Części do Motocykli Kingway
Charakterystyka marki
KINGWAY to firma, która jest w Polsce jednym z głównych importerów motocykli i skuterów produkowanych w Chinach. W swojej ofercie posiada również quady jak i wózki widłowe. Choć firma na rynku istnieje dopiero kilka lat zyskuje co raz większą popularność. Klienci szczególnie podkreślają atrakcyjną cenę przy jakości, która nie odbiega od konkurencyjnych pojazdów produkowanych w Europie czy Stanach Zjednoczonych. Firma ma swoją siedzibę w niewielkim Popowie zlokalizowanym niedaleko Częstochowy. Sprawia to, że dystrybucja pojazdów w Polsce nie stanowi najmniejszego problemu, a lokalizacja zapewnia znakomity dojazd we wszystkie zakątki naszego kraju. KINGWAY bardzo stara się zaistnieć co raz bardziej w świadomości klientów, dlatego też bierze udział czy sama organizuje równego rodzaju przedsięwzięcia, które pomogą jej zaistnieć na rynku. Jedną z akcji jest „Kingway Tour Dookoła Polski”. W ramach tej akcji uczestnicy podróżują po zakątkach Polski na skuterach czy motocyklach oferowanych przez firmę. Jest to znakomita promocja pojazdów tej marki wskazująca na ich niezawodność i funkcjonalność.
Aeon
Alien
Allegro
Apollo
Arrow
Barracuda
Black Horse
Camaro
Cereno
Chinaboy
Cobra
Cobus
Coliber
Coliber Classic
Coliber Fartt
Coliber Rex
Coliber Smart
Coliber Sport
Commander
Condor
Corvette
Kingway Corvette 50 to kompaktowy miejski skuter o sportowym charakterze, który dzięki dopracowanej konstrukcji i niebanalnej stylistyce zdobył dużą popularność w naszym kraju. Ostre kształty nadwozia, wyraźny zarys reflektorów, dynamiczna linia i doskonale dobrana kolorystyka sprawiły, że jest to jeden z najatrakcyjniejszych skuterów w historii importera Kingway Motor Poland. Wysokie wyniki sprzedaży nie miałyby jednak miejsca, gdyby nie ekonomiczna i trwała jednostka napędowa oraz pieczołowicie zaprojektowane podwozie, które zapewniało kontrolę nad sytuacją na drodze w każdych warunkach. Model Corvette został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, co oznacza, że mogło się nim poruszać najmłodsze grono motocyklistów legitymujących się prawem jazdy kategorii AM lub kartą motorowerową. Moc maksymalna 3,4 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm w połączeniu z niską masą własną jednośladu (86 kilogramów ze wszystkimi płynami) zagwarantowała Kingway'owi dużą popularność właśnie wśród młodzieży, która mogła cieszyć się dynamicznym przyspieszeniem i prędkością maksymalną ponad 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Wkład w sukces miała również nieskomplikowana budowa czterosuwowego silnika, dzięki której samodzielne naprawy, okresowe serwisy oraz tuning mechaniczny nie były poza możliwościami przeciętnego nastolatka uzbrojonego w podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i zestaw prostych narzędzi. Gaźnikowy układ zasilania, chłodzenie powietrzem, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu- taki zestaw bez ingerencji w konstrukcję był gwarantem bezawaryjności przez dziesiątki tysięcy kilometrów, zaś dla żądnych większych wrażeń- dobrą bazą do modyfikacji. W seryjnej specyfikacji zużycie benzyny w cyklu miejskim wynosiło około 2 l/100 kilometrów, co przy 5 litrowym zbiorniku paliwa zapewniało 250 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Taka wartość połączona z osiągami i znikomą skłonnością do awarii zagwarantowała czterosuwowej jednostce obecność w innych modelach polskiego importera na długie lata. Podwozie zostało skonstruowane w myśl tej samej zasady co jednostka napędowa, więc użytkownicy z pewnością nie będą zawiedzeni. Wytrzymałość, niskie koszty produkcyjne przekładające się na atrakcyjną cenę wyjściową i prostota wykonania- to jego główne cechy. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu oraz dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym, niestety bez możliwości regulacji napięcia wstępnego sprężyny, którą można spotkać nawet w tańszych modelach. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się efektywny układ hamulcowy z przeciwblokującym systemem ABS, który nie dopuści do blokady przedniego koła podczas gwałtownego wytracania prędkości w nagłych sytuacjach. Na przedniej osi zamontowano pojedynczą, wentylowaną tarczę z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym, zaś na tylnej- tradycyjny bęben o zadowalającej średnicy. Kingway Corvette 50 to doskonała propozycja dla osób, które operują małym budżetem i chcieliby dosiadać małolitrażowego jednośladu z charakterem. Corvette mimo, że pochodzi z niechlubnych Chin, z pewnością spełni oczekiwania większości użytkowników, czego najlepszym poparciem będzie duża popularność w naszym kraju.
Crossfire
Cub Cuba
Cub Father
Cub Sport
El Passo
Euroboy
Eurostar
Falcon
Fennari
Kingway Fennari 50 to małolitrażowy skuter o sportowym charakterze, będący wierną kopią nietuzinkowej Gilery DNA. Inspiracje włoskim jednośladem zobaczymy tutaj na każdym kroku- od nadwozia, przez detale, po rozwiązania konstrukcyjne. Mimo starań projektantów z Państwa Środka proporcje nie zostały jednak do końca zachowane, co niestety widać gołym okiem po zestawieniu obok siebie obu jednośladów.Nie oznacza to jednak, że Fennari ginie w tłumie skuterów o klasycznej budowie. Boczna linia nadwozia została poprowadzona bardzo dynamicznie, karoseria prezentuje się nad wyraz muskularnie, a wyeksponowana jednostka napędowa z całą pewnością zyska aprobatę wśród początkujących motocyklistów. Gdy dołożymy do tego ciekawe oświetlenie i żwawą kolorystykę, otrzymamy jednoślad o naprawdę atrakcyjnym wyglądzie. Pod kątem mechaniki Kingway prezentuje się równie dobrze. Czterosuwowy silnik o pojemności 49 cm³ generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm. Niska masa własna stała się najlepszym sprzymierzeńcem osiągów, szczególnie, gdy mowa o egzemplarzu pozbawionym fabrycznych blokad. Zadowalające przyspieszenie "singla" i prędkość maksymalna ponad 80 km/h to wszystko, na co pozwoli potencjał niewysilonej jednostki napędowej o bardzo prostej budowie. Dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, gaźnikowy układ zasilania i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT to zestawienie dobrze znane wszystkim miłośnikom skuterów z tej klasy pojemnościowej. Pod względem komfortu jazdy i prowadzenia Fennarii plasuje się na szczycie listy, oczywiście wśród konkurencyjnych maszyn z tego pułapu cenowego. Jako jeden z nielicznych posiada pełnoprawny widelec teleskopowy, który gwarantuje wygodę podróżowania podobną do motorowerów z manualną skrzynią biegów. Poza tym w podwoziu nie znajdziemy większych niespodzianek. Amortyzacją tylnego koła zajmują się dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na wahaczu wleczonym, a wytracaniem prędkości- tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym. Dobre właściwości jezdne to zasługa kół w rozmiarze 13 i 12 cali oraz mocnej ramie zapewniającej odpowiednią sztywność. Kingway Fennarii mimo, że udaje naprawdę dopracowany jednoślad z oferty renomowanej marki, to nie wydaje się być gorszym produktem niż pozostałe jednoślady z tego segmentu. Pozytywnym zaskoczeniem okazuje się ponadprzeciętne spasowanie elementów i wysoka jakość materiałów użytych podczas produkcji, co z pewnością znajdzie odzwierciedlenie w zainteresowaniu modelem i końcowej popularności wśród posiadaczy karty motorowerowej lub prawa jazdy kategorii AM.
Fonero
Forever
Fox
Kingway Fox to miejski skuter o sportowym charakterze, który w ekonomiczny i komfortowy sposób zabierze użytkowników w dowolne miejsce zakorkowanej aglomeracji. Niebanalna stylistyka pełna obłych kształtów, sportowy układ wydechowy na standardowym wyposażeniu i konkurencyjna cena nowych egzemplarzy (w dniu premiery tylko 3200 złotych) sprawiły, że w swoich najlepszych latach Lis cieszył się dużą popularnością wśród najmłodszej grupy motocyklistów w naszym kraju. Model Fox został wyposażony w jednocylindrową, czterosuwową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która mimo bardzo prostej budowy zapewniała optymalne osiągi sprzyjające szybkiemu poruszaniu się po zatłoczonym mieście. Moc maksymalna 3,3 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm gwarantowały energiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Kolosalny wpływ na dynamikę jazdy w miejskich warunkach miała niska masa jednośladu, która wraz ze wszystkimi płynami wynosiła zaledwie 94 kilogramy. Przyczyniła się również do niskiego zużycia benzyny. W cyklu mieszanym spalanie Fox'a utrzymywało się na poziomie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5 litrów zapewniało fenomenalny zasięg około 250 kilometrów na jednym tankowaniu. Sprawdzona konstrukcja Kingway'a, to kolejny krok na drodze do jak najoszczędniejszej eksploatacji. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, gaźnikowy układ zasilania i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT to zestaw, który umożliwi samodzielne naprawy i bieżący serwis oraz zapewni łatwy dostęp do niedrogich części zamiennych i tuningowych, co z pewnością pomoże w znaczący sposób w zmniejszeniu kosztów eksploatacyjnych do minimalnego poziomu. Podwozie Fox'a zapewni komfort i bezpieczeństwo na miejskich drogach, które szczególnie nieocenione okażą się dla początkujących użytkowników. Łatwość prowadzenia, optymalny rozkład mas i przewidywalne zachowanie będą dobrymi przyjaciółmi w stawianiu pierwszych kroków na motocyklowej ścieżce, jednocześnie powoli przygotowując kierowców do przesiadki na coraz większe maszyny. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Miękkie zestrojenie obu podzespołów sprawi, że żadna z miejskich przeszkód nie odbije się na wygodzie podróżujących. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się pojedyncza, wentylowana tarcza hamulcowa i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz tradycyjny hamulec bębnowy o zadowalającej średnicy (z tyłu). Niska masa i skuteczny układ hamulcowy to połączenie gwarantujące stosunkowo krótką drogę hamowania, oczywiście jak na jednoślad z tej klasy pojemnościowej. Kingway Fox to odpowiedni skuter dla tych, co ekonomiczną jazdę stawiają ponad wygórowane osiągi czy agresywny wygląd własnego jednośladu. Sprawdzony silnik czterosuwowy, dopracowane podwozie i dobra jakość cechująca markę Kingway to główne powody, dzięki którym tysiące motocyklistów z Polski udało się do salonów po nowego Fox'a.