check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Ducati Multistrada 950

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 463
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT

stars    (3)
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati  - HF153 -15%

30,77 zł

36,20 zł

Najniższa cena: 36,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati - HF153

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Klocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH

stars    (3)
Łożysko 6006 2RSC3 SKF - 6006 2RS1/C3
Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Filtr oleju K&N KN159 - KN-159
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing  - HF153RC -15%

41,01 zł

48,25 zł

Najniższa cena: 48,25 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing - HF153RC

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK MAR9A-J - MAR9A-J -10%

69,75 zł

77,50 zł

Najniższa cena: 77,50 zł

Świeca zapłonowa NGK MAR9A-J - MAR9A-J

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH -10%

165,63 zł

184,03 zł

Najniższa cena: 184,03 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH

Uchwyt przewodów ABS
Klocki hamulcowe Brembo 07BB38SA (2 szt.) - 07BB38SA
Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS -10%

429,50 zł

477,22 zł

Najniższa cena: 477,22 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS

stars    (18)
Ładowarka do akumulatorów JMP Skan 4.0 12V 1A-4A
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 (2 szt.) - MCB648 -5%

107,92 zł

113,60 zł

Najniższa cena: 113,60 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 (2 szt.) - MCB648

stars    (2)
Filtr oleju Mahle OC5 - OC 5
Zębatka przód JT JTF740.15RB, 15z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF740.15RB -10%

87,75 zł

97,50 zł

Najniższa cena: 97,50 zł

Zębatka przód JT JTF740.15RB, 15z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF740.15RB

stars    (1)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 SH (2 szt.) - MCB648SH -5%

122,33 zł

128,77 zł

Najniższa cena: 128,77 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 SH (2 szt.) - MCB648SH

stars    (2)
Zabezpieczenie zębatki przedniej JMP
Klocki hamulcowe Brembo 07BB38LA (2 szt.) - 07BB38LA
Uszczelka pod cylinder Athena  - S410110006072 -10%

36,90 zł

41,00 zł

Najniższa cena: 41,00 zł

Uszczelka pod cylinder Athena - S410110006072

Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Multistrada 950

  • Ducati Multistrada 950 ABS 2017
  • Ducati Multistrada 950 ABS 2018
  • Ducati Multistrada 950 Touring ABS 2017
  • Ducati Multistrada 950 Touring ABS 2018
  • Ducati Multistrada 950 ABS 2019
  • Ducati Multistrada 950 ABS 2020
  • Ducati Multistrada 950 S ABS 2019
  • Ducati Multistrada 950 S Touring ABS 2019
  • Ducati Multistrada 950 S ABS 2020
  • Ducati Multistrada 950 S Touring ABS 2020
  • Ducati Multistrada 950 S SW koła szprychowe ABS 2019
  • Ducati Multistrada 950 S SW koła szprychowe ABS 2020
  • Ducati Multistrada 950 SW koła szprychowe ABS 2018
  • Ducati Multistrada 950 S SW koła szprychowe ABS 2021
  • Ducati Multistrada 950 ABS 2021
  • Ducati Multistrada 950 S ABS 2021

other_motorcycle_models

Ducati Multistrada 950

Części motocyklowe

Ducati Multistrada 950 to kompaktowy motocykl turystyczny, który wszedł do oferty bolońskiej marki w 2017 roku i z marszu stał się jednym z najchętniej wybieranych jednośladów w swoim segmencie. Nie jest przypadkiem, że włoskie maszyny jednego z najbardziej utytułowanych producentów znajdują miłośników na całym świecie, a ich popularność stale rośnie. Mocna jednostka napędowa, oryginalne rozwiązania, dbałość o bezpieczeństwo podróżujących, dopracowane podwozie i niepowtarzalny design czynią z "małej" Multistrady idealnego kompana każdej przygody, zarówno tych przeżywanych na długich wyprawach, jak i na co dzień.

Nie od dziś wiadomo, że włoskie motocykle w dużej mierze przyciągają swoich nabywców wyrafinowanym wyglądem. Model 950 nawiązuje stylistyką do większych członków gamy, nie tracąc przy tym pięknej linii nadwozia i kompaktowych rozmiarów. Motocykl prezentuje się niezwykle lekko jak na swój segment, a podwójne przednie reflektory o agresywnym wyglądzie dodają mu temperamentu.

