check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Ducati Monster 821

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 674
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
Łańcuch napędowy DID 520 108 otwarty z zapinką - DID520-108 -20%

128,42 zł

160,53 zł

Najniższa cena: 160,53 zł

Łańcuch napędowy DID 520 108 otwarty z zapinką - DID520-108

stars    (7)
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati  - HF153 -15%

30,77 zł

36,20 zł

Najniższa cena: 36,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati - HF153

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Łożysko 6006 2RSC3 SKF - 6006 2RS1/C3
Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing  - HF153RC -15%

41,01 zł

48,25 zł

Najniższa cena: 48,25 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing - HF153RC

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH -10%

165,63 zł

184,03 zł

Najniższa cena: 184,03 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH

Świeca zapłonowa NGK MAR9A-J - MAR9A-J -10%

69,75 zł

77,50 zł

Najniższa cena: 77,50 zł

Świeca zapłonowa NGK MAR9A-J - MAR9A-J

stars    (1)
Uchwyt przewodów ABS
Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm
Klocki hamulcowe EBC FA 266 HH (2 szt.) - FA266HH -10%

127,55 zł

141,72 zł

Najniższa cena: 141,72 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 266 HH (2 szt.) - FA266HH

stars    (3)
Łańcuch napędowy RK 520 108 otwarty z zapinką - 520-108-CL -15%

91,42 zł

107,55 zł

Najniższa cena: 107,55 zł

Łańcuch napędowy RK 520 108 otwarty z zapinką - 520-108-CL

Klocki hamulcowe Brembo 07BB38SA (2 szt.) - 07BB38SA
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55x9,5/10,5 - P40FORK455161 -10%
Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS -10%

429,50 zł

477,22 zł

Najniższa cena: 477,22 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS

stars    (18)
Ładowarka do akumulatorów JMP Skan 4.0 12V 1A-4A
Klocki hamulcowe EBC FA 266 (2 szt.) - FA266 -10%

86,51 zł

96,12 zł

Najniższa cena: 96,12 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 266 (2 szt.) - FA266

stars    (3)
Filtr powietrza HifloFiltro HFA 6001 - HFA6001 -15%

62,51 zł

73,54 zł

Najniższa cena: 73,54 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 6001 - HFA6001

Pasek rozrządu

455,27 zł

dostawa 0 zł

Pasek rozrządu

Filtr oleju Mahle OC5 - OC 5
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 36x68x79 - S410110012010 -10%

12,69 zł

14,10 zł

Najniższa cena: 14,10 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 36x68x79 - S410110012010

Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 108 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-108 -20%

218,25 zł

272,81 zł

Najniższa cena: 272,81 zł

Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 108 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-108

stars    (3)

Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Monster 821

  • Ducati Monster 821 ABS 2014
  • Ducati Monster 821 Dark ABS 2014
  • Ducati Monster 821 Stripe ABS 2014
  • Ducati Monster 821 ABS 2016
  • Ducati Monster 821 Dark ABS 2016
  • Ducati Monster 821 Stripe ABS 2016
  • Ducati Monster 821 ABS 2017
  • Ducati Monster 821 Stripe ABS 2017
  • Ducati Monster 821 ABS 2018
  • Ducati Monster 821 ABS 2015
  • Ducati Monster 821 Dark ABS 2015
  • Ducati Monster 821 Stripe ABS 2015
  • Ducati Monster 821 ABS 2019
  • Ducati Monster 821 Stealth ABS 2019
  • Ducati Monster 821 Dark ABS 2020
  • Ducati Monster 821 ABS 2020
  • Ducati Monster 821 Stealth ABS 2020
  • Ducati Monster 821 2021
  • Ducati Monster 821 Stealth 2021

other_motorcycle_models

Ducati Monster 821

Części motocyklowe

Powrót Legendy

Monster 821 to sportowy motocykl klasy naked, który łączy w sobie współczesne rozwiązania konstrukcyjne ze smaczkami stylistycznymi sprzed 25 lat, kiedy to gama "Potworów" dopiero co wchodziła do oferty Ducati. Model 821 oddaje hołd swoim protoplastom, czego przejawem jest m.in. charakterystyczny dla pierwszego Monster'a zaczep na muskularnym zbiorniku paliwa oraz okrągła przednia lampa o klasycznych kształtach.

Wykwalifikowana pomoc


Zastosowane rozwiązania konstrukcyjne oraz rozbudowane systemy elektroniczne nie pozostawiają wątpliwości, że jak najbardziej jest to współczesny motocykl odziany w tradycyjne szaty. Na pokładzie modelu "821" znajdziemy:

  • Ducati Quick Shift- system umożliwiający zmianę przełożeń (zarówno w górę i w dół) bez konieczności użycia sprzęgła i odpuszczania manetki gazu, który przez lata gruntownie przetestował fabryczny zespół Ducati w najcięższych wyścigach na całym świecie. Na torze pozwoli on poprawić wynik okrążenia, zaś w normalnych warunkach drogowych kierowca będzie mógł skupić się na pokonywanej trasie, a nie na zmianie biegów, co będzie przydatne szczególnie podczas powolnej jazdy w mieście.

  • Technologia LED- w przednim reflektorze o klasycznych kształtach ukryto halogen i światła LED, które znalazły zastosowanie także w tylnej lampie.

  • Wyświetlacz TFT- centrum informacji dla kierowcy stanowi ciekłokrystaliczny, kolorowy wyświetlacz o doskonałej jakości wyświetlanego obrazu, dzięki któremu użytkownicy dowiedzą się m.in. o aktualnie wybranym przełożeniu, ilość paliwa oraz przebiegu dziennym i całkowitym. Co więcej, inżynierowie Ducati znaleźli nowe, najbardziej optymalne miejsce do jego umieszczenia, dzięki czemu jest on jeszcze lepiej widoczny podczas jazdy w pełnym słońcu.

