Niniejszy Regulamin precyzuje warunki konkursu „BieszCZADOWY Unboxing” (zwanego dalej „Konkursem”)
Użyte w niniejszym regulaminie terminy oznaczają: ● Organizator – Gmoto.pl Paweł Cebulak, ul. Kościuszki 78, 37-100 Łańcut, NIP: 815-175-01-34 ● Uczestnik – osoba fizyczna, biorąca udział w niniejszym Konkursie ● Konkurs – akcja promocyjna, opisana w niniejszym Regulaminie ● Regulamin – niniejszy dokument.
Udział w konkursie jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu i zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
§2 Czas trwania i warunki wzięcia udziału w Konkursie
Konkurs trwa od momentu jego ogłoszenia na Blogu Gmoto, (blog.gmoto.pl) do dnia 23.04.2022 g. 23:59. Zgłoszenia nadesłane później niż czas zakończenia konkursu nie będą brane pod uwagę przy wyborze Zwycięzcy nagrody głównej oraz nagród dodatkowych
Uczestnikami Konkursu mogą być osoby, które w trakcie trwania konkursu wykonają zadanie konkursowe i opublikują je na mediach społecznościowych zgodnie z instrukcjami opublikowanymi na Blog Gmoto (https://gmoto.pl/blog) i zasadami Regulaminu.
W Konkursie można brać udział wyłącznie osobiście. Niedopuszczalne jest dokonywanie zgłoszeń konkursowych w imieniu osób trzecich, z użyciem ich konta osobistego w serwisach społecznościowych. W takich przypadkach Organizatorowi przysługuje prawo wykluczenia Uczestnika z Konkursu i odmowy przyznania mu nagrody w Konkursie.
W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy ani osoby pozostające w stosunku zlecenia lub w innym stosunku prawnym, do którego stosuje się przepisy o zleceniu z organizatorem konkursu oraz członkowie rodzin wskazanych osób, do drugiego stopnia pokrewieństwa.
Uczestnik Konkursu i tym samym autor zgłoszenia biorącego udział w Konkursie, w razie gdyby stanowił on utwór w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 nr. 90.631) – akceptuje niniejszy Regulamin i wyraża zgodę na udostępnianie utworu.
Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 201, poz. 1540, ze zm.).
Organizator informuje, że Konkurs, nie jest organizowany z udziałem ani też sponsorowany czy wspierany przez właścicieli serwisów Google i YouTube, Facebook i Instagram oraz TikTok a serwisy Google, YouTube, Facebook, Instagram oraz TikTok nie ponoszą odpowiedzialności za prawidłowy przebieg Konkursu.
§3. Przebieg konkursu
Uczestnictwo w Konkursie ma charakter dobrowolny.
Uczestnikiem Konkursu (zwanym dalej „Uczestnikiem”) może być każda osoba fizyczna spełniająca warunki podane w § 2, która w czasie trwania konkursu wykona Zadanie Konkursowe polegające kolejno na: 1.1. Zrobieniu zakupów w sklepie internetowym Gmoto.pl na www.gmoto.pl 1.2. Nagraniu wideo prezentującego rozpakowywanie paczki z zakupionym produktem/produktami, tzw. “unboxing”. Nagranie musi dotyczyć zamówienia ze sklepu motocyklowego gmoto.pl. 1.3. Publikacji nagrania na co najmniej jednej z poniższych platform społecznościowych: Facebook, Instagram, TikTok, TouTube, zgodnie z instrukcjami zawartymi na Blog Gmoto w artykule” Wygraj weekend w motocyklowym raju! Gęsi Zakręt X Gmoto“ (https://gmoto.pl/blog/wygraj-weekend-w-motocyklowym-raju-gesi-zakret-x-gmoto.html):
Na platformach Instagram, Facebook, TikToku, w opisie publikacji wymagane jest użycie hashtagu gmoto_unboxing oraz odpowiedniego dla danej platformy oznaczenia (“tagu”) oficjalnego profilu firmy Gmoto.pl, Instagram: @gmoto_pl, Facebook: @gmoto, TikTok: @gmoto.pl.
Na platformie YouTube wymagane jest zawarcie nazwy firmy Gmoto oraz hashtagu #gmoto_unboxing w tytule filmu zostanie
Profil Uczestnika na mediach społecznościowych oraz opublikowane Zadanie Konkursowe w trakcie trwania konkursu muszą być oznaczone jako publiczne i być widoczne dla Organizatora oraz użytkowników danej platformy społecznościowej (profile oraz Zadania Konkursowe nie mogą być oznaczone jako “prywatne”, “tylko dla przyjaciół”, itp.).
Uczestnicy Konkursu zobowiązują się do przestrzegania Regulaminów i zasad publikacji obowiązujących na serwisach wybranych przez nich do publikacji Zadania Konkursowego platform społecznościowych.
Każdy Uczestnik może zgłosić dowolną ilość Zadań Konkursowych
Jedno nagranie opublikowane na kilku platformach społecznościowych będzie traktowane jak jedno Zadanie Konkursowe.
W przypadku nadesłania przez różnych Uczestników Zgłoszeń zawierających w ocenie Komisji Konkursowej wysoce podobną treść Zadań Konkursowe, Komisja może postanowić, że w Konkursie bierze udział tylko Zadanie Konkursowe z pierwszego chronologicznie Zgłoszenia.
W Konkursie można brać udział wyłącznie osobiście. Niedopuszczalne jest dokonywanie zgłoszeń konkursowych w imieniu osób trzecich, z użyciem ich kont osobistych w serwisach społecznościowych. W takich przypadkach Organizatorowi przysługuje prawo wykluczenia Uczestnika z Konkursu i odmowy przyznania mu nagrody w Konkursie.
Zadania Konkursowe nie mogą zawierać treści bezprawnych, w tym opisów scen przemocy, treści obraźliwych lub obscenicznych, erotycznych, treści wulgarnych, propagujących spożywanie alkoholu, palenie papierosów, korzystanie z używek lub dyskryminujących, zakazanych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, mogących obrażać uczucia religijne lub naruszać dobre obyczaje, lub prowadzić do naruszenia praw innych osób, w tym praw autorskich lub dóbr osobistych, albo naruszających te prawa, jak też naruszających niniejszy Regulamin lub odbiegających tematyką od przedmiotu Konkursu. Zgłoszenie zawierające takie treści nie będą brały udziału w Konkursie.
§ 4 Komisja konkursowa i Nadzór nad przebiegiem Konkursu
Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz wyboru Zwycięzców Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową (dalej „Komisja”).
W skład Komisji wejdą 3 (trzy) osoby będące pracownikami firmy Gmoto.pl Paweł Cebulak wskazane przez Organizatora.
Decyzje Komisji są ostateczna i nie podlegają reklamacji.
Organizator zastrzega sobie prawo do prowadzenia nadzoru nad przebiegiem Konkursu oraz działań podejmowanych w nim przez Uczestników Konkursu na każdym jego etapie.
Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem Konkursu, w szczególności Uczestników, którzy: ● nadeślą Zadanie Konkursowe zawierające treści sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami, brutalne, agresywne, obraźliwe dla Organizatora, ● naruszają prawa osób trzecich, jak również gdy ich Zadania Konkursowe będą przedstawiać lub opisywać sytuacje lub zdarzenia, które mogą powodować zagrożenie dla zdrowia lub życia ludzi lub zwierząt; ● podejmą próby użycia jakichkolwiek technik złamania lub obejścia zabezpieczeń aplikacji konkursowej albo wykorzystania jej luk.
W celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z aktywnością Uczestnika w Konkursie Organizator może kontaktować się z Uczestnikiem w celu wyjaśnienia wątpliwości przy wykorzystaniu podanych przez niego sposobów komunikacji (np. prowadzić korespondencję poprzez media społecznościowe); podczas takiego kontaktu Organizator może oczekiwać od Uczestnika podania szczegółowych informacji dotyczących jego udziału w Konkursie.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzestrzeganie przez uczestników Konkursu postanowień Regulaminu. Organizator zastrzega sobie prawo do dochodzenia roszczeń z tytułu wszelkich szkód poniesionych przez Organizatora w związku z niespełnieniem przez danego Uczestnika Konkursu wymogów określonych w niniejszym paragrafie.
§5 Zasady przyznawania i odbioru Nagród.
Spośród Zadanie Konkursowych spełniających warunki opisane w Regulaminie Komisja wybierze zwycięzców Nagrody Głównej oraz Rzeczowych Nagród Dodatkowych, biorąc pod uwagę kreatywność, humor i wartość informacyjno-edukacyjną Zadań Konkursowych.
Zwycięzcy uhonorowani Nagrodą Główną oraz Rzeczowymi Nagrodami Dodatkowymi zostaną poinformowani o wygranej w komunikacji bezpośredniej (“priv”) poprzez media społecznościowe poprzez które dokonali zgłoszenia konkursowego. Organizator przewiduje ponadto ogłoszenie zwycięzców i publikację zwycięskich zadań konkursowych w swoich platformach i materiałach marketingowych (blog, newsletter, etc.) oraz na swoich oficjalnych profilach mediach społecznościowych.
