check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B
ID: 664530

Regulator napięcia

643,79 zł w tym VAT

Produkt dostępny na specjalne zamówienie. Czas dostawy może się opóźnić o 7 dni. Brak możliwości zwrotu.

Salon Łańcut: pod zamówienie
Kup teraz! Zapłać za 30 dni
Kup na raty!

Regulator napięcia

Opis ogólny
  • Regulator/prostownik z technologią MOSFET
  • Część zamienna w oryginalnej jakości
  • Ta nowa technologia wprowadziła innowację w koncepcji trójfazowych regulatorów drabinkowych. Przez wiele lat urządzenia te wykorzystywały prostowniki sterowane krzemem (SCR) do kierowania nadmiernej energii z alternatora do ziemi, aby móc utrzymać stałe napięcie akumulatora.
  • Było to ogólnie przyjęte i okazało się wystarczające dla małych i średnich prądnic w silnikach spalinowych. Jednak nowa technologia regulatorów oparta na tranzystorach MOSFET staje się bardziej popularna ze względu na lepszą wydajność i wiele innych ciekawych zalet w stosunku do SCR.
  • Zapotrzebowanie na energię w nowoczesnych motocyklach i quadach wzrasta obecnie ze względu na zastosowanie dodatkowych modułów elektronicznych, takich jak system wtrysku paliwa, wysokowydajne oświetlenie, liczne akcesoria, itp. Oznacza to dużą ilość energii do wykorzystania z silnika. Oznacza to dużą ilość energii wychodzącej z prądnicy i regulator bocznikowy SCR nie jest już w stanie tego regulować.
  • Głównym powodem jest niska sprawność energetyczna, straty wewnętrzne regulatora prowadzą do przegrzania i przedwczesnego uszkodzenia, gdy przez regulator przepuszczane są prądy większe niż 35A. W rezultacie technologia SCR osiągnęła limit i dlatego nie jest zalecana dla dużych pojazdów o wysokim zużyciu energii.
  • Aby rozwiązać ten wcześniej wspomniany problem, konieczne było zmniejszenie strat w obwodzie. Kiedy SCR jest aktywny (prąd generatora do masy), występuje duży spadek napięcia w kierunku do przodu (ok. 1,5V @ 35A), ponieważ działa jak dioda mocy. Jeśli teraz prąd wzrasta, to równolegle rosną straty mocy (np. ciepło).
  • STRATA MOCY URZĄDZENIA (W) = PRĄD W PRZÓD (A) X SPADEK NAPIĘCIA (V)
  • Zalety:
  • 3-FAZOWY REGULATOR BOCZNIKOWY O WYSOKIEJ SPRAWNOŚCI ENERGETYCZNEJ
  • MOC WYJŚCIOWA DO 50A
  • PRECYZYJNA ELEKTRONICZNA KONTROLA NAPIĘCIA AKUMULATORA ZAPOBIEGA BŁĘDNYM ZAPŁONOM
  • ZMNIEJSZONE WYDZIELANIE CIEPŁA PROWADZI DO WYDŁUŻENIA ŻYWOTNOŚCI
  • TRYB CZUWANIA Z NISKIM POBOREM MOCY, GDY POJAZD NIE JEST UŻYWANY
  • W przeciwieństwie do innych tranzystorów, tranzystory MOSFET można scharakteryzować jako przełączniki sterowane napięciem, ponieważ ich zupełnie inna architektura półprzewodnikowa sprawia, że są bardziej efektywne w wykorzystaniu energii.
  • W momencie użycia zachowują się jak nisko znamionowy rezystor dla dużych prądów, przewodząc cały nadmiar prądu z generatora do ziemi. W rezultacie spadek napięcia jest bardzo niski (mniej niż +/-0,2V @ 35A), a rozpraszanie mocy jest drastycznie zmniejszone. Ma to bezpośredni wpływ na mniejsze nagrzewanie się urządzenia i długą żywotność regulatora.
  • Technologia MOSFET jest w ostatnich latach stale ulepszana ze względu na jej szerokie zastosowanie w elektronice użytkowej i przemysłowej. Technologia integracji półprzewodników oferuje większą moc w zmniejszonej przestrzeni z doskonałą wydajnością. Pozwalają również na szybsze przełączanie, wyższą niezawodność i lepszą kontrolę w zastosowaniach o dużym obciążeniu.
  • Moc diody prostownika jest kolejnym ważnym czynnikiem, jeśli chodzi o rozpraszanie mocy. Ponieważ cały prąd wyjściowy przepływa przez nie, muszą one oferować zarówno dużą wytrzymałość i stabilność, jak i efektywną kontrolę prądu. Nasze regulatory MOSFET wykorzystują wysokoprądowe diody prostownicze o wyjątkowo niskim spadku napięcia, które pomagają zapobiegać przegrzaniu i spełniają wcześniej wymienione wymagania.
  • Wewnętrzny KONTROLER został całkowicie przeprojektowany, aby dopasować się do wymagań tranzystora MOSFET. Napięcie akumulatora jest stale monitorowane, aby dostosować prąd wyjściowy do różnych sytuacji zużycia. Nowy elektroniczny sterownik pozwala uniknąć stosowania przewodu zapłonowego, zmniejsza liczbę połączeń i upraszcza topologię przewodów. Charakteryzuje się również niskim zużyciem energii w trybie czuwania, co powoduje bardzo małe rozładowanie akumulatora, gdy pojazd nie jest używany.
  • Nowa technologia pozwala zatem na zwiększenie mocy wyjściowej regulatora do 50A przy zachowaniu doskonałej regulacji napięcia. Dodatkowe korzyści, takie jak zmniejszone nagrzewanie, wysoka wydajność i zaawansowana kontrola elektroniczna sprawiają, że ten nowy regulator jest pierwszym wyborem do kontroli obwodu akumulatora w Twoim pojeździe.

Pasuje do

Ten produkt pasuje do 22 motocykli.

KTM