przeciwpoślizgowego systemu ABS, aczkolwiek użytkownicy rzadko zauważają jego wkład w proces hamowania.  Jednakże na tym nie kończy się lista bogatego wyposażenia. Warto wspomnieć o nowoczesnym centrum zarządzania Aion'em, czyli rozbudowanym zestawie wskaźników z ciekłokrystalicznym, podświetlanym wyświetlaczem. Kierowca uzyska z niego wiele informacji, m.in. o przebiegu całkowitym ( z możliwością zmiany z kilometrów na mile) oraz dziennym, a także godzinie, prędkości itp. Na pokładzie znajdziemy również szereg kontrolek, które nie dość że nie pozwolą zapomnieć o niskim poziomie oleju czy włączonym kierunkowskazie, to jeszcze poinformują o rozmowie przychodzącej. Nie zabrakło również alarmu, który jest co raz częstszym widokiem w skuterach z tej półki cenowej. Jak widać w rozsądnej cenie Zumico oferuje najmłodszym produkt o szerokim spektrum zastosowań. Aion z pewnością sprawdzi się na dłuższych trasach i pozwoli w komfortowy, a co ważniejsze w bezpieczny sposób odbyć wakacyjną włóczęgę. Nie można jednak zapomnieć że docelowym środowiskiem każdego skutera jest zatłoczone miasto, gdzie "pięćdziesiątka" od Zumico z pewnością pozytywnie zaskoczy każdego nabywcę.

Avatar 4T

Avatar to kolejny skuter miejski o sportowym charakterze z oferty koreańskiego Zumico, którego sprzedaż w naszym kraju trwa już od przeszło kilkunastu lat.

Dynamiczny design i ostre linie karoserii to z pewnością jego najmocniejsze strony. Szczególną uwagę przykuwa wysoki "przekrok", co jest dość odważnym posunięciem ze strony producenta. Taka konstrukcja ogranicza bowiem walory użytkowe jednośladu, zmniejsza przestrzeń ładunkową i nieco ogranicza komfort eksploatowania. Jednakże przez umieszczenie w nim pojemnego zbiornika paliwa obniżono środek ciężkości pojazdu, co pozytywnie wpłynęło na prowadzenie i manewrowość podczas wolnej jazdy, a także uczyniło sylwetkę Avatar'a bardziej masywniejszą, co sprawiło wrażenie obcowania z maszyną o większej pojemności skokowej silnika.

Młodszym motocyklistom z pewnością przypadnie to do gustu, a wielokolorowe malowanie i trójramienne, ażurowe felgi z polerowanymi rantami tylko podniosą poziom zainteresowania. Wiele osób widząc tak dynamiczne kształty będzie zaskoczone faktem, że Avatar został wyposażony w ekonomiczną jednostkę czterosuwową. Jednakże zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów w pełni argumentują takie posunięcie. Niewysilony silnik o pojemności 49 cm³ generuje zadowalającą moc 3,5 KM i oszczędnie obchodzi się z benzyną, dzięki czemu na jednym zbiorniku paliwa zasięg skutera wynosi aż 250 kilometrów na jednym tankowaniu. Udane połączenie atrakcyjnej sylwetki i ekonomicznej jednostki zostało dopełnione efektywnym układem hamulcowym i dość "sztywno" zestrojonymi zawieszeniami. Na pokładzie znajdziemy hamulec tarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym i klasyczny bęben oraz dwa amortyzatory olejowe i tradycyjny widelec teleskopowy. Dzięki nim jazda przebiega bezpiecznie, przewidywalnie i pewnie, co w maszynie dla najmłodszego grona motocyklistów zawsze powinno być pierwszorzędnymi wartościami. Avatar świetnie odnajduje się w roli alternatywy dla masowych środków komunikacji miejskiej. Smukła sylwetka, niewielka masa ( z paliwem nieco ponad 90 kilogramów), dobre przyspieszenie i ciekawa stylistyka znalazły ogromną aprobatę nastoletnich jeźdźców i są równie chętnie wybierane nawet kilkanaście lat po premierze.

Dynamic 4T

Zumico Dynamic to tak spopularyzowany typ skutera, że znajdziemy go w ofercie każdego azjatyckiego producenta (oczywiście z wyłączeniem Wielkiej Czwórki). Mimo że model Dynamic nie wyróżnia się na tle konkurencji niczym szczególnym, to nie można odmówić mu ogromnej uniwersalności, prostej i wytrzymałej konstrukcji, niewielkiego spalania i szeregu innych zalet, dzięki którym na naszym rynku takie maszyny zdobyły ogromne uznanie.

Największym atutem Dynamica jest prostota wykonania. Chłodzony powietrzem, dwuzaworowy silnik o pojemności 49 cm³ generuje moc niespełna 3 KM, aczkolwiek to wystarczy, aby 80 kilogramowa maszyna sprawnie przyspieszała i rozpędzała się do oszałamiającej prędkości 55 km/h. Niewygórowane osiągi pozwalają uzyskać spalanie poniżej 2 l/100 kilometrów, dzięki czemu 6 litrowy zbiornik paliwa zapewnia zasięg minimum 300 kilometrów. W tej klasie ta wartość słusznie budzi uznanie, a wizja znikomych kosztów eksploatacji zachęca do zakupu własnego egzemplarza. W parze z niewielkimi osiągami idzie podstawowy układ hamulcowy. Dwa bębny o niewielkiej średnicy osadzone w 10 calowych felgach nie napawają optymizmem, aczkolwiek na przekór oczekiwaniom należycie wywiązują się z powierzonego zadania. Nie można tego powiedzieć o seryjnych oponach, które na mokrej lub luźnej nawierzchni niemalże całkowicie tracą przyczepność z podłożem. Wszystkie zalety Dynamic'a poznamy dopiero po dłuższej eksploatacji w dużym mieście. Niewielkie gabaryty pozwolą zaparkować go nawet w najmniejszej luce pomiędzy samochodami, mały rozstaw lusterek doda pewności w korku, a pojemne schowki pod kanapą i w przednim panelu pomieszczą kask typu Jet i przeróżne drobiazgi. Niestety, ale podczas przemierzania miejskiej dżungli wyjdą na jaw także wszystkie wady. 10 calowe koła wpadną nawet w najmniejszą dziurę, zawieszenie o słabym tłumieniu nie zapewni należytego komfortu, a niecodziennie krótka kanapa nie pozwoli na dłuższe przejażdżki we dwoje, nie mówiąc już o kilkudziesięciokilometrowych przejazdach, kiedy nawet samotny jeździec będzie miał dosyć kompaktowych rozmiarów.  Jednakże, za taką cenę Zumico Dynamic nadal wydaję się atrakcyjnym jednośladem. Niskie koszty eksploatacji, przyzwoite osiągi i łatwość naprawy to zalety, które skusiły ogromną rzeszę użytkowników w naszym kraju, a w niektórych przypadkach stały się początkiem motocyklowej pasji.

Eos 2T

Zumico EOS 2T udowadnia że azjatycki skuter może odznaczać się ciekawym dizajnem i komfortem użytkowania. Obszerna kanapa, wyluzowana pozycja za kierownicą, dwukolorowe malowanie i kufer w standardzie to tylko niektóre zalety tego pojazdu.

Zumico zachęca swojego swojego właściciela do dłuższych przejazdów wraz z pasażerem, a użyta dwusuwowa jednostka nie jest przypadkiem. EOS jest dosyć ciężki jak na tą klasę pojemnościową przez co musi posiadać mocny piec. Z dużymi gabarytami idzie w parze pojemny schowek pod kanapą i przestronna powierzchnia na nogi, przez co skuter ma duże możliwości przewozowe. EOS  to dobry wybór dla większych jeźdźców którzy nie chcą ograniczać się tylko do miejskiej jazdy.

Gr 200

GR 200 to azjatycki motorower z oferty Zumico charakteryzujący się klasycznym designem. Trzymając się tradycyjnego wyglądu jednoślad jest „obrany” z owiewek, eksponując jednocześnie wszystkie podzespoły. Dobrze widoczna jednostka to sprawdzony czterosuwowy singiel sprzężony z czterobiegową skrzynią.

Serce pojazdu generuje jedynie 4 KM, jednak do oldschoolowego wyglądu nie pasowałaby wysilona i paliwożerna jednostka. Wyposażenie pojazdu budzi kontrowersje. Konstruktorzy poświęcili część budżetu na rozbudowane zegary, jednocześnie montując dwa hamulce bębnowe o znikomej średnicy. Cięcia kosztów widać w całym motorowerze, jednak oszczędzanie na bezpieczeństwie nabywcy nie świadczy dobrze o producencie. Dla dopełnienia klasycznego wyglądu konstruktorzy mogli wyposażyć GR-a w szprychowe koła.

Gr 500

Zumico GR 500 to odznaczający się markową stylistyką motorower azjatyckiego pochodzenia. Wyposażony w czterosuwowy silnik sprzężony z czterobiegową skrzynią będzie idealnym wyborem dla osób chcących wejść w świat prawdziwego motocyklizmu.

Do nauki jazdy zachęci jednostka generująca moc 3,5 KM odznaczająca się niskim zapotrzebowaniem na paliwo. Rozbudowane zegary informują nas o stanie paliwa, obrotach oraz prędkości, a duże koła i dobrze zestrojone zawieszenie zapewnią komfort jazdy. Dopełnieniem bezpieczeństwa jazdy byłby tylny hamulec tarczowy, jednak za taką cenę nie możemy zbyt dużo wymagać. W motorowerze nie znaleziono miejsca na schowek pod kanapą, więc musimy zadowolić się bagażnikiem za siedziskiem. GR 500 to dobry wybór dla osób chcących zdobyć pierwsze doświadczenia w dobrym stylu.

Gr 600

Mimo poważnej nazwy, GR 600 to kolejny małolitrażowy motorower z oferty koreańskiego Zumico. Dynamiczna stylistyka, żwawe kolory i ekonomiczna jednostka napędowa to jego najmocniejsze strony, dzięki którym zdobył dużą popularność wśród młodzieży z naszego kraju.

Na pokładzie GR 600 znajdziemy niewysilony silnik czterosuwowy o bardzo prostej budowie. Chłodzenie powietrzem, skrzynia biegów o czterech przełożeniach, zasilanie tradycyjnym gaźnikiem i dwuzaworowa głowica czynią obsługę Zumico niebywale łatwą. Co ważniejsze jednocylindrowy napęd o pojemności 49 cm³ generuje moc 3,5 KM, która, dzięki niskiej masie jednośladu, gwarantuje zadowalające przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 65 km/h ( w odblokowanej wersji). Jeszcze lepiej prezentuje się spalanie. Do przejechania 100 kilometrów GR 600 potrzebuje nieco ponad 2 litrów benzyny, co przy zbiorniku paliwa o pojemności ponad 13 litrów daje oszałamiający zasięg prawie 650 kilometrów na jednym tankowaniu. 

W parze z dopracowaną jednostką napędową idzie konkretne wyposażenie. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy (na przedniej osi dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny) współpracuje z przeciwpoślizgowym systemem Mini ABS, rozbudowany zestaw wskaźników przekazuje dużą ilość informacji, a start silnika możliwy jest zarówno za pośrednictwem nożnego, jak i elektrycznego rozrusznika.  Jednakże pełen wachlarz możliwości GR 600 odkryjemy dopiero podczas jazdy. Duża zwrotność i wyśmienite tłumienie nierówności to zasługa 17 calowych kół i "miękko" zestrojonego zawieszenia, do tego ergonomiczna pozycja za kierownicą, lekkość prowadzenia i gładka praca skrzyni biegów.  Czy zatem GR 600 ma jakieś wady? Najczęściej wymienianym zarzutem przez użytkowników jest niestety jakość wykonania. Zarówno plastikowe elementy karoserii jak i osłona wydechu cechuje słabe spasowanie i niska jakość materiału z jakich zostały wykonane.  Jest to niestety przypadłość większości jednośladów z tej półki cenowej, aczkolwiek przy tak długiej liście zalet zapewne nie jest to mankament decydujący podczas zakupu własnego egzemplarza. Przy tak niskich kosztach eksploatacyjnych i zadowalających osiągach Zumico nadal wydaje się atrakcyjnym środkiem transportu w mieście.

Guowei

Model Guowei 50 to ukłon Zumico w stronę młodocianych wielbicieli stylu Easy Rider. W motorowerze utrzymanym w stylistyce soft choppera nie mogło zabraknąć chromowanych elementów, wysoko podniesionej kierownicy, rozłożystej kanapy i ekstrawaganckiego malowania, które w tym przypadku oznacza motyw płomieni okalających zbiornik paliwa i tylny błotnik.

Guowei został wyposażony w jednocylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 49 cm³, którego moc (w zależności od roku produkcji) wynosi od 3 do 4 KM. Dzięki niewielkiej wadze i dobrze dopasowanym przełożeniom czterostopniowej skrzyni biegów Zumico oferuje zadowalające przyspieszenie, a po zdjęciu fabrycznych blokad producenta także wysoką prędkość maksymalną (do 70 km/h). Co najważniejsze czterosuwowy singiel zadowala się niewielkimi racjami benzyny. I tak, 6 litrowy zbiornik paliwa wystarcza na pokonanie dystansu prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Przy takim zasięgu, wygodnej pozycji i niezauważalnej pracy jednostki napędowej z pewnością będzie sprzyjał planom pierwszych dalekich wojaży. A Guowei, jak mało który motorower, oferuje początkującym podróżnikom bardzo wiele. Na seryjnym wyposażeniu znajdziemy m.in. wygodne oparcie dla pasażera i solidny stelaż pod tylną sakwę. Co więcej, raz na kilka lat producent wypuszcza model z fabrycznie zamontowanym "piórnikiem" pod przednią lampą oraz sakwami bocznymi. Oba dodatki wykonano oczywiście ze skóropodobnego materiału i bogato wykończono chromowanymi ćwiekami.  O komfort i bezpieczeństwo jazdy dba tarczowo-bębnowy układ hamulcowy (z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym na przedniej osi) oraz "miękko" zestrojone zawieszenia, które nawet pod dużym obciążeniem (np. dwie osoby i wakacyjny bagaż) dobrze wybierają nierówności nawierzchni i zapewniają przepisową drogę hamowania.  Jednakże w takim jednośladzie kwestie techniczne schodzą na dalszy plan. W tym przypadku liczy się wygląd i wrażenia, jakie maszyna wywołuje u innych nastolatków, a pod tymi względami Zumico Guowei 50 na pewno nie zawiedzie właścicieli. Gdyby jeszcze producenci postarali się o lepszy dźwięk układu wydechowego i szprychowe koła, to mieli byśmy do czynienia z prawdziwym "American Dream".

Ignis 2T

Model Ignis to jeden z najlepiej wyglądających skuterów z katalogów koreańskiego producenta Zumico. Sportowa bryła nadwozia, nowoczesne kształty i dopracowane wykończenie sprawiają, że mógłby być jednym z produktów renomowanego producenta z Japonii lub krajów europy zachodniej. Szczególnie gdy wybierzemy wersję w czarno-srebrno-czerwonym malowaniu nie trudno będzie go pomylić z popularną Aprilią SR. 

W tak dynamicznie wyglądającej maszynie nie mogło zabraknąć żwawego silnika dwusuwowego. Jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 49 cm³ zasilana jest tradycyjnym gaźnikiem i chłodzona powietrzem, co z pewnością ułatwi właścicielom serwis i naprawę potencjalnych awarii. Dostępna moc 3,5 KM i moment obrotowy na poziomie 3 Nm zapewniają dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 65 km/h (w wersji bez fabrycznych blokad producenta).  Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy i "twardo" zestrojone zawieszenia pozwolą użytkownikom w pełni wykorzystać potencjał jednostki oraz dadzą zadowalający poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Jedynie przez dość krótką kanapę pasażerowie mogą odczuwać pewien dyskomfort, aczkolwiek na dystansach, które zwykle pokonuje się skuterami tej klasy pojemnościowej powinna w zupełności wystarczyć do wygodnego podróżowania we dwoje. Jednakże nie można tej drobnostki uznać za dużą wadę Ignis'a, ponieważ mamy tutaj do czynienia z jednośladem o sportowych aspiracjach. Możliwość tuningu mechanicznego tego typu jednostek jest ogromna, co w połączeniu z łatwym dostępem do podrasowanych podzespołów z pewnością zachęci do zapomnienia o tak błahych sprawach, jak zbyt mała długość kanapy. Zumico Igins 50 to doskonała propozycja zarówno dla tych, którzy potrzebują "narzędzia" do nauki jazdy, jak i dla tych, którzy szukają alternatywy dla zatłoczonych środków komunikacji miejskiej. Krótki rozstaw osi, dobre wyważenie, smukła sylwetka i dynamiczna jednostka napędowa o akceptowalnym spalaniu (według producenta poniżej 2,7 l/100 kilometrów) to cechy, które z pewnością doceni każdy mieszkaniec betonowej dżungli.

Mac 4T

Quick 4T

Ronin

Mimo ogromnej popularności niemalże we wszystkich krajach Azji, jednoślady takie jak Zumico Ronin nie zdobyły w naszym państwie większego uznania. Mimo że nie powalają stylistyką, a wersje kolorystyczne zazwyczaj ograniczają się do stonowanych odcieni srebra i czerni, to są to pojazdy niezwykle uniwersalne, łatwe w prowadzeniu, zadowalająco szybkie, a przede wszystkim niezwykle ekonomiczne. 

Niepozorny Ronin został wyposażony w jednocylindrową, czterosuwową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która przy odpowiedniej eksploatacji powinna bez większych problemów zapewnić właścicielowi bezawaryjną eksploatację na dystansie, który przewyższa możliwości sześciocyfrowego licznika kilometrów. Trzeba pamiętać, że budowa silnika bazuje na legendarnym napędzie Hondy Cub, więc zarówno trwałość jak i wytrzymałość jednostki stoi na bardzo wysokim poziomie. Moc 2,9 KM może i nie prezentuje się imponująco na papierze, ale w mieście i na krótszych trasach okazuje się być wystarczająca. Przyjemne i sprawne poruszanie się to także zasługa skrzyni biegów o czterech przełożeniach, której praca przebiega zaskakująco płynnie. Spokojna charakterystyka silnika pozwala osiągnąć imponująco niskie spalanie na poziomie 2,4 l/100 kilometrów, co w połączeniu nawet z tak niewielkim zbiornikiem paliwa (4,5 litra) zapewnia zadowalający zasięg na jednym tankowaniu. Nie jest to koniec zalet wielozadaniowego Ronina. Wąskie, 17 calowe koła zapewniają małe opory toczenia i dużą zwrotność, tarczowo-bębnowy układ hamulcowy daje podstawowy stopień bezpieczeństwa jazdy, "miękko" zestrojone zawieszenia, obszerna kanapa i ergonomiczna pozycja za kierownicą zapewniają wysoki komfort podróżowania, a elektryczny rozrusznik sprzyja lekkiemu użytkowaniu przez osoby starszej daty. Może dziwić, ale to właśnie w najstarszym gronie użytkowników Ronin zdobył bodajże największą popularność. Łatwość obsługi, oszczędna eksploatacja, łatwy dostęp do części zamiennych, lekkość konstrukcji (95 kilogramów ze wszystkimi płynami), prostota naprawy i niska cena to wymagania, które w tej grupie odbiorców liczą się najbardziej, a Ronin bezapelacyjnie spełnia wszystkie z nich.

Shiva 4T

Zumico Shiva to zawodnik "wagi ciężkiej" wśród skuterów z najniższej klasy pojemnościowej. Masywna budowa, przestronna kanapa i ponad przeciętne gabaryty to cechy, które zapewniają komfort podróżowania niezależnie od obranego kursu i ustalonego dystansu. Pojemne schowki pod kanapą i w przednim panelu zostały uzupełnione pojemnym kufrem centralnym, który dostaniemy od producenta w ramach wyposażenia podstawowego. Gdy te wszystkie zalety połączymy z dużymi możliwościami przewozowymi (rozległy podest pod nogami) otrzymamy wręcz idealny skuter użytkowy. Dodatkowo, wszystko to utrzymane w atrakcyjnej stylistyce i okraszone modnymi barwami w dwukolorowym malowaniu. 

Od strony mechanicznej Shiva również nie zawodzi. Sprawdzona czterosuwowa jednostka napędowa o bardzo prostej budowie (zasilanie tradycyjnym gaźnikiem, chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica) generuje przyzwoitą moc 3 KM i moment obrotowy na poziomie 3,5 Nm. Takie osiągi w połączeniu z masą ponad 100 kilogramów oczywiście nie wywołają na nikim wrażenia, aczkolwiek pozwolą na płynne przyspieszenia i osiągnięcie prędkości maksymalnej przekraczającej 65 km/h ( po zdjęciu blokad fabrycznych producenta). Dzięki zastosowaniu rozpowszechnionego typu silnika zarówno dostęp do podzespołów zamiennych, jak i tuningowych nie będzie stanowił najmniejszego problemu i pozwoli dokonać niezbędnych napraw w jak najkrótszym czasie. Przy tak wysokiej masie własnej nie mogło zabraknąć efektywnego układu hamulcowego. W "krążowniku" od Zumico hamulec tarczowy znajdziemy nie tylko na przednim, ale i na tylnym kole, co w tej klasie pojemnościowej z niskiej półki cenowej jest wręcz ekskluzywnym wyposażeniem. Tym bardziej dziwi zastosowany zestaw, że na przedniej osi widnieje dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny z przeciwblokującym systemem Mini ABS. Jak widać Zumico Shiva to bardzo ciekawa propozycja tego segmentu. Zadziwiający układ hamulcowy, oszczędna jednostka napędowa (spalanie na poziomie 2,5 l/100 kilometrów), komfortowe zawieszenia, ergonomiczna pozycja za kierownicą i wygoda podróżowania to jego nieodłączne cechy, które sprawdzą się zarówno w zatłoczonej aglomeracji, jak i na międzymiastowych szlakach.
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe