Jak zwrócić lub zareklamować produkt?
Zależy nam, żeby każdy Klient naszego sklepu miał dostęp do wszystkich praw konsumenckich. Dla Twojej wygody udostępniamy dwie formy zwrotu i reklamacji produktów: z dostępem do internetu i bez.
Zwrot lub reklamacja produktu, kiedy masz dostęp do internetu:
-
Wejdź na stronę www.gmoto.pl/reklamacje.
-
Wypełnij Przyjazny Formularz. Zajmie Ci to zaledwie kilka minut!
-
W ciągu 24 godzin (wyłącznie w dni robocze) od wysłania zgłoszenia nasz specjalista skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub przez e-mail i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.
Zwrot lub reklamacja produktu, kiedy nie masz dostępu do internetu:
-
Czytelnie wypełnij papierowy formularz zwrotu lub reklamacji, który dołączamy do paczki wraz z zamówieniem. Nie masz formularza? Nie szkodzi, możesz go pobrać pod adresem https://cnt.gmoto.pl/content/zwrot.pdf (potrzebny dostęp do internetu).
-
Zapakuj bezpiecznie towar, który chcesz zwrócić lub zareklamować. Dołącz do paczki wypełniony formularz zwrotu lub reklamacji oraz paragon/fakturę VAT. Jeśli zgubiłeś dowód zakupu, koniecznie zaznacz to w przeznaczonym do tego miejscu na papierowym formularzu.
-
Wyślij paczkę na adres “Sklep Gmoto.pl, ul. Tadeusza Kościuszki 78, 37-100 Łańcut”. Po otrzymaniu przesyłki i jej zweryfikowaniu nasz specjalista skontaktuje się z Tobą.