Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN159 - KN-159
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
429,50 zł
477,22 zł
Najniższa cena: 477,22 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS
107,92 zł
113,60 zł
Najniższa cena: 113,60 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 (2 szt.) - MCB648
81,56 zł
Filtr oleju Mahle OC5 - OC 5
87,75 zł
97,50 zł
Najniższa cena: 97,50 zł
Zębatka przód JT JTF740.15RB, 15z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF740.15RB
122,33 zł
128,77 zł
Najniższa cena: 128,77 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 SH (2 szt.) - MCB648SH
19,91 zł
Zabezpieczenie zębatki przedniej JMP
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Multistrada 950
- Ducati Multistrada 950 ABS 2017
- Ducati Multistrada 950 ABS 2018
- Ducati Multistrada 950 Touring ABS 2017
- Ducati Multistrada 950 Touring ABS 2018
- Ducati Multistrada 950 ABS 2019
- Ducati Multistrada 950 ABS 2020
- Ducati Multistrada 950 S ABS 2019
- Ducati Multistrada 950 S Touring ABS 2019
- Ducati Multistrada 950 S ABS 2020
- Ducati Multistrada 950 S Touring ABS 2020
- Ducati Multistrada 950 S SW koła szprychowe ABS 2019
- Ducati Multistrada 950 S SW koła szprychowe ABS 2020
- Ducati Multistrada 950 SW koła szprychowe ABS 2018
- Ducati Multistrada 950 S SW koła szprychowe ABS 2021
- Ducati Multistrada 950 ABS 2021
- Ducati Multistrada 950 S ABS 2021
other_motorcycle_models
- Ducati Multistrada 1200
- Ducati Multistrada V4 1200
- Ducati Multistrada V2 950
- Ducati Multistrada 620
- Ducati Multistrada 1260
- Ducati Multistrada 1000
- Ducati Multistrada 1100
- Ducati Monster 1000
- Ducati 848 848
- Ducati Panigale V4 1000
- Ducati 748 748
- Ducati Pantah 600
- Ducati Pantah 350
- Ducati ST4S 996
- Ducati Superleggera V4 998
- Ducati Diavel 1260
- Ducati ST3 992
- Ducati GT 750
- Ducati Sport 750
- Ducati S 750
- Ducati Supersport 950
- Ducati Desert X 950
- Ducati Hypermotard 950
- Ducati SS 1000
- Ducati SS 750
- Ducati Streetfighter V4 1100
- Ducati S 900
- Ducati SS 900
- Ducati Scrambler 450
- Ducati Scrambler 803
- Ducati Scrambler 1100
- Ducati Streetfighter V2 955
- Ducati Panigale V2 955
- Ducati Panigale V4 1100
- Ducati Monster 620
- Ducati Monster 937
- Ducati 916 916
- Ducati XDiavel 1262
- Ducati Scrambler 400
- Ducati Scrambler 800
- Ducati Panigale 1100
- Ducati Monster 821
- Ducati Monster 797
- Ducati Monster 1200
- Ducati Panigale 1299
Ducati Multistrada 950
Ducati Multistrada 950 to kompaktowy motocykl turystyczny, który wszedł do oferty bolońskiej marki w 2017 roku i z marszu stał się jednym z najchętniej wybieranych jednośladów w swoim segmencie. Nie jest przypadkiem, że włoskie maszyny jednego z najbardziej utytułowanych producentów znajdują miłośników na całym świecie, a ich popularność stale rośnie. Mocna jednostka napędowa, oryginalne rozwiązania, dbałość o bezpieczeństwo podróżujących, dopracowane podwozie i niepowtarzalny design czynią z "małej" Multistrady idealnego kompana każdej przygody, zarówno tych przeżywanych na długich wyprawach, jak i na co dzień.
Nie od dziś wiadomo, że włoskie motocykle w dużej mierze przyciągają swoich nabywców wyrafinowanym wyglądem. Model 950 nawiązuje stylistyką do większych członków gamy, nie tracąc przy tym pięknej linii nadwozia i kompaktowych rozmiarów. Motocykl prezentuje się niezwykle lekko jak na swój segment, a podwójne przednie reflektory o agresywnym wyglądzie dodają mu temperamentu.
