check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części do Motocykli Kingway

Charakterystyka marki

KINGWAY to firma, która jest w Polsce jednym z głównych importerów motocykli i skuterów produkowanych w Chinach. W swojej ofercie posiada również quady jak i wózki widłowe.  Choć firma na rynku istnieje dopiero kilka lat zyskuje co raz większą popularność. Klienci szczególnie podkreślają atrakcyjną cenę przy jakości, która nie odbiega od konkurencyjnych pojazdów produkowanych w Europie czy Stanach Zjednoczonych. Firma ma swoją siedzibę w niewielkim Popowie zlokalizowanym niedaleko Częstochowy. Sprawia to, że dystrybucja pojazdów w Polsce nie stanowi najmniejszego problemu, a lokalizacja zapewnia znakomity dojazd we wszystkie zakątki naszego kraju. KINGWAY bardzo stara się zaistnieć co raz bardziej w świadomości klientów, dlatego też bierze udział czy sama organizuje równego rodzaju przedsięwzięcia, które pomogą jej zaistnieć na rynku. Jedną z akcji jest „Kingway Tour Dookoła Polski”.  W ramach tej akcji uczestnicy podróżują po zakątkach Polski na skuterach czy motocyklach oferowanych przez firmę. Jest to znakomita promocja pojazdów  tej marki wskazująca na ich niezawodność i funkcjonalność.

Corvette

Kingway Corvette 50 to kompaktowy miejski skuter o sportowym charakterze, który dzięki dopracowanej konstrukcji i niebanalnej stylistyce zdobył dużą popularność w naszym kraju. Ostre kształty nadwozia, wyraźny zarys reflektorów, dynamiczna linia i doskonale dobrana kolorystyka sprawiły, że jest to jeden z najatrakcyjniejszych skuterów w historii importera Kingway Motor Poland. Wysokie wyniki sprzedaży nie miałyby jednak miejsca, gdyby nie ekonomiczna i trwała jednostka napędowa oraz pieczołowicie zaprojektowane podwozie, które zapewniało kontrolę nad sytuacją na drodze w każdych warunkach. Model Corvette został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, co oznacza, że mogło się nim poruszać najmłodsze grono motocyklistów legitymujących się prawem jazdy kategorii AM lub kartą motorowerową. Moc maksymalna 3,4 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm w połączeniu z niską masą własną jednośladu (86 kilogramów ze wszystkimi płynami) zagwarantowała Kingway'owi dużą popularność właśnie wśród młodzieży, która mogła cieszyć się dynamicznym przyspieszeniem i prędkością maksymalną ponad 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Wkład w sukces miała również nieskomplikowana budowa czterosuwowego silnika, dzięki której samodzielne naprawy, okresowe serwisy oraz tuning mechaniczny nie były poza możliwościami przeciętnego nastolatka uzbrojonego w podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i zestaw prostych narzędzi. Gaźnikowy układ zasilania, chłodzenie powietrzem, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu- taki zestaw bez ingerencji w konstrukcję był gwarantem bezawaryjności przez dziesiątki tysięcy kilometrów, zaś dla żądnych większych wrażeń- dobrą bazą do modyfikacji. W seryjnej specyfikacji zużycie benzyny w cyklu miejskim wynosiło około 2 l/100 kilometrów, co przy 5 litrowym zbiorniku paliwa zapewniało 250 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Taka wartość połączona z osiągami i znikomą skłonnością do awarii zagwarantowała czterosuwowej jednostce obecność w innych modelach polskiego importera na długie lata. Podwozie zostało skonstruowane w myśl tej samej zasady co jednostka napędowa, więc użytkownicy z pewnością nie będą zawiedzeni. Wytrzymałość, niskie koszty produkcyjne przekładające się na atrakcyjną cenę wyjściową i prostota wykonania- to jego główne cechy. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu oraz dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym, niestety bez możliwości regulacji napięcia wstępnego sprężyny, którą można spotkać nawet w tańszych modelach. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się efektywny układ hamulcowy z przeciwblokującym systemem ABS, który nie dopuści do blokady przedniego koła podczas gwałtownego wytracania prędkości w nagłych sytuacjach. Na przedniej osi zamontowano pojedynczą, wentylowaną tarczę z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym, zaś na tylnej- tradycyjny bęben o zadowalającej średnicy. Kingway Corvette 50 to doskonała propozycja dla osób, które operują małym budżetem i chcieliby dosiadać małolitrażowego jednośladu z charakterem. Corvette mimo, że pochodzi z niechlubnych Chin, z pewnością spełni oczekiwania większości użytkowników, czego najlepszym poparciem będzie duża popularność w naszym kraju.

