check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B
ID: 118097

Sprężyna centralna Stage6, soft (miękka) - S6-5216601

75,53 zł w tym VAT

Salon Łańcut: pod zamówienie
Kup teraz! Zapłać za 30 dni
Kup na raty!

Sprężyna centralna Stage6, soft (miękka)

Producent:
Kod producenta:
S6-5216601
Opis ogólny
  • wysokiej jakości sprężyna centralna Stage6
  • element konieczny przy regulacji napędu po modyfikacjach mechanicznych
  • produkt dostępny w 3 twardościach
  • sprężyna gwarantuje długą żywotność

- Soft - sprężyna miękka,
- medium - sprężyna średnia,
- hard - sprężyna twarda.

Pasuje do motocykli

Adly Moto:

  • AirTech 50
  • ATV 50
  • Bizzard GTA 50
  • Cat 50
  • Jet 50
  • Nobel 50
  • Panther 50
  • Silver Fox 50
  • Super Sonic 50
  • Thunderbike 50
Aprilia:
  • Amico 50
  • Amico GL 50
  • Amico Sport 50
  • Area51 50 LC
  • Gulliver 50 AC
  • Gulliver 50 LC
  • Habana 50 (do 1999)
  • Mojito 50 (1999-2004)
  • Rally 50 AC
  • Rally 50 LC
  • Sonic 50 AC
  • Sonic 50 LC
  • SR 50 (do 1994) - stojacy cylinder
  • SR 50 (od 2000) (Aprilia-Motor)
  • SR 50 (od 2000) (Minarelli-Motor)
  • SR 50 AC (1994-1997)
  • SR 50 Funmaster (od 2000) (Aprilia-Motor)
  • SR 50 LC (1994-1997)
  • SR 50 LC Stealth
  • SR 50 Netscaper LC
  • SR 50 R Factory (od 2005) (Aprilia-Motor)
  • SR 50 Racing (do 2000 Minarelli-Motor)
  • SR 50 Racing (od 2000) (Aprilia-Motor)
  • SR 50 Sport LC (od 2000 Aprilia-Motor)
  • SR 50 Street
  • SR 50 WWW AC
  • SR Di-Tech 50 (do 07/2003 Aprilia-Motor)
Atala:
  • Byte 50
  • Hacker 50 AC
  • Hacker 50 LC
  • Skeggia 50
Benelli:
  • 491 GT AC (do 2003) (Minarelli-Motor)
  • 491 RR (do 2003) (Minarelli-Motor)
  • 491 RR (od 2003) (Morini-Motor)
  • 491 RR Replica (do 2003) (Minarelli-Motor)
  • 491 RR Replica (od 2003) (Morini-Motor)
  • 491 Sport 50 (do 2003) (Minarelli-Motor)
  • K2 50 AC
  • K2 50 LC
  • Naked 50 AC (od 2003) (Morini-Motor)
  • Pepe 50 (2003-2008) (Morini-Motor)
  • Pepe 50 (do 2003) (Minarelli-Motor)
  • QuatronoweX 10 cali 50
  • QuatronoweX 12 cali 50
Beta:
  • Ark 50 LC
  • Chrono 50
  • Eikon 50
  • Naked 50 (do 2003) (Minarelli-Motor)
  • Naked Ark 50 AC
  • Quadra 50
  • Tempo 50
Buffalo:
  • Fox 50
  • Rex 50
CPI:
  • Aragon 50
  • Aragon GP 50
  • Bravo 50
  • Formular R 50
  • Freaky 50
  • GTR 50 LC
  • Hussar (do 2003) (sworzen tlokowy 10mm)
  • Hussar (od 2003) (sworzen tlokowy 12mm)
  • Oliver 50 (do 2003) (sworzen tlokowy 10mm)
  • Oliver 50 (od 2003) (sworzen tlokowy 12mm)
  • Oliver City 50
  • Oliver Sport 50
  • Popcorn (do 2003) (sworzen tlokowy 10mm)
  • Popcorn (od 2003) (sworzen tlokowy 12mm)
Derbi:
  • Atlantis 50 AC (do 2002) (Derbi-Motor)
  • Atlantis 50 LC (do 2002) (Derbi-Motor)
  • Hunter 50
  • Paddok 50 AC
  • Paddok 50 LC
  • Predator 50 AC
  • Predator 50 LC
  • Vamos 50
Explorer:
  • Craker 50
  • Race GT 50
  • Spin GS 50
  • Twister 50
Generic:
  • Cracker 50
  • IDEO 50
  • Kallio
  • Race GT 50
  • ROC 50
  • Spin GE 50
  • Stroke 50
  • XOR 50
Italjet:
  • Dragster 50
  • Formula 50 AC
  • Formula 50 LC
  • Pista 2 50
  • Scoop 50
  • Torpedo 50
  • Velocifero 50
  • Yankee 50
Itteco:
  • Cool 50
  • PT 50
Jack Fox:
  • GT 3 2T
  • GT5.2 2T
KTM:
  • Ark 50 AC
  • Ark 50 LC
  • Chrono 50
  • Go 50
  • Quadra 50
  • Tempo 50
Keeway:
  • ARN 50
  • F-ACT 50
  • Flash 50
  • Focus 50
  • Gocchia 50
  • Hacker 50
  • Hurricane 50
  • Matrix 50
  • RX8 50
  • RY6 50
  • RY8 50
  • Swan 50
Kreidler:
  • Florett 50
  • Flory 50
Lifan:
  • S-Ray 50 2T
MBK:
  • Booster 12" (od 2004)
  • Booster 12" N (od 2004)
  • Booster 50
  • Booster 50 NG
  • Booster Naked 50
  • Booster Rocket 50
  • Booster Spirit 50
  • Booster Track 50
  • Equalis 50
  • Evolis 50
  • Fizz 50
  • Flipper 50
  • Forte 50
  • Mach G 50 AC
  • Mach G 50 LC
  • Nitro 50 (do 1999)
  • Nitro 50 (od 1999)
  • Nitro 50 (od 2013)
  • Nitro Cat 50
  • Nitro Naked 50
  • Nitro Naked 50 (od 2013)
  • Ovetto (do 07/2007)
  • Ovetto (od 07/2007)
  • Sorriso 50
  • Stunt 50 (do 2004)
  • Stunt 50 (od 2004)
  • Stunt Naked 50
Malaguti:
  • Centro 50 (do 2008) (Minarelli-Motor)
  • Ciak 50
  • Crosser 50
  • F10
  • F10 Jet Line 50
  • F10 Wap 50 (2004 - 2008)
  • F12 Phantom 50 AC (od 2008) (CPI-Motor)
  • F12 Phantom 50 LC
  • F12 Phantom AC
  • F12 Phantom R
  • F15 Firefox 50 AC
  • F15 Firefox 50 LC
  • Wap 50 (od 2008) (CPI-Motor)
  • Yesterday 50
Mawi:
  • Force Racing 50
REX:
  • Escape 50
  • Rex 50
  • Rexy 50
  • Silverstreet 59
Rivero:
  • GP-50
  • Linos 50
  • Phoenix 50
  • VR-50
  • XR-50
Romet:
  • 717 50 2T
  • 747 50 2T
  • RXL 50 2T
  • RXL 50 4T
Sachs:
  • Speedforce 50
  • Speedjet 50
  • Speedjet R 50
  • SX-1 50
Streak:
  • Access 50 LC
Suzuki:
  • Address 50
  • AP 50
  • Estilete 50
  • Katana 50 (Aprilia Di-Tech Motor)
  • Katana 50 AC (do 1999)
  • Katana 50 AC (od 1999)
  • Katana 50 LC (do 1999)
  • Katana 50 LC (od 1999)
  • Street Magic 50
  • Zillion 50 LC (do 1999)
  • Zillion 50 LC (od 1999)
Tauris:
  • Fiera 50
  • Fuego 50
  • Mambo 50
  • Samba 50
Yamaha:
  • Aerox 50
  • Aerox 50 Cat
  • Aerox R 50 (od 2013)
  • Aerox R 50 Naked (od 2013)
  • Axis 50
  • Breeze 50
  • BW's 12" 50 (od 2004)
  • BW's 50
  • BW's Bump 50
  • BW's NG (do 1999)
  • BW's NG (od 1999)
  • C3 50 4T
  • Giggle 50 4T
  • Jog 50 (stary model)
  • Jog R 50 AC
  • Jog RR 50 LC
  • Neo's 50 (do 07/2007)
  • Neo's 50 (od 07/2007)
  • Neo's 50 4T
  • Slider 50 (do 2004)
  • Slider 50 (od 2004)
  • Spy 50
  • Vino Classic 50
  • Why 50
  • YE Zest 50
  • Zuma 50 (lezacy cylinder)
  • Zuma 50 (stojacy cylinder)
  • Zuma II 50 (lezacy cylinder)
Zipp:
  • Axis 50 2T
  • Azer 50 2T
  • Otis 50 2T
  • Quantum Classic 50 2T
  • Quantum R 50 2T
  • Rooster 50 2T
  • Simpli 50 2T
  • Storm 50 2T
  • Toxic 50 2T

Należy pamiętać, że twardsza sprężyna przenosić będzie większy moment obrotowy i moc bez ślizgania się paska. Twardsza sprężyna zwiększa również obroty silnika. Miękka sprężyna przenosić będzie mniejszy moment i moc, przy dużej mocy silnika pasek może się po prostu ślizgać. Należy prawidłowo dobrać twardość sprężyny do mocy silnika, aby wykorzystać całą moc silnika.