Multistrada 950 została wyposażona w chłodzoną cieczą, dwucylindrową jednostkę napędową z charakterystycznym dla Ducati rozrządem desmodromicznym o pojemności skokowej 937 cm³. Silnik w układzie V (typ L) o wdzięcznej nazwie Testastretta 11º generuje moc maksymalną 113 KM przy 9 000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 96 Nm. Niska masa własna motocykla (209 kilogramów ze wszystkimi płynami) pozwala, aby takie osiągi gwarantowały naprawdę dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 220 km/h. W połączeniu z hydraulicznie sterowanym, wielotarczowym sprzęgłem i manualną skrzynią biegów o sześciu optymalnie dobranych przełożeniach zapewnia przyjemność eksploatacji niezależnie do pokonywanego terenu. Na uwagę zasługuje również zbiornik paliwa o pojemności 20 litrów, który podczas zrównoważonej eksploatacji zapewnia zasięg ponad 400 kilometrów na jednym tankowaniu.

Użytkownicy, którzy nabyli Multistradę z myślą o naprawdę dużych przebiegach nie będą zawiedzeni. Wytrzymałość podzespołów i długie okresy pomiędzy serwisami (co 15 000 kilometrów serwis olejowy, a co 30 000 kilometrów regulacja luzu zaworowego) z pewnością będą przyjemnym dodatkiem do turystycznych możliwości motocykla.

Szkieletem Multistrady 950, tak jak w przypadku innych współcześnie produkowanych motocykli Ducati, jest kratownicowa rama z rur stalowych, która stanowi idealne oparcie dla konstrukcji podwozia, zapewniając mu odpowiednią sztywność. Amortyzacją kół o rozmiarze 19 i 17 cali zajmuje się masywny widelec teleskopowy typu Upside-down (średnica lag to aż 48 mm) oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Oba komponenty zawieszenia zostały wyposażone w pełen zakres regulacji (mechanicznej), dając użytkownikom możliwość dopasowania jego charakterystyki do bieżącego obciążenia i pokonywanej trasy.

Wyhamowanie pojazdu powierzono niezastąpionemu duetowi- markom Brembo i Bosch. Od pierwszej pochodzą wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 i 265 mm (dwie większe z przodu, jedna mniejsza z tyłu) oraz czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne Monobloc montowane przy przednim kole i dwutłoczkowy zacisk pływający zainstalowany z tyłu. Układ hamulcowy został doposażony docenionym przez miłośników Ducati przciwpoślizgowym systemem ABS firmy Bosch, który znacząco podnosi poziom bezpieczeństwa jazdy w nagłych sytuacjach lub podczas niesprzyjających warunków pogodowych. ABS współpracuje z jednostką IMU (nadzorującą pracę wszystkich systemów poprawiających bezpieczeństwo jazdy), a także działa w pochyleniu na zakrętach.

Na pokładzie Multistrady 950 znajdziemy szereg przydatnych systemów elektronicznych, które znamy m.in. z większego modelu 1260. W skład wyposażenia standardowego wchodzą: kontrola trakcji (Ducati Traction Control), regulowane przepustnice Ride-by-Wire z ośmioma trybami pracy, system ułatwiający poruszanie się po górskim terenie (Vehicle Hold Control) oraz wyświetlacz w technologii LED, będący czytelnym i łatwym w obsłudze źródłem informacji o motocyklu. Za dopłatą użytkownicy będą mogli doposażyć się w alarm, system medialny DMS oraz system DQS (Ducati Quick Shift), który umożliwi zmianę przełożeń bez użycia sprzęgła i zamykania przepustnicy.

Ducati Multistrada 950 to doskonała propozycja dla osób, które chciałyby nabyć jeden motocykl o szerokim wachlarzu zastosowań. Długie podróże po asfaltowych drogach, jazda w lekkim terenie czy codzienna eksploatacja w zatłoczonym mieście- żadna z tych aktywności nie będzie dla małej Multistrady problemem, zapewniając użytkownikom maksimum satysfakcji z pokonywanej trasy.