  • System DTC- zastosowanie kontroli trakcji w tego typu motocyklu jest jak najbardziej na miejscu. Pomoc w okiełznaniu dużej mocy jednostki napędowej z pewnością zwiększy bezpieczeństwo oraz wygodę podróżowania.

  • System ABS- przeciwpoślizgowy układ ABS pochodzi z asortymentu lidera w tej dziedzinie- marki Bosch (dokładnie model 9.1 MP), więc jego skuteczność oraz przydatność w podbramkowych sytuacjach jest niepodważalna.

Mocne filary to podstawa

Kolejne zalety Monster'a 821 znajdziemy w podwoziu. Szkieletem motocykla jest kratownicowa rama z rur stalowych o dużej sztywności, która wraz z jednostką napędową daje solidną bazę dla zawieszenia oraz układu hamulcowego. Wykorzystanie silnika jako elementu nośnego nie jest nowością w świecie Ducati, ponieważ już kilka lat przed premierą modelu "821" wykorzystywano te rozwiązanie w wyścigowych maszynach, a później w sportowym modelu Panigale. Dzięki temu uzyskano lekką konstrukcję o kompaktowych rozmiarach, co wraz z dwustronnym wahaczem z lekkich stopów aluminium pozwoliło uzyskać rozstaw osi na poziomie 1480 mm. Amortyzacją kół (felgi o ażurowej konstrukcji z lekkich stopów aluminium) zajmuje się masywny widelec teleskopowy typu Upside-down (średnica lag to aż 43 mm) oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca, której górna część została osadzona w głowicy tylnego cylindra. Zawieszenie zostało dość sztywno zestrojone (tylny amortyzator posiada regulację napięcia wstępnego sprężyny), co odpowiada charakterowi motocykla. Kompromis pomiędzy wygodą podróżowania, a szybką zmianą kierunku jazdy wydaje się w nim możliwie najlepszym rozwiązaniem. Wyhamowanie lekkiego pojazdu (na sucho Monster waży tylko 180 kilogramów) powierzono dwóm wentylowanym tarczom hamulcowym o średnicy 320 mm i czterotłoczkowym zaciskom hydraulicznym (z przodu) oraz pojedynczej, 240 mm tarczy i dwutłoczkowemu zaciskowi (z tyłu). Wszystkie komponenty układu hamulcowego dostarczyło Brembo, co wraz z systemem ABS od Bosch'a daje gwarancję najlepszej skuteczności i wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Dopełnieniem dopracowanego podwozia są opony Pirelli Diablo Rosso TM III, które zapewnią maksimum przyczepności i dużą żywotność, pozwalając kierowcom w pełni wykorzystać potencjał Monster'a.

Urodzony Brutal

Sercem Monster'a 821 jest chłodzona cieczą, dwucylindrowa jednostka napędowa Testastretta 11º o pojemności skokowej 821 cm³, której osiągi w połączeniu z niską masą własną i dopracowanym podwoziem na pewno na każdym zrobią ogromne wrażenie. Moc maksymalna 109 KM przy 9250 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 86 Nm to gwarancja dynamicznych przyspieszeń, brutalnej reakcji na ruch manetki gazu i prędkości maksymalnej ponad 220 km/h. Twin w układzie V (typ L) to bardzo nowoczesna konstrukcja, w której znajdziemy m.in.:

  • Rozrząd desmodromiczny z czterema zaworami na cylinder, będący znakiem rozpoznawczym Ducati.

  • Masywny układ wydechowy 2w1 spełniający restrykcyjne normy emisji spalin Euro 4, który zaczerpnięto z większych członków rodziny Monster.

  • Przepustnice Ride-by-Wire, czyli rozwiązanie w którym pomiędzy manetką gazu a przepustnicą nie ma fizycznego połączeni, a całość sterowana jest elektronicznie.

  • Sprzęgło antyhoppingowe, dzięki któremu tylne koło nie zablokuje się przy gwałtownej redukcji biegów.

  • Manualną, sześciostopniową skrzynię biegów o doskonale dobranych przełożeniach.

Jak widać silnik Monster'a zapewnia użytkownikom wszystko, czego będą potrzebowali do naprawdę agresywnej jazdy. Warto również zaznaczyć, że Ducati może pochwalić się długimi przebiegami pomiędzy okresowymi serwisami- aż 15 000 kilometrów. Taka wartość świadczy o przemyślanej konstrukcji i wytrzymałych podzespołach, choć to nie jest żadną nowością wśród motocykli włoskiej marki.

Stworzony, by straszyć

Ducati Monster 821 to doskonała propozycja dla osób, które nie wyobrażają sobie jazdy motocyklem bez odpowiedniej dawki adrenaliny. Kipiący mocą silnik desmodromiczny, sztywno zestrojone zawieszenie, niezwykle wydajny układ hamulcowy, solidna rama i agresywny wygląd, który nie pozwala przejść obok niego obojętnie- to właśnie te cechy zaowocowały doskonałym powodzeniem na ogólnoświatowym runku motoryzacyjnym i wyrobiły rodzinie Monster'ów status legendy. Nowy Monster 821 mimo, że naszpikowany technologicznymi nowinkami, nadal charakteryzuje się cechami, które towarzyszą mu do samego początku. Czy nabywcy pokochają Monster'a za coś jeszcze? Jak pokazało ostatnie 25 lat brutalny styl i nietypowe rozwiązania konstrukcyjne, których nie znajdziemy u konkurencji w zupełności wystarczą, aby osiągnąć spektakularny sukces na arenie międzynarodowej.