Fennari

Kingway Fennari 50 to małolitrażowy skuter o sportowym charakterze, będący wierną kopią nietuzinkowej Gilery DNA. Inspiracje włoskim jednośladem zobaczymy tutaj na każdym kroku- od nadwozia, przez detale, po rozwiązania konstrukcyjne. Mimo starań projektantów z Państwa Środka proporcje nie zostały jednak do końca zachowane, co niestety widać gołym okiem po zestawieniu obok siebie obu jednośladów.Nie oznacza to jednak, że Fennari ginie w tłumie skuterów o klasycznej budowie. Boczna linia nadwozia została poprowadzona bardzo dynamicznie, karoseria prezentuje się nad wyraz muskularnie, a wyeksponowana jednostka napędowa z całą pewnością zyska aprobatę wśród początkujących motocyklistów. Gdy dołożymy do tego ciekawe oświetlenie i żwawą kolorystykę, otrzymamy jednoślad o naprawdę atrakcyjnym wyglądzie. Pod kątem mechaniki Kingway prezentuje się równie dobrze. Czterosuwowy silnik o pojemności 49 cm³ generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm. Niska masa własna stała się najlepszym sprzymierzeńcem osiągów, szczególnie, gdy mowa o egzemplarzu pozbawionym fabrycznych blokad. Zadowalające przyspieszenie "singla" i prędkość maksymalna ponad 80 km/h to wszystko, na co pozwoli potencjał niewysilonej jednostki napędowej o bardzo prostej budowie. Dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, gaźnikowy układ zasilania i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT to zestawienie dobrze znane wszystkim miłośnikom skuterów z tej klasy pojemnościowej. Pod względem komfortu jazdy i prowadzenia Fennarii plasuje się na szczycie listy, oczywiście wśród konkurencyjnych maszyn z tego pułapu cenowego. Jako jeden z nielicznych posiada pełnoprawny widelec teleskopowy, który gwarantuje wygodę podróżowania podobną do motorowerów z manualną skrzynią biegów. Poza tym w podwoziu nie znajdziemy większych niespodzianek. Amortyzacją tylnego koła zajmują się dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na wahaczu wleczonym, a wytracaniem prędkości- tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym. Dobre właściwości jezdne to zasługa kół w rozmiarze 13 i 12 cali oraz mocnej ramie zapewniającej odpowiednią sztywność. Kingway Fennarii mimo, że udaje naprawdę dopracowany jednoślad z oferty renomowanej marki, to nie wydaje się być gorszym produktem niż pozostałe jednoślady z tego segmentu. Pozytywnym zaskoczeniem okazuje się ponadprzeciętne spasowanie elementów i wysoka jakość materiałów użytych podczas produkcji, co z pewnością znajdzie odzwierciedlenie w zainteresowaniu modelem i końcowej popularności wśród posiadaczy karty motorowerowej lub prawa jazdy kategorii AM.

Fox

Kingway Fox to miejski skuter o sportowym charakterze, który w ekonomiczny i komfortowy sposób zabierze użytkowników w dowolne miejsce zakorkowanej aglomeracji. Niebanalna stylistyka pełna obłych kształtów, sportowy układ wydechowy na standardowym wyposażeniu i konkurencyjna cena nowych egzemplarzy (w dniu premiery tylko 3200 złotych) sprawiły, że w swoich najlepszych latach Lis cieszył się dużą popularnością wśród najmłodszej grupy motocyklistów w naszym kraju. Model Fox został wyposażony w jednocylindrową, czterosuwową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która mimo bardzo prostej budowy zapewniała optymalne osiągi sprzyjające szybkiemu poruszaniu się po zatłoczonym mieście. Moc maksymalna 3,3 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm gwarantowały energiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Kolosalny wpływ na dynamikę jazdy w miejskich warunkach miała niska masa jednośladu, która wraz ze wszystkimi płynami wynosiła zaledwie 94 kilogramy. Przyczyniła się również do niskiego zużycia benzyny. W cyklu mieszanym spalanie Fox'a utrzymywało się na poziomie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5 litrów zapewniało fenomenalny zasięg około 250 kilometrów na jednym tankowaniu. Sprawdzona konstrukcja Kingway'a, to kolejny krok na drodze do jak najoszczędniejszej eksploatacji. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, gaźnikowy układ zasilania i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT to zestaw, który umożliwi samodzielne naprawy i bieżący serwis oraz zapewni łatwy dostęp do niedrogich części zamiennych i tuningowych, co z pewnością pomoże w znaczący sposób w zmniejszeniu kosztów eksploatacyjnych do minimalnego poziomu. Podwozie Fox'a zapewni komfort i bezpieczeństwo na miejskich drogach, które szczególnie nieocenione okażą się dla początkujących użytkowników. Łatwość prowadzenia, optymalny rozkład mas i przewidywalne zachowanie będą dobrymi przyjaciółmi w stawianiu pierwszych kroków na motocyklowej ścieżce, jednocześnie powoli przygotowując kierowców do przesiadki na coraz większe maszyny. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Miękkie zestrojenie obu podzespołów sprawi, że żadna z miejskich przeszkód nie odbije się na wygodzie podróżujących. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się pojedyncza, wentylowana tarcza hamulcowa i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz tradycyjny hamulec bębnowy o zadowalającej średnicy (z tyłu). Niska masa i skuteczny układ hamulcowy to połączenie gwarantujące stosunkowo krótką drogę hamowania, oczywiście jak na jednoślad z tej klasy pojemnościowej. Kingway Fox to odpowiedni skuter dla tych, co ekonomiczną jazdę stawiają ponad wygórowane osiągi czy agresywny wygląd własnego jednośladu. Sprawdzony silnik czterosuwowy, dopracowane podwozie i dobra jakość cechująca markę Kingway to główne powody, dzięki którym tysiące motocyklistów z Polski udało się do salonów po nowego Fox'a.