check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B
ID: 64199

Regulator napięcia Honda - 64199

star  star  star  star  star    (4)

112,97 zł w tym VAT

Salon Łańcut: dostępny od ręki
15 dni na darmowy zwrot towaru
Kup teraz! Zapłać za 30 dni
Kup na raty!

Nowy regulator napięcia przeznaczony do motocykli Honda

Producent:
Kod producenta:
64199
Opis ogólny
  • posiada radiator
  • mocowany za pomocą dwóch otworów
  • produkt sprawdzony na naszym serwisie

Podłączenie kabli AC:
- 3 żółte podłączamy do górnych pinów kostki,
- czerwony do lewego dolnego pinu,
- zielony do prawego dolnego pinu.

Cena dotyczy jednej sztuki.


Pasuje do

Ten produkt pasuje do 69 motocykli.

Opinie o produkcie

4.25

star  star  star  star  star 

4 opinii

5
4
3
2
1

Artur

2021-07-12, 18:15

Jakiś rok temu montowałem koledze w Hondzie CB500 - bodaj 1998 r. Do dziś nie narzeka. Niedawno inny kolega miał problem z ładowaniem (też CB500, 1999) i poprosił o radę (poprzedni regulator - "bardziej markowy", czytaj dużo droższy - wydawał się przeładowywać akumulator [opinia kolegi, ja nie sprawdzałem]. Okazało się, że wszystko jest OK, ten oceniany pozostał na zapas). W obu przypadkach niezbyt pasował rozstaw otworów mocujących, ale to max 0,6 mm - wystarczy "liznąć" obudowę odp. iglakiem. Mogło by być trochę większe napięcie ładowania (oryg. :14,5 V, oceniany : 14,17 oraz 14, 22 V - dwa egzemplarze). Jeśli ktoś "ogarnia prądy" i chciałby sprawdzić reg. "na sucho", tak jak te "klasyczne" - zasilacz regulowany, żarówka woltomierz - to się może mocno zdziwić... Ale po zamontowaniu w motocyklu wszystko OK. Pewnie jakaś "bardziej zaawansowana" technologia (być może - to trochę zaniżone napięcie też nie jest zawsze takie ?) Biorąc pod uwagę stosunek cena / jakość - polecam. Ogólnie - w Hondach (przynajmniej z tych roczników) trzeba dbać o instalację ładowania. Najczęściej problemy zaczynają się na złączach 3 żółtych kabelków z alternatora. Korozja, utlenianie, wzrost oporności, przegrzewanie się, prostownik-regulator zaczyna się przegrzewać, sypie się wewn. elektronika, nie reguluje już napięcia i mamy "baniak" z akumulatora. Warto te miejsca dokładnie sprawdzać. Hondami (CB500, Transalp) zrobiłem trochę ponad 80 kkm, a i trochę u kolegów naprawiałem.

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

Damian

2021-08-25, 11:33

Regulator napięcia do Hondy NSR 125 jest bardzo dobry łatwo się go montuje kostki pasują idealnie dobry prąd podaje tylko kupować i jeździć.

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

Przemysław

2017-04-19, 17:00

Honda CB 500 S, 1999 r. Przed wymianą ładowanie tylko pow. 3000 obr/min na wolnych 12,3 V bez obciażenia, po wymianie 14,3 V po obciażeniu 14,1-14 V (zanim przystąpisz do wymiany należało by sprawdzić aku i samą pradnice-alternator) Podsumowując - dobry zakup jakość / cena Polecam

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

Adam

2016-09-10, 18:25

POLECAM. To słowo musi wystarczy :)

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

Inni kupili także