other_motorcycle_models
- Kingway Varadero 50
- Kingway Touran 50
- Kingway Barracuda 50
- Kingway Ufo 50
- Kingway Eurostar 50
- Kingway Allegro 50
- Kingway Purga 50
- Kingway Euroboy 50
- Kingway Coliber 50
- Kingway Cobus 50
- Kingway Chinaboy 50
- Kingway Crossfire 50
- Kingway Arrow 50
- Kingway Aeon 50
- Kingway Street 50
- Kingway Yamasaki 50
- Kingway Apollo 50
- Kingway Naked 50
- Kingway Cub Father 50
- Kingway Gallus 50
- Kingway Zibo 50
- Kingway Yuxin 50
- Kingway Yarox 50
- Kingway Tommy 50
- Kingway Tiggero 50
- Kingway Swift 50
- Kingway Tanco 50
- Kingway Shark 50
- Kingway Qurier 50
- Kingway Rocky 50
- Kingway Quattro 50
- Kingway Poster 50
- Kingway Paulo 50
- Kingway Mosquito 50
- Kingway Koyot 50
- Kingway Martinelli 50
- Kingway Ibis 50
- Kingway Guliver 50
- Kingway Hooligan 50
- Kingway Fox 50
- Kingway Forever 50
- Kingway Fonero 50
- Kingway Falcon 50
- Kingway El Passo 50
- Kingway Fennari 50
- Kingway Choper 250
- Kingway Choper 150
- Kingway Cub Sport 50
- Kingway Corvette 50
Kingway Coliber Fartt 50
Kingway Coliber Fartt 50 to kompaktowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, sprzedawany na polskim rynku od 2012 roku. Nieskomplikowana konstrukcja umożliwiająca samodzielne naprawy, duży wybór części zamiennych, eksploatacyjnych i tuningowych oraz bardzo niska cena zakupu nowych egzemplarzy - w dniu premiery model Coliber Fartt 50 kosztował zaledwie 2500 zł - to cechy, dzięki którym ten skuter zdobył dużą popularność wśród nastoletnich motocyklistów.
Kingway Coliber Fartt 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można się nim poruszać na podstawie prawa jazdy kategorii AM (dawna karta motorowerowa) lub dowodu osobistego. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (nożny i elektryczny) i cyfrowy zapłon CDI. Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 3,5 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4 Nm przy 6000 obr./min, co przy masie na poziomie zaledwie 88 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) pozwala na dość sprawne przyspieszenia w ruchu miejskim i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h (po demontażu blokad ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Na pokładzie modelu Coliber Fartt 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 5 litrów. Przy średnim spalaniu 2,5 l/100 kilometrów pozwala on na pokonanie dystansu 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Kingwaya Coliber Fartt 50 jest rama kołyskowa z rur stalowych, która stała się bazą dla miękko zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Amortyzacją kół zajmują się konwencjonalny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory hydrauliczne. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają wentylowana tarcza hamulcowa z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym (z przodu) i mechaniczny hamulec bębnowy (z tyłu). Kingway Coliber Fartt 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-10 i 130/70-10 (przód/tył).