check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną paczkę?

Wszystkie zamówienia są przez nas pakowane z największą dokładnością, dzięki czemu zakupione przez Ciebie produkty są odpowiednio zabezpieczone. Pamiętaj, że każda paczka jest oklejana firmową taśmą z logiem Gmoto. W sytuacji, gdy taśma lub opakowanie są uszkodzone, koniecznie otwórz paczkę w obecności kuriera, żeby sprawdzić, czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem i czy towar nie został uszkodzony podczas transportu.

Jeśli produkty są uszkodzone lub czegoś brakuje, kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody (nie musi tego robić od razu; w zależności od przewoźnika może to zająć nawet do kilku dni). W przypadku, gdy zauważysz, że paczka jest uszkodzona po odjechaniu kuriera, koniecznie skontaktuj się z przewoźnikiem.