Multistrada 950 została wyposażona w chłodzoną cieczą, dwucylindrową jednostkę napędową z charakterystycznym dla Ducati rozrządem desmodromicznym o pojemności skokowej 937 cm³. Silnik w układzie V (typ L) o wdzięcznej nazwie Testastretta 11º generuje moc maksymalną 113 KM przy 9 000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 96 Nm. Niska masa własna motocykla (209 kilogramów ze wszystkimi płynami) pozwala, aby takie osiągi gwarantowały naprawdę dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 220 km/h. W połączeniu z hydraulicznie sterowanym, wielotarczowym sprzęgłem i manualną skrzynią biegów o sześciu optymalnie dobranych przełożeniach zapewnia przyjemność eksploatacji niezależnie do pokonywanego terenu. Na uwagę zasługuje również zbiornik paliwa o pojemności 20 litrów, który podczas zrównoważonej eksploatacji zapewnia zasięg ponad 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Użytkownicy, którzy nabyli Multistradę z myślą o naprawdę dużych przebiegach nie będą zawiedzeni. Wytrzymałość podzespołów i długie okresy pomiędzy serwisami (co 15 000 kilometrów serwis olejowy, a co 30 000 kilometrów regulacja luzu zaworowego) z pewnością będą przyjemnym dodatkiem do turystycznych możliwości motocykla.
Szkieletem Multistrady 950, tak jak w przypadku innych współcześnie produkowanych motocykli Ducati, jest kratownicowa rama z rur stalowych, która stanowi idealne oparcie dla konstrukcji podwozia, zapewniając mu odpowiednią sztywność. Amortyzacją kół o rozmiarze 19 i 17 cali zajmuje się masywny widelec teleskopowy typu Upside-down (średnica lag to aż 48 mm) oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Oba komponenty zawieszenia zostały wyposażone w pełen zakres regulacji (mechanicznej), dając użytkownikom możliwość dopasowania jego charakterystyki do bieżącego obciążenia i pokonywanej trasy.
Wyhamowanie pojazdu powierzono niezastąpionemu duetowi- markom Brembo i Bosch. Od pierwszej pochodzą wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 i 265 mm (dwie większe z przodu, jedna mniejsza z tyłu) oraz czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne Monobloc montowane przy przednim kole i dwutłoczkowy zacisk pływający zainstalowany z tyłu. Układ hamulcowy został doposażony docenionym przez miłośników Ducati przciwpoślizgowym systemem ABS firmy Bosch, który znacząco podnosi poziom bezpieczeństwa jazdy w nagłych sytuacjach lub podczas niesprzyjających warunków pogodowych. ABS współpracuje z jednostką IMU (nadzorującą pracę wszystkich systemów poprawiających bezpieczeństwo jazdy), a także działa w pochyleniu na zakrętach.
Na pokładzie Multistrady 950 znajdziemy szereg przydatnych systemów elektronicznych, które znamy m.in. z większego modelu 1260. W skład wyposażenia standardowego wchodzą: kontrola trakcji (Ducati Traction Control), regulowane przepustnice Ride-by-Wire z ośmioma trybami pracy, system ułatwiający poruszanie się po górskim terenie (Vehicle Hold Control) oraz wyświetlacz w technologii LED, będący czytelnym i łatwym w obsłudze źródłem informacji o motocyklu. Za dopłatą użytkownicy będą mogli doposażyć się w alarm, system medialny DMS oraz system DQS (Ducati Quick Shift), który umożliwi zmianę przełożeń bez użycia sprzęgła i zamykania przepustnicy.
Ducati Multistrada 950 to doskonała propozycja dla osób, które chciałyby nabyć jeden motocykl o szerokim wachlarzu zastosowań. Długie podróże po asfaltowych drogach, jazda w lekkim terenie czy codzienna eksploatacja w zatłoczonym mieście- żadna z tych aktywności nie będzie dla małej Multistrady problemem, zapewniając użytkownikom maksimum satysfakcji z pokonywanej trasy.