Nagroda Główna 3.1. Nagrodą Główną w Konkursie są dwa następujące po sobie noclegi dla dwóch osób w ośrodku Gęsi Zakręt, Zadwórze 1A, 38-700 Ustrzyki Dolne wraz z śniadaniami w obu dniach pobytu oraz obiadokolacją i dostępem do sauny w wybranym przez Zwycięzcę dniu pobytu. 3.2. Nagroda Główna jest tylko jedna. 3.3. Nagroda Główna musi być odebrana poprzez odbycie dwudniowego pobytu w Gęsi Zakręt, Zadwórze 1A, 38-700 Ustrzyki Dolne po uprzedniej rezerwacji bezpośrednio w Gęsi Zakręt, Zadwórze 1A, 38-700 Ustrzyki Dolne w ciągu 12 miesięcy od ogłoszenia zwycięzcy przez Organizatora. Przy odbiorze nagrody, rezerwacji i pobycie w Gęsi Zakręt obowiązują ogólne zasady rezerwacji i pobytu w Gęsi Zakręt, Zadwórze 1A, 38-700 Ustrzyki Dolne.
Nagrody Dodatkowe 4.1. Organizator przewidział dla uczestników konkursu, dodatkowe nagrody rzeczowe, w postaci pokrowców motocyklowych marki Gmoto.pl oraz dodatkowych gadżetów, które będą przyznawane według uznania od momentu ogłoszenia konkursu do jego zakończenia. 4.2. Osoby, którym przyznane zostaną dodatkowe nagrody rzeczowe zobowiązane są odesłać poprzez media społecznościowe, przez które zostaną powiadomione o nagrodzie następujące informacje niezbędne do dostarczenia nagrody: swoje imię i nazwisko, adres, oraz numer telefonu kontaktowego. 4.3. W przypadku niepodania przez osobę, której przyznana została dodatkowa nagroda rzeczowa, pełnych danych niezbędnych do wysłania dodatkowej nagrody rzeczowej w terminie 7 (siedem) dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji od Organizatora, Zwycięzca traci prawo do nagrody. 4.4. Wysyłka dodatkowej nagrody rzeczowej do każdego ze Zwycięzców nastąpi w terminie do 30 dni roboczych od podania przez niego kompletnych danych
Żadna z Nagród nie podlega wymianie na równowartość w środkach pieniężnych.
W przypadku, gdy okaże się, że Zwycięzcą Konkursu jest osoba, która nie spełnia warunków uczestnictwa w Konkursie zgodnie z niniejszym Regulaminem, osoba taka traci prawo do Nagrody.
W przypadku rezygnacji przez Zwycięzcę z Nagrody lub utraty przez Zwycięzcę prawa do Nagrody, Nagroda może ale nie musi być przyznana kolejnemu Uczestnikowi, autorowi zgłoszenia wytypowanego przez Komisję.
§6 Prawa autorskie do Zadania Konkursowego
Przesłanie przez Uczestnika w ramach Konkursu Zadania Konkursowego jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Uczestnik, który je wykorzystuje, posiada do niego treści autorskie prawa majątkowe w zakresie niezbędnym dla wzięcia udziału w Konkursie oraz że nie narusza ono praw osób trzecich, oraz bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
Z chwilą dokonania Zgłoszenia Uczestnik udziela Organizatorowi nieograniczonej czasowo i terytorialnie oraz nieodpłatnej i niewyłącznej licencji do korzystania z autorskich praw majątkowych do Zadania Konkursowego będącego przedmiotem jego Zgłoszenia na następujących polach eksploatacji: a) utrwalanie i zwielokrotnianie wszelkimi znanymi technikami, w tym w szczególności utrwalania na materialnych nośnikach informatycznych (m.in. CD-ROMy, Blue-RayDisc, dyskietki, DVD, taśmy magnetyczne, nośniki magnetooptyczne, nośniki półprzewodnikowe), b) zapisywanie i odtwarzanie w pamięci wszelkich komputerów lub sieci komputerowych, w tym w szczególności przy wykorzystaniu sieci Internet lub baz danych, c) przesyłanie za pomocą sieci komputerowych, w tym w szczególności przy wykorzystaniu sieci Internet; d) publiczne ich rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób, w szczególności w sieci Internet, e) reklamowanie w każdej formie, w tym za pośrednictwem prasy, telewizji oraz sieci Internet włączając w to ukazywanie w ramach reklam i innych materiałów promocyjnych umieszczanych we wskazanych powyżej środkach przekazu; f) zaadoptowanie jako elementu większej całości; g) publiczne prezentowanie, wyświetlenie, wystawienie w jakikolwiek sposób.
