Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
26,01 zł
28,90 zł
Najniższa cena: 28,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
11,11 zł
Klosz kierunkowskazu przód tył JMP
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
10,17 zł
11,30 zł
Najniższa cena: 11,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011
190,12 zł
Pasek rozrządu Dayco 68x19 Ducati
17,23 zł
Filtr paliwa Ducati
61,46 zł
68,29 zł
Najniższa cena: 68,29 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047
62,82 zł
69,80 zł
Najniższa cena: 69,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Monster 600
- Ducati Monster 600 1999
- Ducati Monster 600 City Dark 1999
- Ducati Monster 600 City Dark 2000
- Ducati Monster 600 1994
- Ducati Monster 600 1995
- Ducati Monster 600 1996
- Ducati Monster 600 1997
- Ducati Monster 600 1998
- Ducati Monster 600 Dark 1998
- Ducati Monster 600 City 1999
- Ducati Monster 600 Dark 1999
- Ducati Monster 600 2000
- Ducati Monster 600 City 2000
- Ducati Monster 600 Dark 2000
- Ducati Monster 600 Metallic 2000
- Ducati Monster 600 2001
- Ducati Monster 600 Dark 2001
- Ducati Monster 600 Metallic 2001
- Ducati Monster 600 1993
- Ducati Monster 600 City 1998
- Ducati Monster 600 Dark City 2001
- Ducati Monster 600 2002
- Ducati Monster 600 Dark 2002
other_motorcycle_models
- Ducati Monster 1000
- Ducati Monster 620
- Ducati Monster 937
- Ducati Monster 821
- Ducati Monster 797
- Ducati Monster 1200
- Ducati Monster 796
- Ducati Monster 696
- Ducati Monster 1100
- Ducati Monster 400
- Ducati Monster 800
- Ducati Monster 998
- Ducati Monster 695
- Ducati Monster 916
- Ducati Monster 750
- Ducati Monster 900
- Ducati Monster 803
- Ducati Monster 996
- Ducati Monster 916 Monster
- Ducati 848 848
- Ducati Panigale V4 1000
- Ducati 748 748
- Ducati Pantah 600
- Ducati Pantah 350
- Ducati ST4S 996
- Ducati Superleggera V4 998
- Ducati Diavel 1260
- Ducati ST3 992
- Ducati GT 750
- Ducati Sport 750
- Ducati Multistrada 1200
- Ducati Multistrada V4 1200
- Ducati S 750
- Ducati Supersport 950
- Ducati Desert X 950
- Ducati Multistrada V2 950
- Ducati Hypermotard 950
- Ducati SS 1000
- Ducati SS 750
- Ducati Streetfighter V4 1100
- Ducati S 900
- Ducati SS 900
- Ducati Scrambler 450
- Ducati Scrambler 803
- Ducati Scrambler 1100
- Ducati Streetfighter V2 955
- Ducati Panigale V2 955
- Ducati Panigale V4 1100
Ducati Monster 600
Monster 600 to prawdziwy motocyklowy asceta, który dosadnie udowadnia, że stworzenie ponadczasowego motocykla w oparciu o podstawowe wartości jest jak najbardziej możliwe. Trzeba przyznać, że w tej maszynie nie zawarto żadnych zbędnych bajerów, które mogłyby odciągnąć motocyklistów od czerpania przyjemności z samej jazdy. Kratownicowa rama trzymająca w żelaznym uścisku wyeksponowany silnik, łagodna linia nadwozia i potężny układ hamulcowy z kontrastującymi zaciskami Brembo w charakterystycznym kolorze złota. Tyle wystarczy, aby skoncentrować kierowców na pięknie pokonywanej trasy, a w trakcie postoju- na samym motocyklu.
Zazwyczaj włoskie produkcje, a już na pewno te spod znaku Ducati, mają w sobie pierwiastek, dzięki któremu zapamiętuje je się na długo. W przypadku najmniejszego członka gamy Monster nie jest inaczej. Jednakże, tym razem można zapomnieć o brutalnej mocy czy nieprzewidywalnej reakcji na ruch manetki gazu. Dwucylindrowa jednostka napędowa w układzie V (typ L) generuje moc 55 KM i maksymalny moment 50 Nm, czyli dość licho jak na motocykl dzierżący miano Potwora. Nie mniej jednak "600-ka" rozpędza się od 0 do 100 km/h w nieco ponad 5 sekund, a prędkość maksymalna przekracza 210 km/h. Takie wartości w zupełności wystarczą, aby na górskich serpentynach zapewnić podróżującym odpowiednią dawkę emocji.
Takie osiągi nie zniechęciły jednak na początku lat 90' motocyklistów, dzięki czemu Monster wyrobił sobie miano legendy i udało się go sprzedać na całym świecie w naprawdę dużym nakładzie. Warto zaznaczyć, że duży udział miała w tym przepiękna i nieprzeciętna stylistyka modelu. Na tle Hondy CB 500, Suzuki GS 500 czy Yamahy XJ 600 (czyli głównej konkurencji z lat produkcji) znacząco wyróżniał się pod względem wyglądu i całkowicie dyskwalifikował rywali pod tym względem. Pękaty zbiornik, smukły zadupek i potężne golenie przedniego zawieszenia tworzyły muskularną sylwetkę, dzięki której Monster w zupełności zasługiwał na swoją nazwę.
Motocykle Ducati wyróżniały się również pod względem konstrukcyjnym. Najlepszym przykładem jest charakterystyczny rozrząd desmodromiczny, który mimo dużych kosztów produkcyjnych i naprawdę skomplikowanej konstrukcji ma więcej zalet niż wad. Minimalizacja strat energii i możliwość osiągnięcia większej prędkości obrotowej silnika to ułamek tego, co ma do zaoferowania to rozwiązanie. Do słabych stron jednostki napędowej o pojemności 583 cm³ należy suche sprzęgło, czyli kolejny patent typowy dla maszyn z włoskich fabryk. Kosztowne i częste serwisy (co 10 000 kilometrów) oraz okresowa wymiana o-ringów czy wysprzęglika to fakty, z którymi musi pogodzić się każdy nabywca kultowego Monster'a. Poza tym, budowa czterosuwowego silnika prezentuje się zwyczajnie. Gaźnikowy układ zasilania, manualna skrzynia biegów o pięciu przełożeniach, chłodzenie powietrzem i napęd końcowy łańcuchem nie pociągną już za sobą tak dużych kosztów podczas intensywnej eksploatacji.
Podwozie "małego" Monster'a to jedna z największych zalet tego modelu. Kratownicowa rama z rur stalowych o dużej wytrzymałości na rozciąganie stała się odpowiednim szkieletem dla solidnego zawieszenia i niezwykle skutecznego układu hamulcowego. Amortyzacją 17-calowych kół zajmuje się widelec teleskopowy typu Upside-dwon (średnica goleni to aż 43 mm!) oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowanie lekkiego pojazdu (sucha masa 174 kilogramów w latach 90' była jedną z najniższych wartości w tym segmencie) powierzono liderowi w tej dziedzinie- marce Brembo. Na przednim kole zamontowano dwie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm, które wraz z dwoma czterotłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi zapewniały niesamowitą skuteczność. Z tyłu zobaczymy nieco mniejszą, bo 245 milimetrową tarczę i zacisk jednotłoczkowy, który również dorzucił swoje trzy grosze do krótkiej drogi hamowania.
Ducati Monster 600 to włoski duch lat 90', który na rok 2002 został zastąpiony zmodernizowanym modelem Monster 620. Doskonałe wyważenie, stuprocentowa stabilność i precyzyjne prowadzenie to cechy, które wraz z wystarczająco mocnym silnikiem i dopracowanym podwoziem pozwalały motocyklistom na pełne doświadczanie pokonywanej trasy. Mimo, że dziś na rynku znajdziemy wiele bardziej zaawansowanych technicznie jednośladów, to nadal "mały" Monster dla wielu będzie jedynym słusznym wyborem gdy przyjdzie pokonać trasę wijącą się pośród gór.