Category: Naprawa i serwis
Kamil podzielił się z nami renowacją swojego Rometa Ogara 205 w ramach akcji ODNOWA22. Chcesz, żeby historia twojego klasyka pojawiła się na naszym portalu? Napisz do nas na adres blog@gmoto.pl.
Powrót do dziecięcych marzeń
Zapał do motocykli i motorowerów PRL-u…
Renowacja WSK 125 Kos Grzegorza — od młodzieńczego tuningu do ładnego klasyka
Grzegorz podzielił się z nami renowacją swojego WSK 125 Kos w ramach akcji ODNOWA22. Chcesz, żeby historia twojego klasyka pojawiła się na naszym portalu? Napisz do nas na adres blog@gmoto.pl.
Renowacja WSK 125 Kos oczami Grzegorza
Jest rok 1997. Jako…
Akumulator motocyklowy — wymiana, ładowanie i utylizacja
Marzec to czas, kiedy większość z nas — motocyklistów i motocyklistek — zabiera się za naprawianie i serwisowanie swoich maszyn. Akumulator, jako bank energii motocykla, to istotna część — ciężko wyobrazić sobie spokojny wyjazd w trasę, jeśli jest niesprawny. W…
Nowe życie Rometa Ogara 205. Historia renowacji kultowego motoroweru Waldemara
Waldemar podzielił się z nami renowacją swojego Rometa Ogara 205 w ramach akcji ODNOWA22. Chcesz, żeby historia twojego klasyka pojawiła się na naszym portalu? Napisz do nas na adres blog@gmoto.pl.
Romet Ogar 205 odzyskał dawny blask. Poznaj historię renowacji Waldemara!…
Jak z fabryki, tyle że lepszy! Historia renowacji Simsona od Filipa
Filip podzielił się z nami renowacją swojego Simsona w ramach akcji ODNOWA22. Chcesz, żeby historia twojego klasyka pojawiła się na naszym portalu? Napisz do nas na adres blog@gmoto.pl.
Nowe życie Simsona. Otrzymał charakter prawdziwego enduro!
Największymi wyzwaniami podczas renowacji były…
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o wymianie opon motocyklowych
Wielu motocyklistów nie wie, jak zabrać się za wymianę opon motocyklowych. Zebraliśmy najbardziej nurtujące was pytania i postanowiliśmy na nie odpowiedzieć w naszym kompendium wiedzy o wymianie opon motocyklowych. Masz dodatkowe pytania? Sekcja komentarzy jest twoja!
Dlaczego warto regularnie wymieniać…
Jak wyregulować luzy zaworowe w Yamaha Radian?
W tym poradniku serwisowym o Yamaha Radian zajmiemy się regulacją luzów zaworowych. Zobacz listę niezbędnych części i zaczynamy. Pamiętaj, żeby do tego serwisu nie rozgrzewać silnika i wszystko regulować „na zimno„.
W Yamaha Radian luz zaworowy należy kontrolować co 25 000…
Jak zrobić serwis gaźników w Yamaha Radian?
Jeśli Twój motocykl osłabł, nierówno pracuje lub brakuje mu mocy to jest duża szansa, że przyszedł czas na serwis gaźników. Najczęściej winny jest brud zalegający w gaźnikach, ale może to być także spowodowane uszkodzeniem jakiegoś elementu. Dlatego nie ma wyjścia…
Jak zamontować osprzęt silnika AM6?
Po scaleniu karterów (przeczytasz o tym tutaj) przyszedł czas na skompletowanie silnika w cały osprzęt. Czego dowiesz się z tego poradnika serwisowego o silniku AM6? M.in. jak zamontować wysprzęglik, napęd obrotomierza i kompletny zapłon, a także połączymy przeniesienie napędu z wału…
Jak zamontować sprzęgło w silniku AM6?
Po scaleniu karterów, montażu skrzyni biegów i wału korbowego (przeczytasz o tym tutaj) przyszedł czas na zamontowanie sprzęgła. Podczas kompletowania tego podzespołu – dość prostego w budowie, ale bardziej skomplikowanego w montażu i zasadzie działania – nie spiesz się i zwracaj…