Wraz z nabyciem licencji, o której mowa w ust. 2 powyżej, Organizator nabywa prawo do zezwalania na korzystanie i rozporządzanie opracowaniami Zadania Konkursowego, na wszystkich polach eksploatacji wskazanych powyżej.
Uczestnik oświadcza, że nie będzie wykonywał osobistych praw autorskich, w szczególności nie będzie wykonywał swoich uprawnień związanych z nadzorem autorskim nad korzystaniem z Zadania Konkursowego, jak również wykonywał innych uprawnień wynikających z jakichkolwiek przysługujących mu praw autorskich osobistych.
Udzielenie licencji następuje bez prawa do wynagrodzenia na każdym z ww. pól eksploatacji.
Udzielenie licencji jest skuteczne na terytorium całego świata.
Uczestnik, bez prawa do wynagrodzenia, udziela Organizatorowi nieodwołalnego zezwolenia na ingerencję w integralność Zadania Konkursowego, w tym w szczególności na wykorzystywanie części Zadania Konkursowego, łączenie jego/ich z innymi utworami lub dziełami niestanowiącymi utworów. Takie zezwolenie skuteczne jest na terytorium wszystkich państw świata.
Uczestnik zobowiązuje się zwolnić Organizatora od wszelkich roszczeń osób trzecich powstałych w związku z faktem, że w dacie udzielenia licencji lub przeniesienia jakichkolwiek praw, nie przysługiwały one Uczestnikowi, w zakresie określonym w Regulaminie. W razie postępowania sądowego, Uczestnik wstąpi w miejsce Organizatora albo, gdy taka zmiana podmiotowa okaże się niemożliwa, weźmie udział w sprawie razem z Organizatorem po stronie pozwanej, chyba, że Organizator wyraźnie postanowi odmiennie. Uczestnik zobowiązany jest w razie jakichkolwiek roszczeń osób trzecich, do udostępnienia Organizatorowi wszelkiej dostępnej dokumentacji.
§7 Reklamacje
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ogłoszenia zwycięzców.
Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem „Konkurs BieszCZADOWY Unboxing”.
Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.
§8 Przetwarzanie danych osobowych
Administratorem danych osobowych Uczestników jest Gmoto.pl Paweł Cebulak, ul. Kościuszki 78, 37-100 Łańcut, REGON: 180440676, NIP: 815-175-01-34, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.
Dane osobowe są przetwarzane w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz adresu korespondencyjnego i rachunku bankowego (jeśli dotyczy), wyłącznie w celach związanych przedmiotowo z przeprowadzeniem Konkursu, tj. w celach związanych z prawem danego Uczestnika do uzyskania Nagrody, wydania Nagrody, ogłoszenia wyników Konkursu, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji oraz sprawozdawczości księgowej i podatkowej – zgodnie z przepisami obowiązującej w Rzeczypospolitej Polskiej ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dziennik Ustaw z 2002 roku, numer 101, pozycja 926, z późniejszymi zmianami), a od 25 maja 2018 r. zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dane te zostaną usunięte po zakończeniu okresu możliwości wnoszenia reklamacji.
Administrator danych osobowych powierzył przetwarzanie danych osobowych Organizatorowi na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych wyłącznie w celach związanych z realizacją niniejszego Konkursu (uzyskania Nagrody, wydania Nagrody, ogłoszenia wyników Konkursu, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji oraz sprawozdawczości księgowej i podatkowej) i na czas niezbędny dla realizacji wyżej wskazanych celów.
Udział w Konkursie jest dobrowolny, natomiast przekazanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w Konkursie. Osoba, której dane osobowe przetwarzane są w związku z Konkursem, ma w każdym czasie prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do żądania przeniesienia swoich danych, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
§9 Postanowienia końcowe
Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie Blog Gmoto (https://gmoto.pl/blog/).
Przystępując do Konkursu Uczestnik zobowiązany jest do działania zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz z obowiązującymi przepisami prawa.
Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku naruszenia przez Uczestnika postanowień Regulaminu.
W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 26.04.2022 roku.
Moja przygoda z motocyklami zaczęła się klasycznie - od Ogara, przez WSK 125, do chińskiego skutera. Na WSK 125 zjeździłem pół Polski i Skandynawię, a na Chińczyku kręciłem się zimą po Bieszczadach i jesienią po Finlandii. Obecnie ujeżdżam polsko-chińską myśl techniczną, czyli Rometa SCMB 125. Doskonały motocykl do dojazdów do pracy ;)