Zwroty i reklamacje
Punkty zwrotów akumulatorów
Czy zwrot towaru jest darmowy?
Czy zwroty i wymiany towaru zza granicy są darmowe?
Jak wymienić produkt?
Jak zwrócić lub zareklamować produkt?
Gdzie na fakturze znajdę numer zamówienia?
Gdzie na paragonie znajdę numer zamówienia?
W jakim czasie zostanie rozpatrzona moja reklamacja lub zwrot?
Nie mam papierowego formularza zwrotu lub reklamacji. Skąd mogę go pobrać?
Dostarczony produkt jest uszkodzony/wadliwy. Co mam zrobić?
Otrzymałem/-am produkt spoza zamówienia. Co mam zrobić?
Czy mogę odesłać towar za pobraniem?
Jak zapakować towar, który chcę zwrócić?
Nie mam paragonu, na którym jest numer zamówienia, a chcę zwrócić towar. Co mam zrobić?
Jak wygląda zwrot pieniędzy?
Nie otrzymałem/-am karty gwarancyjnej wraz z produktem. Czy to oznacza, że dany towar nie podlega reklamacji?
Czy mogę zwrócić używany towar?
Nie mam paragonu, a chcę zwrócić towar. Co mam zrobić?
Co należy dołączyć do produktu, który zwracam?
Czy muszę płacić za zwrot towaru?
Czy jeśli zwracam produkt i wymieniam go na inny, to czy muszę płacić za wysyłkę nowego towaru?
Co zrobić w przypadku, jeśli liczba produktów z paragonu/faktury VAT nie zgadza się z liczbą produktów w paczce?
Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną paczkę?
Czy kurier ma obowiązek sporządzać protokół szkody przy doręczeniu przesyłki?
Co jeśli zorientuję się, że przesyłka jest uszkodzona, a kurier już odjechał?