Części do Ducati

Najpopularniejsze modele

motocykle Ducati - logo

Charakterystyka marki

Szybkie, piękne i zwinne: dokładnie takie są motocykle włoskiej marki Ducati, która ceniona jest już od 1926 roku na całym świecie jako czołowy producent pojazdów jednośladowych o charakterze sportowym. Sportowa elegancja i włoskie wyrafinowanie, które rozkochały w Ducati ludzi zamieszkujących najróżniejsze kontynenty, zapoczątkowane zostały w Bolonii, gdzie powstała firma rodzinna. Firmę tę, stworzyło trzech braci oraz senior włoskiej rodziny z tradycjami, Antonio Cavalieri Ducati. Imiona trzech braci Ducati, Bruno Cavalieri Ducati, Adriano Ducati oraz Marcello Ducati, już na zawsze zapisały się w historii motoryzacji. To właśnie dzięki nim, powstała legendarna firma, która w dalszym ciągu, utrzymuje bardzo wysoką pozycję na rynku motocyklowym. 

            Tym, co wyróżnia włoski koncern spośród licznych firm o charakterze motocyklowym, jest zastosowanie zaskakujących i zarazem efektownych rozwiązań, które przyczyniły się do poprawy parametrów maszyn Ducati. Pierwszym charakterystycznym elementem, jaki wyróżnia motocykle Ducati, jest specyfika silnika. Silnik, został zmodyfikowany w ten sposób, by zamiast tradycyjnego zamknięcia zaworu poprzez sprężynę, jak ma to miejsce w przypadku wielu innych maszyn, modele włoskiego Ducati posiadały zamknięcie na dodatkową krzywkę. Rozwiązanie tego rodzaju, określa się fachowo mianem rozrządu desmodromicznego i jest ono popularne w przypadku maszyn Ducati. Inną cechą, jaką dysponują motocykle włoskiego koncernu, jest ich niebywała konkurencyjność podczas autentycznej sportowej rywalizacji, której często zawodnicy podejmują się właśnie za sterem Ducati. Za konkurencyjnością i wolą walki, pojawiają się także i imponujące sukcesy, jakimi może poszczycić się firma Ducati. Dzięki wygranej Australijczyka Casey'a Stonera, startującego na motocyklu tej marki, po raz pierwszy od 33 lat włoski koncern przyczynił się do zdobycia tytułu Mistrza Świata MotoGP. W roku 2007 Ducati świętowało zwycięstwo Stonera, a szczęśliwy motocykl, Ducati GP7 Desmosedici doczekał się symbolicznych, pamiątkowych replik.

Wszystkie modele Ducati

Poniżej znajduje się lista modeli Ducati do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Hypermotard

1098

1198

748

749

848

851

888

907

Ducati 907 to motocykl sportowy produkowany przez włoski koncern w latach 1990-1993. Dynamiczna linia nadwozia, aerodynamiczna owiewka chroniąca kierowcę przed naporem wiatru i silnik typu L2 z charakterystycznym dla bolońskiej marki rozrządem desmodromicznym - model 907 ma wszystko, żeby cieszyć użytkowników szybką jazdą we włoskim, klasycznym stylu. Ducati 907 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V (typ L o 90 stopniowym kącie rozwidleniu cylindrów) o pojemności skokowej 904 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada desmodromiczny rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder), cyfrowy zapłon marki Marelli, elektroniczny system wtrysku paliwa i rozrusznik elektryczny. Serce modelu 907 generuje moc maksymalną 90 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 82 Nm przy 6750 obr./min, co przy masie 215 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) zapewnia sprawne przyspieszenie (12,1 sekundy na ¼ mili) i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 222 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, suchego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie Ducati 907 zamontowano zbiornik paliwa o pojemności 21 litrów, który przy średnim spalaniu 5,6 l/100 kilometrów gwarantuje zasięg około 400 kilometrów na jednym tankowaniu. Ducati 907 to nie tylko charakterna jednostka napędowa, ale też dopracowane podwozie - optymalnie zestrojone zawieszenie Marzocchi, sztywna rama i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy regulowany widelec teleskopowy (średnica lag - 43 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm (w 1991 roku średnica wynosiła 300 mm) z 2-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zastosowano regulowany amortyzator duoshock i jedną tarczę o średnicy 245 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym. Ducati 907 porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-17 i 170/60-17 (przód/tył).

916

996

998

Bi/Monop.

