check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Jak zwrócić lub zareklamować produkt?

Zależy nam, żeby każdy Klient naszego sklepu miał dostęp do wszystkich praw konsumenckich. Dla Twojej wygody udostępniamy dwie formy zwrotu i reklamacji produktów: z dostępem do internetu i bez.

Zwrot lub reklamacja produktu, kiedy masz dostęp do internetu:

  1. Wejdź na stronę www.gmoto.pl/reklamacje.

  2. Wypełnij Przyjazny Formularz. Zajmie Ci to zaledwie kilka minut!

  3. W ciągu 24 godzin (wyłącznie w dni robocze) od wysłania zgłoszenia nasz specjalista skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub przez e-mail i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

Zwrot lub reklamacja produktu, kiedy nie masz dostępu do internetu:

  1. Czytelnie wypełnij papierowy formularz zwrotu lub reklamacji, który dołączamy do paczki wraz z zamówieniem. Nie masz formularza? Nie szkodzi, możesz go pobrać pod adresem https://cnt.gmoto.pl/content/zwrot.pdf (potrzebny dostęp do internetu).

  2. Zapakuj bezpiecznie towar, który chcesz zwrócić lub zareklamować. Dołącz do paczki wypełniony formularz zwrotu lub reklamacji oraz paragon/fakturę VAT. Jeśli zgubiłeś dowód zakupu, koniecznie zaznacz to w przeznaczonym do tego miejscu na papierowym formularzu.

  3. Wyślij paczkę na adres “Sklep Gmoto.pl, ul. Tadeusza Kościuszki 78, 37-100 Łańcut”. Po otrzymaniu przesyłki i jej zweryfikowaniu nasz specjalista skontaktuje się z Tobą.