Regulator napięcia Honda - 64199
(4)
112,97 zł w tym VAT
Nowy regulator napięcia przeznaczony do motocykli Honda
- posiada radiator
- mocowany za pomocą dwóch otworów
- produkt sprawdzony na naszym serwisie
Podłączenie kabli AC:
- 3 żółte podłączamy do górnych pinów kostki,
- czerwony do lewego dolnego pinu,
- zielony do prawego dolnego pinu.
Cena dotyczy jednej sztuki.
Najpopularniejsze z Kengo
Zobacz więcej →Pasuje do
Ten produkt pasuje do 69 motocykli.
Opinie o produkcie
4.25
4 opinii
Artur
2021-07-12, 18:15
Jakiś rok temu montowałem koledze w Hondzie CB500 - bodaj 1998 r. Do dziś nie narzeka. Niedawno inny kolega miał problem z ładowaniem (też CB500, 1999) i poprosił o radę (poprzedni regulator - "bardziej markowy", czytaj dużo droższy - wydawał się przeładowywać akumulator [opinia kolegi, ja nie sprawdzałem]. Okazało się, że wszystko jest OK, ten oceniany pozostał na zapas). W obu przypadkach niezbyt pasował rozstaw otworów mocujących, ale to max 0,6 mm - wystarczy "liznąć" obudowę odp. iglakiem. Mogło by być trochę większe napięcie ładowania (oryg. :14,5 V, oceniany : 14,17 oraz 14, 22 V - dwa egzemplarze). Jeśli ktoś "ogarnia prądy" i chciałby sprawdzić reg. "na sucho", tak jak te "klasyczne" - zasilacz regulowany, żarówka woltomierz - to się może mocno zdziwić... Ale po zamontowaniu w motocyklu wszystko OK. Pewnie jakaś "bardziej zaawansowana" technologia (być może - to trochę zaniżone napięcie też nie jest zawsze takie ?) Biorąc pod uwagę stosunek cena / jakość - polecam. Ogólnie - w Hondach (przynajmniej z tych roczników) trzeba dbać o instalację ładowania. Najczęściej problemy zaczynają się na złączach 3 żółtych kabelków z alternatora. Korozja, utlenianie, wzrost oporności, przegrzewanie się, prostownik-regulator zaczyna się przegrzewać, sypie się wewn. elektronika, nie reguluje już napięcia i mamy "baniak" z akumulatora. Warto te miejsca dokładnie sprawdzać. Hondami (CB500, Transalp) zrobiłem trochę ponad 80 kkm, a i trochę u kolegów naprawiałem.
Opinia wiarygodna
Damian
2021-08-25, 11:33
Regulator napięcia do Hondy NSR 125 jest bardzo dobry łatwo się go montuje kostki pasują idealnie dobry prąd podaje tylko kupować i jeździć.
Opinia wiarygodna
Przemysław
2017-04-19, 17:00
Honda CB 500 S, 1999 r. Przed wymianą ładowanie tylko pow. 3000 obr/min na wolnych 12,3 V bez obciażenia, po wymianie 14,3 V po obciażeniu 14,1-14 V (zanim przystąpisz do wymiany należało by sprawdzić aku i samą pradnice-alternator) Podsumowując - dobry zakup jakość / cena Polecam
Opinia wiarygodna
Adam
2016-09-10, 18:25
POLECAM. To słowo musi wystarczy :)
Opinia wiarygodna