Biposto

Desmosedici

Diavel

GT

GT/GTS

GTL

GTS

GTV

Hyperstrada

Indiana

MH

Mille

Monop.

Monster

Monster 996

Multistrada

Multistrada DS

Panigale

Pantah

Paso

Portedefolio

S

S Sport

Ducati 750 Sport to motocykl sportowy produkowany w bolońskich fabrykach jednego z najbardziej charakternych, włoskich producentów w latach 2001-2002. Jednoślad posiada wszystkie cechy niezbędne do tego, aby mógł nosić miano “prawdziwego” Ducati - kratownicowa rama i silnik L2 z rozrządem desmodromicznym wyróżniają go na tle konkurencyjnych modeli. Ducati 750 Sport zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V (typ L, 90 stopniowy kąt rozwidlenia cylindrów) o pojemności skokowej 748 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada desmodromiczny rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder), zapłon elektroniczny, elektryczny rozrusznik i elektroniczny system wtrysku paliwa z procesorem Marelli. Jednostka modelu 750 Sport generuje moc maksymalną 64 KM przy 8250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 60 Nm przy 6000 obr./min, co przy masie motocykla na poziomie 181 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) pozwala na jazdę z prędkością maksymalną 205 km/h i umożliwia naprawdę ekscytujące przyspieszenia. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokład Ducati 750 Sport trafił zbiornik paliwa o pojemności 16 litrów. Przy średnim spalaniu 5,5 l/100 kilometrów gwarantuje on użytkownikom zasięg około 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Konstrukcja Ducati 750 Sport opiera się na charakterystycznej ramie kratownicowej (z rur stalowych) i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkiego aluminium. Mocna jednostka napędowa otrzymała do pary dopracowane podwozie - wysokiej klasy zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu modelu 750 Sport znajdziemy widelec teleskopowy typu Upside-down (w 2000 i 2001 roku od firmy Showa, w 2002 roku od Marzocchi) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zastosowano centralny amortyzator monoshock Sachs Boge i jedną, 245 mm tarczę hamulcową z zaciskiem 2-tłoczkowym. Ducati 750 Sport porusza się na 17 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-ZR17 i 160/60-ZR17 (przód/tył).

S2

Scrambler

SD

SII

SL

Ducati 900 SL Super Light to motocykl sportowy produkowany przez Włochów w latach 1992-1997, który - jak sama nazwa wskazuje - cechuje się niską masą własną. Model 900 SL Super Light na sucho waży tylko 182,5 kilograma, co prawie 30 lat temu robiło kolosalne wrażenie. Lekka konstrukcja, silnik rozrządem desmodromicznym o mocy 78 KM, dopracowane podwozie z komponentami z wysokiej półki (hamulce Brembo i zawieszenie Showa) i rama kratownicowa - to te cechy czynią ten motocykl pełnym charakteru, prawdziwym Ducati. Ducati 900 SL Super Light zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V (90 stopniowy kąt rozwidlenia cylindrów, typ L) o pojemności skokowej 904 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada elektryczny rozrusznik, desmodromiczny rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder), elektroniczny zapłon Kokusan i gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni (model BDST 38-B67, średnica gardzieli 38 mm). Charakterne serce modelu 900 SL Super Light generuje moc maksymalną 78 KM przy 7000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 84 Nm przy 6400 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością aż 221 km/h i bardzo dynamiczne przyspieszenie (Ducati pokonuje dystans ¼ mili w czasie 11,5 sekundy). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i charakterystycznego dla Ducati suchego sprzęgła wielotarczowego. Ducati 900 SL Super Light posiada zbiornik paliwa o pojemności 17,5 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 5,7 l/100 kilometrów pozwala on na pokonanie dystansu 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Szkieletem Ducati 900 SL Super Light jest kratownicowa rama rurowa z rur stalowych o dużej wytrzymałości i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Z przodu znajdziemy w pełni regulowany widelec teleskopowy USD (średnica lag - 41 mm, skok - 120 mm, produkt marki Showa) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zastosowano regulowany, progresywny amortyzator monoshock (skok - 125 mm, wyprodukowany przez firmę Showa) i jedną, 245 mm tarczę hamulcową z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Ducati 900 SL Super Light porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 17 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-17 i 170/60-17 (przód/tył).

Sport

SS

SS Supersport

ST2

ST3

ST4

ST4S

Streetfighter

Superbike

Supersport

Supersport DS

Supersport SS

XDiavel

ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe