Części do Ducati

Najpopularniejsze modele

motocykle Ducati - logo

Charakterystyka marki

Szybkie, piękne i zwinne: dokładnie takie są motocykle włoskiej marki Ducati, która ceniona jest już od 1926 roku na całym świecie jako czołowy producent pojazdów jednośladowych o charakterze sportowym. Sportowa elegancja i włoskie wyrafinowanie, które rozkochały w Ducati ludzi zamieszkujących najróżniejsze kontynenty, zapoczątkowane zostały w Bolonii, gdzie powstała firma rodzinna. Firmę tę, stworzyło trzech braci oraz senior włoskiej rodziny z tradycjami, Antonio Cavalieri Ducati. Imiona trzech braci Ducati, Bruno Cavalieri Ducati, Adriano Ducati oraz Marcello Ducati, już na zawsze zapisały się w historii motoryzacji. To właśnie dzięki nim, powstała legendarna firma, która w dalszym ciągu, utrzymuje bardzo wysoką pozycję na rynku motocyklowym. 

            Tym, co wyróżnia włoski koncern spośród licznych firm o charakterze motocyklowym, jest zastosowanie zaskakujących i zarazem efektownych rozwiązań, które przyczyniły się do poprawy parametrów maszyn Ducati. Pierwszym charakterystycznym elementem, jaki wyróżnia motocykle Ducati, jest specyfika silnika. Silnik, został zmodyfikowany w ten sposób, by zamiast tradycyjnego zamknięcia zaworu poprzez sprężynę, jak ma to miejsce w przypadku wielu innych maszyn, modele włoskiego Ducati posiadały zamknięcie na dodatkową krzywkę. Rozwiązanie tego rodzaju, określa się fachowo mianem rozrządu desmodromicznego i jest ono popularne w przypadku maszyn Ducati. Inną cechą, jaką dysponują motocykle włoskiego koncernu, jest ich niebywała konkurencyjność podczas autentycznej sportowej rywalizacji, której często zawodnicy podejmują się właśnie za sterem Ducati. Za konkurencyjnością i wolą walki, pojawiają się także i imponujące sukcesy, jakimi może poszczycić się firma Ducati. Dzięki wygranej Australijczyka Casey'a Stonera, startującego na motocyklu tej marki, po raz pierwszy od 33 lat włoski koncern przyczynił się do zdobycia tytułu Mistrza Świata MotoGP. W roku 2007 Ducati świętowało zwycięstwo Stonera, a szczęśliwy motocykl, Ducati GP7 Desmosedici doczekał się symbolicznych, pamiątkowych replik.

Wszystkie modele Ducati

Poniżej znajduje się lista modeli Ducati do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Hypermotard

1098

1198

748

749

848

851

888

907

Ducati 907 to motocykl sportowy produkowany przez włoski koncern w latach 1990-1993. Dynamiczna linia nadwozia, aerodynamiczna owiewka chroniąca kierowcę przed naporem wiatru i silnik typu L2 z charakterystycznym dla bolońskiej marki rozrządem desmodromicznym - model 907 ma wszystko, żeby cieszyć użytkowników szybką jazdą we włoskim, klasycznym stylu. Ducati 907 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V (typ L o 90 stopniowym kącie rozwidleniu cylindrów) o pojemności skokowej 904 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada desmodromiczny rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder), cyfrowy zapłon marki Marelli, elektroniczny system wtrysku paliwa i rozrusznik elektryczny. Serce modelu 907 generuje moc maksymalną 90 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 82 Nm przy 6750 obr./min, co przy masie 215 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) zapewnia sprawne przyspieszenie (12,1 sekundy na ¼ mili) i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 222 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, suchego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie Ducati 907 zamontowano zbiornik paliwa o pojemności 21 litrów, który przy średnim spalaniu 5,6 l/100 kilometrów gwarantuje zasięg około 400 kilometrów na jednym tankowaniu. Ducati 907 to nie tylko charakterna jednostka napędowa, ale też dopracowane podwozie - optymalnie zestrojone zawieszenie Marzocchi, sztywna rama i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy regulowany widelec teleskopowy (średnica lag - 43 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm (w 1991 roku średnica wynosiła 300 mm) z 2-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zastosowano regulowany amortyzator duoshock i jedną tarczę o średnicy 245 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym. Ducati 907 porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-17 i 170/60-17 (przód/tył).

916

996

998

Bi/Monop.

Biposto

Desmosedici

Diavel

GT

GTL

GTS

GTV

Hyperstrada

Indiana

MH

Mille

Monop.

Monster

Multistrada

Panigale

Pantah

Paso

Portedefolio

S

S2

Scrambler

SD

Sport

ST3

Streetfighter

Superbike

Supersport

Supersport DS

XDiavel

ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe